Hakutulokset

1. Murunmami

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

HaaveMamma Tässä tietoa: Endometrioosin syytä ei tiedetä. Tauti ei varsinaisesti periydy, mutta se näyttää kasautuvan joihinkin sukuihin. Taudin syntymiseen vaikuttaa osaltaan myös naisen gynekologinen historia: se, miten ehkäisy on hoidettu, onko ollut tulehduksia ja missä iässä lapset...
  2. Murunmami

MeaMansikka Mulla tissit kipeytyi esikosta 2 viikkoa ennen plussaa ja todella kipeät olivatkin. Nyt ei niinkään....
  3. Murunmami

Lueskelin kaikki läpi, mutten muista nyt kelle piti kommentoida ja mitä. Mutta kovasti plussatuulia kaikille!! Mua ärsyttää. Olen aivan varma, että on tärpännyt ja ilmeisesti mulla on ovulaatio ollut tosi nopeesti kuukautisten jälkeen ja testiä en siksi pääse vielä tekemään kun on menossa...
  4. Murunmami

Oonkohan mä vai enköhän mä ole? Vatsaa pistellyt epämääräisesti 3 päivää ja samalla alkoi alaselkää jomottaa, kun kyyristyy niin sattuu nostaa takaisin suoraks. Sekä tuli epämääräinen pieni kirkas veritilkka. Kuvittelen ehkä myös rinnat pikkasen turvonneiks ja aristaviks :p Esikko tärppäs ihan...
  5. Murunmami

"raskausoire"-ketju

Mulle tuli tässä mieleen. Eikös kun lopettaa pillerit niin pitäis tulla periaatteessa yhet menkat ennenkuin kroppa lähtee kunnolla käyntiin ja voi tulla raskaaksi? Voiko joku ovuloida useammin kuin kerran? Nellielli Ihmettelinkin sitä verta. Siis menkat ne ei enään ole ja koska veri oli ihan...
  6. Murunmami

"raskausoire"-ketju

Mulla on tänään kp10... voikohan mulla olla jo ovulaatio? Meinaa tänää nipistelly alavatsaa ja seksin jälkeen tuli tilkka kirkasta verta alkkareihin vai voiko olla mahollista että olisin jo raskaana? Viime kierto oli lyhyt, 25pv.....
  7. Murunmami

"raskausoire"-ketju

Kertokaa kanssasisaret tälle yhelle höryyvälle :laugh: Harrastettiin jouluaattona seksiä, tiesin menkkojen alkavan ihan just ja ne alkoikin sitten tapaninpäivänä. Nyt yhdynnästä 6vrk, eilen tuntin kovan nipistyksen vatsassa(kiinnittyminen?) ja tänään oli lievästi huono olo ja tissit ihan hitusen...
  8. Murunmami

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Meillä aloitettiin jouluaattona toisen yrittäminen, mutta menkat puski sitten heti pari päivää myöhemmin, joten vuodon loppumista ootellaan :) Jänskättää kovasti tärppääkö tämä toinen yhtä helposti kuin eka vai saako kk toisensa jälkeen pettyä kun menkat alkaa.... Aika näyttää! Meillä...
  9. Murunmami

"raskausoire"-ketju

Negatiivista näytti :/ Hawwe: Ei mitään hajua mistään kp:stä kun oon syöny minipillereitä ja mulle ei tule kuukautisia ollenkaan.... Mut esikosta kävi niin, että jätin pillerit pois ja kk päästä plussasin eikä menkkoja kerenny tulla ollenkaan :D Onnea SeInkalle!

Yhteistyössä