Hakutulokset

1. Murunmami

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Nöhvi En oo testannu nyt uudestaan. Tänään eka mahdollinen päivä että menkat alkaa, joten oottelen nyt ihan rauhassa ja vasta kun on oikeesti myöhässä niin testaan.... Meaminnis Pahoittelut endosta! Täällä kohtalotoveri! Meille onneksi esikko tuli endosta huolimatta täysin luomuna... Mietin...
  2. Murunmami

Ihanaa, että joillain tärppää!! Tervetuloa uusille, kiva kun on uusia kuumeilijoita! Kumma juttu kyllä toi Anun tilanne... :confused: Mulla ois nyt 22/25-30... testasin eilen negan, mutta ehkä olikin turhan aikaista... multa on oikeestaan hävinny jo vatsakivut ja kaikki. Ei oikein tunnu...
  3. Murunmami

Onnea DsariaL plussasta!
  4. Murunmami

DsariaL Onnea vuosipäivään ja plussatuulia!! :) Eilen oli tosi outo vatsakipu, heräsin jo seittemältä ja siitä asti tonne yhteen päivällä, koski ja kuumotti koko lantion seutuu niin että kävelin kyyryssä eikä oikein mitenkään päin ollu hyvä. Sit kävin likan kaa päikkäreille ja ku heräsin ni...
  5. Murunmami

Nyt tulee omanapa vuodatusta! Oon ollukin täällä taka-alalla ku ei oo ollu oikee mitää kirjoteltavaa, jotain väliin kommentoinu.... Mut nyt on 19/25-30.... tissit on pinkeet ja hellät, vatsaa nippailee ja alaselkää jomottaa =) Tuntuu hyvin samalta kuin viime kierrosta, jonka luulen päättyneen...
  6. Murunmami

Anu En taho kuulostaa tylyltä, mutta ettei ois kuule joku tuulimuna :( Mä luulen nimittäin, että mulla oli joku vastaava viime kierrosta, oli selvät raskausoireet ja menkat reilusti myöhässä ja sitten tuli tosi runsas ja hyytymiä sisältävä vuoto. Luulen, että oli hyvin varhainen km. Mulla oli...
  7. Murunmami

Anu Siis joo, useempaan otteeseen kaivoin sen vielä roskiksestakin tarkistaakseni :ashamed: Miään väriä eikä jälkeäkään toisesta viivasta ollut, joten luottaisin siis tuohon sun plussaan!
  8. Murunmami

Anu84 Mulla on noita testejä ja minen oo saanut niihin ikinä yhtään mitään väriä enkä paikkaa näkyviin, eli kai tuo jotain tahtoo sanoa ja olin siinä kyllä punaisen sävyistä näkevinäni ;)
  9. Murunmami

Onnea plussanneille!! :flower: Mä täällä taustailen hetken... yritystä päällä ja taitaa olla just ovulaatioaika menossa, joten peitto heilumaan.... :)
  10. Murunmami

Just, täti tuli kylään joten tättärää : / Ja mä kun olin niin varma!!! Kiitos tsemppaajille! Eipähän pääse tää keskustelu kuihtumaan :D Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!
  11. Murunmami

Tähtitaimi ja hentunliisa Joo ei oo hyväks neuroottisesti kytätä palstaa jne. Hullukshan siitä tulee. Muttakun mä vain tiedän, että oon raskaana! Nää oireet eivät ole kuviteltuja. Vatsa on kipee, tulee ällöoloja ja kuvotusta ja tissit alkaa olee kosketusarat. Mä niin tiedän, testi ei vain vielä...
  12. Murunmami

tähtitaimi Testasin kyllä ja puhdasta negaa näytti! Kihisen kiukusta kun tää ei oo normaalia! Mulla on niin tasainen kierto ollu ja nyt myöhässä ihan reilusti. Vatsaa vääntää, nippailee ja turvottaa, mutta vuotoa ei tule :(
  13. Murunmami

Kiva kuulla, että joku muukin tuskailee samassa kun minä! Tänään kp29/26, eilen oli testi nega.... Tekisinkö huomen aamulla testin jos menkkoja ei kuulu? :confused: Kuitenkin tullut menkat tähän asti hyvin tarkasti ja kierto ollut tosiaan lyhyempää ennemmin kuin tänne päiville 30 asti...
  14. Murunmami

Mua ottaa kaaliin nyt ihan tosissaan!!! On edelleen vahva tunne, että tärpänny on ja menkat ois pitänyt eilen alkaa, muttei kuulu! Tein sitte testin mikä näytti negaa. Tulin siihen tulokseen, että testit on ihan paskoja kun eivät plussaa näytä sitten millään Raskaustesti - Sofi One Step - Suomen...
  15. Murunmami

Onnea Lumille!
  16. Murunmami

Omppuf Lauantaihin asti meinasin oottaa, jos ei menkkoja kuulu.... Kokoajan kyttään et "joko lorahtaa" :O
  17. Murunmami

Onnea plussanneille :flower: Tsemppiä ja uutta matoa koukkuun muille! Täällä kp24, ootan menkkojen alkavaks 25-30.... Jänskättää!! =)
  18. Murunmami

Äh... Menkkamaista vatsakipua... Tänään kp21/25-30, viimeksi kierto oli 25... Toivottavasti ei tule täti kylään!
  19. Murunmami

"raskausoire"-ketju

Mulla on monena päivänä ollu armoton päänsärky (muiden oireiden lisäksi, nippailut alavatsassa ja tissit hellät), mutten tiiä johtuuko se tästä flunssasta kun on nenä tukossa vai mitä..... :headwall: Ku testissä jo näkyis se plussa, mä niin tiedän!!!
  20. Murunmami

HaaveMamma Hyvä jos et löytänyt endomerkkejä, ehkä olet säästynyt!! =) Mulla todettiin ihan gynekäynnin yhteydessä. Luulis, että olis sulla huomattu ultratessa. Kiitos plussatuulista ;) Toiveikas84 Eilen oli 18/26?.... Mulla aika lyhyt kierto... Malttamaton olen :D

Yhteistyössä