Hakutulokset

1. Murunmami

"raskausoire"-ketju

Täällä yks oireiden pakkotarkkailija kans :D Kävi pillerinunohdus tossa 3 viikkoa sit, oltiin suunniteltukin pillereiden poisjättöä jo... mut siis oon nyt ollu 1½ viikkoa ilman pillereitä ja kovasti kuvittelen et silloin kun pilleri unohtu ois käyny vahinko. Oireita on: kasvaneet tissit...
  2. Murunmami

Raskaana vaikka testi negatiivinen?

Syön minipillereitä ja mulle ei tule menkkoja. Nyt kuitenkin olen tuntenut alavatsakipua useamman päivän ja tänään aamulla oli niin paha olo että olin varma että oksennan, mutten sitten kuitenkaan oksentanut. Tein päiväpissistä clearbluen testin joka näytti negaa, mutta nyt paha olo palasi taas...
  3. Murunmami

Helmikuun hippuset 2012

Onnea kaikille ens vuoden Helmikuisille ja mukavaa odotusaikaa!! Toivottelee Murunmami ja helmikuun 2011 tyttönen :heart:
  4. Murunmami

**Helmikuussa 2011 syntyneet**

En vaa ymmärrä, että kun kirjotan mein kuulumisia niin ainut asia mihin tartutaan ja mistä käydään oikeen syyttelemään on tuo yökyläily. Eihän täällä vissiin uskalla enää kirjottaa mitään miten minkäkin asian hoitaa jos ensimmäiseksi käydään sättimään että miten sä nyt tollein. Mun mielestä se...
  5. Murunmami

Tää nyt on ehkä naurettavin väite, "jokainen tekee tavallaan, mutta sanonpa silti vastaan plaa plaa". Jos se ois ok, niin miks kommentoimaan ja kyseenalaistamaan toisten toimia? Meinaa en mäkään oo joka asiasta samaa mieltä tein kanssa, mutten ala silti kyseenalaistamaan mikä on oikein mikä ei...
  6. Murunmami

May: Ei toki parisuhde olekaan siis huonossa kunnossa että tarvii hoitaa, mutta miksei vauvaa saa laittaa hoitoon? Ei siitä ole kelleen haittaa ja meillä innokkaita hoitajia löytyy. Lähinnä viittasin tuolla kommentilla kun katoin että toiset vasta n vuoden ikäisenä raaskinut laittaa hoitoon. Mut...
  7. Murunmami

Heipä hei tänne hyyyvin pitkästä aikaa! Oon käyny sillontällön lukemassa mut ei vaan saa aikasiks kirjottaa. Meillä on siis niin helppo vauva. Alkuun oli koliikkivaivaa, ehkä ekan kk sai monen tunnin itkukohtauksia mihin ei auttanut yksinkertaisesti mikään. Sitten ostin Cuplatonit ja rupes...
  8. Murunmami

Tissien hyytymisestä... Mulla hyyty tissit päivä sen jälkeen ku vauva saapui sairaalasta kotiin. Vauva oli itkuinen ja kärttyinen, kärsi vatsavaivoista ja ihmettelin että mitä ihmettä teen väärin. Sit huomasin, että tissithän on ihan lätykät ja pumppasin. Sain vaivaset vajaa 30ml kummastakin...
  9. Murunmami

****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

Onnea taas vauvaantuneille!! Mulla jäi 4kg laitokselle ja nyt kun katsoin vaakaa kun olen ollut kotona 5 päivää niin nyt enää 5 kiloa pois niin olen lähtöpainossa, jota olin ennen raskautta :O Voiko olla tosi? Nyt ois niinku tippunu 7kg.
  10. Murunmami

Me saadaan tyttö tänään kotia :heart: Sit pääsee arki alkuun ja liityn tänne kirjottelemaan :)
  11. Murunmami

Kaks plus 5, suuret osanottoni :hug: Meidän tyttö syntyi 8.2. klo 12.27 sektiolla. Pituutta 45,5cm ja painoa 2450g :heart: Otettiin ensin sydänkäyrää ja se näytti olevan kunnossa, joten päätettiin aloittaa oksitosiinitippa, mutta tippaa ei kerennyt mennä kuin 10 minuuttia ja tuli eka...
  12. Murunmami

Onnea vauvauutisista jälleen!! Ei kestä tosiaan enää laskuissa ketkä ovat jo poksahtaneet :D ( . ) Me törötettiin koko eilinen päivä sairaalassa kun aamusta heti klo 8 oli lääkäri ja jäätiin sitten seurantaan sinne. Otettiin pitkää pätkää sydänkäyrää, verikokeet ym. päädyttiin sitten että...
  13. Murunmami

Onnea kaikille vauvansaaneille!! :flower:
  14. Murunmami

Onnea vauvauutisista!!! Minen millään malta oottaa, että saan oman vauvan syliin :heart: Kattelen nelosen nettitvstä Vauvan Tarina nimisiä ohjelmia :D Tänään käytiin ulkona syömässä miehekkeen kanssa, meni päivä vähän nopeemmin kun tuli pari tuntia talsittua kaupungilla... Mä voisin tilata...
  15. Murunmami

Onnea Kultatiukulle tyttösestä!! :flower: Ankka: Niinku meillä, painoa oli vaan 2,4kg ja vartalonkasvu jäljessä, saatiin 11 päivää aikaa kasvaa ja maanantaina nyt saatiinkin jo parempi painoarvio: 2,8kg(rv 37+5) :heart: Eli hyvin olikin kasvanut. Kyllä se yli 3kg tulee olemaan kun syntyy...
  16. Murunmami

Voi te lannistitte nyt kyllä mut ihan tyystin :D Kuvittelin että jos se kerta on jo sentin auki ja kaula kadonnut niin siitä sit vaan aukee enemmän ja tyyliin päivän kahden päästä pääsis synnyttää. No, ootettava se on. Tosin lääkäri antoi luvan jo syntyä että oon tässä siivoillu, lenkkeilly ym...
  17. Murunmami

Onnea taas vauvauutisista!! :flower: Jos kohdunkaula on hävinnyt ja auki 1cm niin kauankohan menee että synnytys alkaa? Tänään oli lääkäri ja tälläinen tuomio saatiin. Harkkasupistuksia n. 10 päivässä, pikkasen napakoita mut ei nyt kipeiks voi kutsua. Limatulppaa ei oo tullu eikä vettä tihku.
  18. Murunmami

*Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

Onnea kaikille vauvansaaneille!! :flower: Commanderille tsempit anopin kanssa!! Itselläni hermoja kiristävä appiukko, tiedän tunteen. Täällä aika matelee, siis ihan totaalisesti. Aivojen ylikuormitus ja ketutus maximus kun ootan vaan maanantaista ultaääntä ja lääkärinkäyntiä. Toivon niin...
  19. Murunmami

Ny mua ketuttaa ihan urakalla. Eilen oli pissassa proteiinit yhellä plussalla, tänään en saanut vielä vietyä pissinäytettä. Koko aamupäivän ollut huono-olo, päätä särki heti kun sängystä nousin ja vaivaa tuo vauvan pienuus.... Raskausmyrkytys sitten kuitenkin? Turvotus ollu normaalia(sukista jää...
  20. Murunmami

Kiva kuulla Commanderin kuulumisia! Omaa napaa: Me käytiin tänään neuvolalääkärissä, kohdunkaulaa jälellä 1cm ja pehmee on, vauva tuntui ihan tuolla alhaalla. Laittoi sitten lähetteen synnärille kun toi kohdunkorkeus on kokoajan ollut pieni ja nyt kun vauva on laskeutunut se oli taas vain...

Yhteistyössä