Hakutulokset

1. Murunmami

*Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

Voimia Commanderille!!
  2. Murunmami

Siis synnyttämään se kätilö muakin ootteli. Ei enää jarruteta jos olis halunnu jo tulla. Mut joo, ei olossa poikkeavaa. Täl hetkellä ihan normiolo :)
  3. Murunmami

Taka-alalta seuraillut oon. Laiska vaan mitään kommentoimaan... Nyt vaan pakko ilmaista ihmetykseni tässä..... viimeyönä oli yli 3h kipeitä supistuksia ja soittelinkin jo synnärille josta sanoivat että tule vaan tänne, mutta sanoin että venaan vielä hetken kun pärjään kipujen kanssa kotona...
  4. Murunmami

*Helmikuun Hehkeät 2011, JOULUKUU*

Mä myöhästyin nyt Jouluntoivotuksista! Onnea Happihypylle ja perheelle pienestä suloisesta tytöstä :heart: Puutumisesta, mä olen huomannu että sohvalla jos makoilee ja nojaa esim. käteen niin puutuu tavallista herkemmin, samoin nukkuessa. Musta tuntuu, että alan turpoomaan :( Kaikki...
  5. Murunmami

Kylläpäs tänne pukkaa tekstiä paljon! Tipahtaa ihan kärryiltä :ashamed: Mie käin nyt tarkastamassa sen sf-mitan, olihan se viikossa kasvanut sen sentin verran joten ei jouduttu äippäpolille tarkastukseen. Tasaseen kasvaa, mutta alakäyrillä. Ostin just Mini Risk pesujauhetta ja...
  6. Murunmami

Olen jumittunut tänne taka-alalle... Ei vaan jaksa kirjottaa eikä lukea, ihan tööt tööt koko olo : / Mua on tuo sf-mitta huolestuttanut kun kävi ketuttamaan marraskuun lääkärin kommentti joka epäsuorasti vihjaisi, että se on liian pieni, viikolla 27+0 22,5 cm ja nyt kun kävin joulukuussa...
  7. Murunmami

*Helmikuun Hehkeät 2011, MARRASKUU*

Meillä tää tyyppi potkii ja kaivelee kylkiluita ihan päivittäin niin että koskee ja kovin. Tuntuu tosi pahalta. Muutenkin tää on joku adhd vauva, aivan mieletön touhuuminen päällä :laugh: Mulla tuntu et noi supistukset ois vähentyny tossa joku viikko sit, mut nyt taas tulee monta kertaa...
  8. Murunmami

Onnea TalvenTaika pienestä pojasta!! :heart:
  9. Murunmami

Eka yö uudessa kodissa takana =) Raskas oli muutto... Nyt ei muuta jaksakkaan kirjotella, pikasesti luin ketjua läpi. Vauva voi hyvin, varmaan sekin aika väsyny muuttohommista.
  10. Murunmami

Voi pieksut, kuolema tulee. Täällä on kahlattu pahvilaatikoissa monta päivää ja tänään päästään ekaa kuormaa viemään uuteen kotiin. Selkä on aivan paskana, ei siis raskaista hommista vaan ylipäänsä kokoaikasesta touhuumisesta ja kyyristelystä :( Mitään en oikeestaan oo nostellu enkä aiokaan...
  11. Murunmami

Neuvolakuulumisia meiltä: Sf-mitta oli vaan(?) 22,5cm viikolla 27+0. Alakäyrillä. Painoa olikin sitte tullu paaaljon enemmä mitä luulin, kun meiltä kotona vaa'asta patterit loppu... No siis painoin 54 :O Mut ei siitä sanomista tullu eikä moitteita mistään muustakaan. Huomenna labraan tarkempiin...
  12. Murunmami

Hmm, muistankohan taas kaiken mihin piti kirjoitella.... Vauva-lehti on tullu mull nyt numeron verran, sitä ennen sain vuosikerran reilu vuoden takaa tuttavaltani. Totesin että kivahan näitä on lueskella ja aattelin tilata sitten vuodeksi tuon lehden kun tarjous sattui kohdalle :) Mulla on...
  13. Murunmami

Tuosta sukupuolesta... Rakenneultrassa toisaalta harmittaa että kätilö "veikkas" tyttöä, vaikka sanoi ettei ole täysin varma, koska nyt jotenkin ajattelee että se ois muka tyttö, mut en uskalla siihen luottaa ja hankkia tyttöjen rimpsuja kaapit täyteen. Silloin kun jouduin äippäpolille pari...
  14. Murunmami

Mulla myös tullut toi linea negra jokunen viikko sit. Mein äiti sano, että ennenvanhaan uskottiin että kun se viiva on napaan asti on poika ja jos jatkuu navasta ylöspäin niin tyttö. Meillehän tyttöä lupailtiin ja mulla nousee n. 6cm navasta vielä =) Saas nähdä ;) Meilläkään ei oo kunnon...
  15. Murunmami

Limavuodosta Mulle sanottiin että ihan normaalia kun kerroin että mullakin hyvin sellasta juoksevaa, että ihan tunnen kun lorahtaa pöksyyn(kuin pissa menis) ja on housut ihan märät sitten. Se on ärsyttävää ku esim. aamulla nousen sängystä ja kun yökkäriä kiskon päälle ennenkuin vessaan kerkiän...
  16. Murunmami

Mukavaa marraskuuta vaan kaikille =) Siniziin perheelle voimia ja jaksamista, toivotaan parasta!! Mulla oli niitä kivuliaita supistuksia viimeviikolla, soittelin sitte niistä neuvolaan ja käytiinkin siinä ja saatiin lopulta lähete äitipolille. Siellä tehtiin sisätutkimus ja vauva...
  17. Murunmami

*Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

Onnea Siniziille tytöstä!! Voimia ja jaksamista! :hug:
  18. Murunmami

Voi sinizii, voimia sinne!! Eipä kyllä auttanut siniziin kertomus omaa oloa yhtään. Mun mielestä vauva on ollu viime sunnuntaista asti vaisu, polkee vain tonne just virtsarakon/kohdunsuun seudulle, ne on ainoat lähestulkoon liikkeet mitä tunnen ja eilen illalla alkoi normaalia kovemmat...
  19. Murunmami

wc ankka: kipin kapin lääkäriin!!
  20. Murunmami

Merve Ihan samaa mieltä kuin muut, älä stressaa turhia. Itse olen syönyt oikeesti aivan kaikkee muuta paitsi maksaa. Tietty kohtuudella, lähinnä maistanut jos on ollut just jotain tarjoilua juhlissa tms. Johan sitä pitäis pitää joku nippu ruokatietoutta mukana jos meinais olla syömättä...

Yhteistyössä