Hakutulokset

1. Morticia

40+ so what wol.12

No niin, eli tuon edellisen kirjoitin siis minä.
  2. Morticia

40+ so what wol.12

Lukaisemassa taas pitkästä aikaa kuulumisia. Itse en oikein jaksa aktiivisesti vielä kuumeilla kun menkkoja ei vaan kuulu ei näy. Johtunee siitä että Viivi edelleen tissittelee varsin tiuhaan. Ja muutenkin ollut kiireitä ja mieli maassa kun isäni kuoli 8.3. ja ollaan oltu Lapissa hautajaisissa...
  3. Morticia

Voinko vielä tehdä ruuan noista kanasuikaleista?

Tekisin kyllä jos on kerta paistettu ja jääkaapissa säilytetty.
  4. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Olisko joku kullanmuru ja aloittais vaikka uuden pinon ja alkais ylläpitää tuota ekan sivun listaa. Mä en millään pysty kykenemään, tuppaa olemaan kiireistä näiden pienten kanssa. Onnittelut uusille odottajille sekä jo vauvansa saaneille. T Morticia ja Viivianna 3 kk
  5. Morticia

Kylvetystuesta onko kokemuksia jakaa kellään?

Meillä on sellainen ja sekä esikoisella että tällä kakkosella todettu käteväksi.
  6. Morticia

Vaniljakreemijauhe, voiko sitä käyttää mausteena?

Sanoisin että ei, mutta en kyllä 100% varma asiasta ole. Ihan on eri tarkoitukseen kuitenkin nuo aineet.
  7. Morticia

Äidit 40+

No sitten oon vähän kaukana kun asun helsingissä. Onko tää kantoliinakanava tuttu Kantoliinakanavan kotisivut Tosi hyviä ohjeita. Myös youtubesta löytyy sidontaohjeita.
  8. Morticia

Äidit 40+

Tricot Slen on ihan ok pienillä. Tykkään myös Huggasta ja MamEarthin liinasta joka mulla on nyt lainaassa. Lainassa myös TSI-neliö joka on ihan huippu. Muutenkin tykkään neliöliinoista melkeinpä enemmän kuin pitkistä, ainakin näin kesällä. Missäs päin sä Kittyblue asut? Noita mun...
  9. Morticia

Äidit 40+

Vastaan vaikkei vielä kokemusta olekaan. Tilasin Ellaadasta MaM Coatin ja odotan mielenkiinnolla onko oikeasti toimiva. Järkyttävän hintaisia nuo ovat mutta kun tahtoo niin tahtoo. :) Ja tätä tulokasta olis tarkoitus kantaa myös selässä, esikoista kannoin vain edessä. Kantovälineitä on vähän...
  10. Morticia

Äidit 40+

Noi vetoketjulliset taskut vaunuissa on kyllä tosi iso plussa. Huomasin vasta kun otin käyttöön nää Baby joggerit joissa ei taskuja ole.
  11. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Juu varsinkin toi viimeinen oli vauhdikas minuutin ponnistusvaiheineen. Perinnöllistä kuulemma, äiti on poksauttanut mun pienemmät sisarukset ulos vauhdilla. Sanottiin että jos vielä viides tulee, pitää leiriytyä synnärin pihalle. :D
  12. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Oho, ootpas vauhdikas synnyttäjä. Ei mullakaan kauan ole mennyt, esikosta n. 6 tuntia ja tästä toisesta 4 tuntia.
  13. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Voi kun ois leivinuuni... Täällä tosin tarkenee edelleen erinomaisesti ilman mitään lämmityksiä.
  14. Morticia

Äidit 40+

Voi kun täälläkin menis päiväunet niin että äiti sais omaa aikaa. Nyt nää pienet nukkuu vuorotellen ja yleensä vielä taapero kiljuu vauvan hereille jolloin pikkuien on tavallistakin kitisevämpi. Jostain eksyi meille flunssa, molemmat pienemmät on räkäisiä ja lämpöilee. Viime yönä sain unta...
  15. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Onnea Sara! Oliivitar, mä käytin dopplerin kanssa ihan tavallista perusvoidetta ja hyvin pelitti. Jos kestot, vessahätäviestintä yms. kiinnostaa, kannattaa piipahtaa tällä foorumilla: ysv-foorumi.com • Etusivu Näyttäs olevan juttua mm. noista + monesta muusta lapsiin liittyvästä +...
  16. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Tervetuloa minunkin puoletani ja onnea kovasti masuasukista! :) Minä en käynyt kummassakaan raskaudessa (molemmissa olin yli 40v.) missään punktioissa, tehtiin vain tuo yhdistelmäseulonta joissa kaikki oli erinomaisesti. En siis nähnyt mitään tarvetta siihen että mahaani mennään sorkkimaan...
  17. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Mä tykkään just tällaisesta ilmasta. :) Itse oon hirveän nipo lasten vaatteiden suhteen. Siis lähinnä koon ja puhtauden. En tykkää että vaate roikkuu päällä tai on kittana. En myöskään tykkää pitää edes vähän likaisia vaatteita vaan mieluummin vaihdan heti puhtaat jos puklustuu / pisuttuu...
  18. Morticia

Raskaustestit negatiivisia raskauden loppuvaiheessa?

Näyttää ne negaa sit kun on tarpeeks pitkällä raskaana. liikaa raskaushormonia kuulemma jo tuolloin eikä testit tunnista. Tai näin oon antanut itselleni kertoa.
  19. Morticia

Mitä kaikkea vauvaa varten kannattaa hankkia?

Meilläkin esikoinen nukkui välillä kotonakin matkasängyssä. Lisäksi on matkasänky mummolassa (meillä on väliä 1100km) ihan pysyvästi, matkasänky siksi että mummo saa sen väliaikoina taittaa pois jaloista pyörimästä varastoon. Ja jos kantoreppua ajattelet, älä missään nimessä osta Baby Björniä...
  20. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Mulle annettiin ohjeeksi syödä raskausvitamiineja sekä nyt että esikkoa odottaessa. Kittyblue, Viivi kotiutui 50cm vaatteissa ja edelleen suurin osa on noita 50cm vaikka neiti oli viime neuvolassa 53,5cm. Riippuu kai kuitenkin vaatemerkistä tosi paljon, oon huomannut että eri merkkien...

Yhteistyössä