Hakutulokset

1. Morticia

40+ so what wol.12

Kp 1 täällä.
  2. Morticia

40+ so what wol.12

Tervetuloa Crissy-72. Melkein kaimoja ollaan kun mua sanotaa Krissyksi IRL. :) Menkkoja ei vain kuulu, valkkari vaan lisääntynyt ja alamahalla nippailee mutta en usko että siellä kukaan pieni asustaa, on vaan kierto vielä ihan sekaisin. Tädistä olisin kiitollinen, tylsää tällanen...
  3. Morticia

40+ so what wol.12

Pahoittelut bugsy ja oivikki. :( Mintulle onnittelut pienestä tytöstä. Jaksaisko mur-mur laittaa mut listalle? Eli Morticia (43).....2p 32/28..... yk1.... 3. Mulla oli tosiaan ne yhdet menkat, normaalia niukemmat kesti 5 päivää, jonkin sortin ovista sain tikutettua mutta ihan ajallaan...
  4. Morticia

40+ so what wol.12

Pahoittelut keskenmenosta Kastehelmi. Ja lämpimästi tervetuloa toivotan minäkin. Itse en (vielä) kovin aktiivinen kuumeilija ole mutta pikkuhiljaa... Mulle kun on suotu yli nelikymppisenä jo kaksi lasta ja kolmas olis toiveissa vielä. Välillä pelkään että pyydän liikoja..... mutta aika näyttää.
  5. Morticia

40+ so what wol.12

Mulla jäi todennäköisesti sitten tää ovis hyödyntämättä, höh. :( Ke-aamuna dippasin haalean viivan, aattelin testata to-aamuna uudestaan mutta olinkin sitten kaks päivää niin huonovointinen että ei puhettakaan dippailuista saati pupustelusta. No, ens kerralla sitten.
  6. Morticia

40+ so what wol.12

Onnea tuhannesti Bugsy. Pidän niin peukkuja että pikkuinen pysyisi tällä kertaa matkassa. Plussatuulia taas kaikille puhaltelen. ON: mun menkat oli tosi niukat vaikka odotin kunnon vesiputousta kuten esikon jälkeenkin. Kohta pitäis olla oviksen aika käsillä ja pääsee tikuttelemaan.
  7. Morticia

40+ so what wol.12

Voimia Onni71. Enpä muista milloin oon ollut näin iloinen siitä että täti tulee kylään. Luulisin ainakin että sitä tuo tuhruttaminen on. Ja mitä tapahtuikaan pyhälle päätökselleni että mennään tjottailemalla....pah. Heti napsahti tilaus Mammaksi.fi:lle ovulaatiotesteistä. Nyt pitäis jostain...
  8. Morticia

40+ so what wol.12

Mä aloin harmaantua nelikymppisenä ja sain Viiviv 42v joten tuskin se tukan väri vaikuttaa, muuten kun mielialaan. Pakko on värjätä jotta on hyvä olo.
  9. Morticia

40+ so what wol.12

Tervetuloa Sussu minunkin ( ei tällä hetkellä kovin ahkerasti palstailevan ) puolesta. Pidän peukkuja että teillekin pieni ihme suotaisi. Plussatuulia puuuuuuuuuuuhhhh!!! Ja kaikille muillekin.
  10. Morticia

40+ so what wol.12

Juu laita mur-mur armaani ihan tuolla Morticia-nimimerkillä kun se on mulla täällä ollut käytössä. Tuo toinen on joku vanha enkä ymmärrä mistä se yhtäkkiä putkahti kun mulla on automaattinen kirjautuminen täs selaimes käytössä. Ja anteeks että söhläsin ja aiheutin ylimääräistä vaivaa.

Yhteistyössä