.. Judo on pystyä -heittoja pystystä, newazaa eli mattopainotteista BJJ vaan mattoa( lukot, kuristukset), ainostaan kilpailussa lähdetään ylhäältä. Koki että, matto sopisi. Olikin rankattu kovimmmaksi seuraksi mihin mentiin
. Keski-ikä siellä 25v, mä treenaan niin paljon että, hyvin pärjäsin, kaveri pärjäsi alkeiskurssilla hyvin ja oli tosi innostunut!!!Sanoikin että, ei ikinä olisi uskonut sellaista päivää tulevan, odotti treenejä, työstressi jäi tatamille. Mä olen siis harrastanut judoa v.1978, joten verissä... Sai kiertohuimauksen, oli lopetettava, syytin itseäni, kaveri sanoi olleen aiemmin lennon jälkeen, joten älä syytä itseäsi, vaan on tosi kiitollinen kaikista treenikerroista ja salitreeniä haluaa jatkaa mutta ei näitä" teurastamo" treenejä, kuperkeikat ei sopineet
. No, monet" itkut" ja naurut ollaan koettu, sanoo ettei, vaihtaisi kokemuksia mihinkään
. Toinen judoystävä, kävi tammikuussa leikkauksessa, painoa myös 145, nyt jo tatamilla, leikkauspöydälle jäi liki 50 kiloa...
Terveytensä eteen kannattaa tehdä mitä vain. Läheisten tuki on tärkeää. Itse en kenenkään kiloista huomauttele, ainoastaan jos ystävälle kertyy niin että, vaara sairastua. Lapsuuteni ystävälle kävi näin, vaikea puhua kiloista, mutta onneksi ystävyys niin vankalla pohjalla. Hän ollut nuorena normaalipainoinen, pituutta ei 150 senttiä, mutta painoa yli 100. Verenpainetta, sokerit koholla ja lääkäri sanoi nyt on tehtävä jotain. Yrittänyt paastot, kiloklubit, karppaukset, painonvartijat yms. Aina tullut takaisin. Nyt innostun Easy Dietille, hyvin lähti paino laskemaan, kahdessa viikossa lähti reilu 10, mutta alkoi vatsaoireet, oli tutkimusten jälkeen allerginen soijaproteiinille
. No, nyt lääkärin neuvoilla eteen päin.
Suosittelen Easy Diet iä, jos ei ole terveydelle haittaa, aiemmin jo kirjoitin, sillä pudotin 7 vko 5 pv ne 21 kiloa, voitin 1000, miehen veli, eno ja 87 v isä pudottanut ylimääräiset, kaikilla n. 10 kg. Isältä hävisi sivuääni sydämestä, lopetti verenpainelääkityksen ja kaikki arvot kohillaan- lääkäri kovin ihmeissään.
Tässä muutama esimerkki sinulle
!
Mulla täti tekee tuloaan, tänään 25/26 joten huomenna täällä
. Se taas siitä, en kovin odottele ihmeitä.
Kaikille tsemppiä, luin kaikki, nyt akku punaisella, nukutan Lumia, laturi makkarissa..