Hakutulokset

1. tytsi-89

Mitä mieltä olette? Voiko antaa lapselle huuta kaupoissa?

Imettävän äidin on kuitenkin syytä maksaa siitä, että voi ravata vessassa imettämässä samalla kun ruoka jäähtyy?
  2. tytsi-89

Mun mielestä voi katsoa peiliin, jos LAPSEN itkeminen/kiukuttelu järkyttää niin paljon, että sen takia pitää lähteä valittamaan kaupan työntekijöille. Olisi aivan eri juttu, jos lapsi varastaisi/rikkoisi/käyttäytyisi kovin väkivaltaisesti tms.
  3. tytsi-89

Mun teksti facessa (kukin voi siitä päätellä mikä mielipiteeni on): Jaahas. Nyt olisi hyvä markkinarako: lapsiperheystävälliset kaupat, jotka eivät ole lapsivapaita ja joihin uskaltaa lapsiperheetkin saapua ilman pelkoa siitä, että lapsen mahdollisen kiukuttelun takia viikon ruokaostokset...
  4. tytsi-89

Missä tilanteissa olette valmiit hyväksymään abortin?

Mun mielestä riippuu ihan täysin, miten tätä ajattelee. Mun mielestä on olemassa moraalittomia abortteja, kuten sukupuolen takia tehty, mutta en mä sitäkään laittomaksi tekisi. Kannatan aborttioikeutta sallituilla viikoilla syystä riippumatta. Itse taas en tekisi aborttia ellei tyyliin henkeni...
  5. tytsi-89

Haluaisitko pitää yllä tällaista ystävyyssuhdetta?

Hassua, että jollekin tulee yllätyksenä sellainen, että ystävästäkin voi joku olla mustasukkainen. :D Miksi ihmeessä ei voisi olla? Mistä tahansa ihmissuhteesta voi olla: sisaruksista, puolisosta, kaverista, vanhemmista jne.
  6. tytsi-89

Sukupuolineutraali avioliitto riistää lapsen perusoikeudet

En. Mun mielestä ihannetilanteessa lapsi elää ydinperheessä (tai sellaisessa, jossa kumpikin biologinen vanhempi on läsnä) vaikka hyväksynkin myös muunlaiset perhemuodot. Mielestäni sateenkaariperhe esim. kannattaisi muodostaa siten, että lapsella on vähintään 3 vanhempaa, eli pidetään yhteyttä...
  7. tytsi-89

Sukupuolineutraali avioliitto riistää lapsen perusoikeudet

Mun mielestä lapsella on perhemuodosta riippumatta oikeus yhteyteen biologisten vanhempiensa kanssa, mikäli se on mahdollista. Ei tähän asiaan liity se, elääkö lapsi heteroperheessä vai sateenkaariperheessä.
  8. tytsi-89

Ketä paikalla?

:O ON! Sun olis pitäny tulla TÄNNE vetämään viiniä. :kieh: Mulla on 2 pulloa. :xmas:
  9. tytsi-89

Ketä paikalla?

Tytsi täällä! :wave: (En tunnusta, mitä on lasissa, pitäis olla laihis päällä. :saint:)

Yhteistyössä