Hakutulokset

1. tytsi-89

Pitkästä aikaa HIUSaloitus! (Kuva)

Etkö ole katsonut ketjun muita kuvia? Onhan niissä yhtä jos toista kampausta. Ponnarikuvaa ei taida löytyä. Tässä on joitain lettikuvia. 59434 435037249177 2951323 n
  2. tytsi-89

En muuten blondaa enää koko päätä, laitan vaan raitoja. :) Ruskeita raitojakin on vähän, aika lähellä omaa väriäni, joka alta kasvaa.
  3. tytsi-89

Mä koin tasapaksut hiukseni vähän tylsiksi ja jopa liian "karhunturkin näköiseksi". Mielestäni kerrostaminen tuo tuuheutta ja liikkuvuutta, eloa.
  4. tytsi-89

Suvin kuvat 209 On nää hiukset kiiltävät ja liukkaat. Välillä kaipaisin lisää juuri karheutta.
  5. tytsi-89

Hiusöljyä käytän. :) Shampoot ja hoitoaineet vaihtelee.
  6. tytsi-89

Kiitos, tuli nostalginen olo. :heart:
  7. tytsi-89

Viihdyttävä ketju. :D Kaksihaaraisia saa etsimällä kyllä etsiä, ei hevillä löydy.
  8. tytsi-89

Lisää hiuskuvia iloksenne. :D Vikassa kuvassa paljon vähemmän kerrostettu, mistä en pitänyt. 10422376 10201279845038413 5572389424822506546 n
  9. tytsi-89

10450559 10152490307409178 4043032621892287238 n Tässä on kuva 3 kk sitten. Ei näytä mielestäni latvat huonokuntoisilta. :)
  10. tytsi-89

Tähän vielä sanon, että mun mielestä pitkä, tasapaksu tukka näyttää helposti äärimmäisen tylsältä. Vähän kuin lapsen tai ikäistäni vanhemman tukalta. Suurimman osan hiuksiahan ei voisi edes näin paljon kerrostaa, koska kuvan tyyliin voi kerrostaa kunnolla vain paksua tukkaa. Siihen nähden...
  11. tytsi-89

Ei ne ainakaan livenä huonoilta näytä. Kolme kuukautta sitten viimeksi leikattiin latvat ja kampaajan mielestä ei tarvinnut ottaa yhtään pituudesta pois nyt. :) Toki latvat on erilaisessa kunnossa alaselkään ulottuvassa ja kerrostetussa tukassa muutenkin. Musta ne näyttää lähinnä sähköisiltä...
  12. tytsi-89

Kuin ennen vanhaan. :heart: Tässä kuontaloni tänään: 10698465 10152747174474178 2688389448452150758 n
  13. tytsi-89

Sukupuolineutraali avioliitto riistää lapsen perusoikeudet

Nuo on tilastollisia asioita ja riskejä: yksinhuoltajilla on keskimääräistä enemmän vaikeuksia talouden ja ihmissuhteiden kanssa muutenkin ja se on aika helposti käsitettävissä. On hyvin eri tilanne, jos isä hylkää perheen tai tulee avioero lapsen ollessa pieni ja äidin ollessa pienituloinen...
  14. tytsi-89

Kokoomus ei halua "köyhiä pilaamaan uutta eliittiasuinaluetta"

Välillä on hyvin vaikea nähdä, mitkä leikkaukset ovat oikeasti välttämättömiä ja milloin niihin vaan vedotaan, jotta saadaan säästää siitä ja tästä.
  15. tytsi-89

Yksikään puolue Suomessa ei tahdo luopua ns. hyvinvointivaltion mallista. Suomessa puolueiden välillä on vain pieniä sävyeroja, jos vertaa tilannetta muualla. Stubb on kyllä Kokoomuksen sisälläkin poikkeuksellisen oikealla. On liberaaleja kokoomuslaisia, konservatiivisia kokoomuslaisia ja monet...
  16. tytsi-89

Mä äänestän aina sen mukaan, minkä puolueen uskon _eniten_ ajattelevan koko yhteiskunnan etua. Tähän ei vaikuta se, olenko köyhä, rikas vai jotain siltä väliltä. Olen useiden ihmisten kohdalla lähipiirissäni havainnut saman: välillä ollaan alle keskituloisia, välillä varakkaita ja samaa...
  17. tytsi-89

Olen vastarannankiiski. Mun mielestä yksi puolue voi jollain tapaa edustaa koko kansaa. Sellainen, joka pyrkii sekä heikompien auttamiseen että työnteon kannattavuuteen, säilyttäen talouden siinä tilassa, että rahaliikenne toimii mahd. pitkään. Mun mielestä Suomessa yksikään puolue ei yritä...
  18. tytsi-89

Mitä mieltä olette? Voiko antaa lapselle huuta kaupoissa?

Olethan provo? Siis anteeksi mitä? Ihmisillä ei ole oikeutta kulkea julkisilla paikoilla siksi, että joku ei heistä tai heidän naamastaan pidä? Aikamoisen ihmisoikeuksia loukkaavaa puhetta. Aina löytyy joku, joka ei pidä "rumista"...
  19. tytsi-89

Mitä mieltä olette? Voiko antaa lapselle huuta kaupoissa?

Anna mun kaikki kestää. Miksi jonkun häiriintyjän oikeudet menisi vauvan ja äidin oikeuksien edelle? Pitääkö vammaisten, vanhusten, teini-ikäisten ja humalaistenkin jäädä ravintoloista pois, jos mua sattuu häiritsemään? Vauva on ihminen siinä missä muutkin ja pieni vauva kuuluu äitinsä kainaloon...
  20. tytsi-89

Jaa miksei ole? Kyllä mun mielestä puolue voi ajaa esim. talouspolitiikkaa, joka kokonaisuudessaan toimii/toimisi parhaiten koko kansan hyödyksi. Tietty määrä esim. rahaa, yrityksiä, kannattavaa työtä jne. pitää olla, jotta on mistä jakaa niin rikkaille kuin köyhillekin.

Yhteistyössä