Hakutulokset

1. tytsi-89

Jos olisin nuorena tiennyt että kohdunkaulasyöpä tulee seksistä ja on sukupuolitaudin tulos, en

No ap:ta juuri tässä tarkoitan ja niitä miljoonia äitejä, jotka todellakaan ei mitään rokotetta voi enää ottaa. :D Mä en tajua hysteerisiä ihmisiä. En aktiivisesti pelkää muitakaan sairauksia tai onnettomuuksia. Jos seksin riskit pelottaa niin paljon niin ehkei sitä kannata ollenkaan harrastaa...
  2. tytsi-89

Jos olisin nuorena tiennyt että kohdunkaulasyöpä tulee seksistä ja on sukupuolitaudin tulos, en

Mä en ymmärrä, miksi murehtia asiaa, jolle ei voi yhtään mitään. Jos harrastaa seksiä esim. vain parisuhteessa ja sitä ennen kumpikin ainaa testaa itsensä, ei muuta voi.
  3. tytsi-89

No mä en meinaa ostaa tuota rokotetta enkä ole hysteerinen vaikka yhtään seksikumppania ei vielä ole, eli voisin maksamalla rokotteesta suojautua kai sitä vastaan.
  4. tytsi-89

Onko väärin haluta tulla raskaaksi yhdenyönjutulle?

On väärin mahdollista lasta kohtaan ja miestäkin kohtaan, mikäli hänelle ei kerrota raskaudesta. Tuo ainakin on väärin, että abortti olisi ehkäisykeinona.
  5. tytsi-89

Lapsella on oikeus ISÄÄN ja ÄITIIN

Ei vaan lapsella on oikeus olla tekemisissä biologisten vanhempiensa kanssa aina kun se on mahdollista. Tätä mieltä olen.
  6. tytsi-89

Erilaiset perheet, joko katsoit polyamorisen perheen elämäntarinaa?

Mun mielestä olisi kiva jossain nähdä joskus katsaus useammasta polyamorisesta perheestä. Näkisi paremmin, miten se toimii noin yleisesti eikä tulisi liikaa kiinnitettyä yksittäisiin ihmisiin huomiota ja sen perusteella tehtyä johtopäätöksiä kaikkien sen tyylisten suhteiden toimivuudesta.
  7. tytsi-89

Nykyajan lastenkasvatus on lähtenyt aivan lapasesta

No onpas kamalaa. :D Oli mullakin lapsena joskus sekä kuvakalenteri että suklaakalenteri. Joskus toisen sai joltain sukulaiselta.
  8. tytsi-89

Kysymys tasa-arvoisen avioliittolain vastustajille

Mun mielestä sekä kannattajat että vastustajat kärjistävät paljon. Tuskin jokaisella vastustajalla on keskenään samat argumentit. Mä ymmärrän esim. sen perustelun, että joidenkin mielestä lapsi tarvitsee äidin ja isän kasvaakseen ja kehittyäkseen täyteen potentiaaliinsa. Tutkimusten mukaan ei...
  9. tytsi-89

Tasa-arvoinen avioliitto on silmänlumetemppu

Ei se ole huijausta tai peittelyä, jos joku ei vaivaudu lukemaan, mitä kannattaa tai vastustaa. Alusta asti on ollut adoptio-oikeusasia selvillä.
  10. tytsi-89

"Tahdon" koska lapsille kuuluu oikeudet

Suomessa muuten avioparit menevät adoptiojonossa yksin lasta hakevien edelle, koska tämän katsotaan olevan lapsen etu. Hyvä minusta.
  11. tytsi-89

"Tahdon" koska lapsille kuuluu oikeudet

Muusta samaa mieltä, mutta musta kaksi hyvää vanhempaa on paljon parempi tilanne kuin yksi hyvä. Näin on ihan kaikkien tutkimustenkin mukaan. Lisäksi eikös sisäinen adoptio-oikeus jo tullut? Tuntemani naisparin perheessä juuri toinen adoptoi toiselle syntyneen vauvan.
  12. tytsi-89

Yllättävän monelle miehelle naisen pienikin ylipaino on iso ei.

Ehkä ne on vaan niitä ihannekriteereitä ja tietysti niiden rinnalla muutkin asiat vaikuttaa.
  13. tytsi-89

Yllättävän monelle miehelle naisen pienikin ylipaino on iso ei.

Mä saan ainakin paljon viestejä miehiltä noissa vaikka kuvailussa lukee pyöreä ja näillä miehillä saattaa usein olla kriteerinä juuri nuo normaali, hoikka jne.
  14. tytsi-89

Säälittää viikko-viikko systeemillä olevat lapset.

Niin muakin jos kyseessä on alle 3-vuotiaat lapset. Silloin sen pitäisi olla laitonta. Kouluikäiset sitten taas saavat mielestäni osallistua itse päätöksentekoon.
  15. tytsi-89

Teinityttö kertoi käyvänsä isänsä luona saunassa isän ja pikkuveljen kanssa.

Jaa. Niin mäkin saunon edelleen molempien vanhempieni kanssa ja vaikka veljenkin kanssa joskus. Samoin saunottiin kaikki samaan aikaan asuessani vielä kotona.
  16. tytsi-89

Kenen vastuu jos pelehdin varatun kanssa?

Mun mielestä omalta osaltaan vastuu on kaikilla niillä, jotka kuviossa ovat mukana. Mielestäni kaikilla ihmisillä on velvollisuus kohdella toisia siten kuin toivoisivat itseään kohdeltavan.
  17. tytsi-89

Tekisitkö ls-ilmon äidistä, joka antaa lapsensa leikkiä dildolla?

En mutta en todellakaan ymmärtäisi, että ko. kapistus on lapsen näköpiirissä ja ulottuvissa. Toivottavasti on edes pesty.
  18. tytsi-89

Pitkästä aikaa HIUSaloitus! (Kuva)

Koska ruoka on hyvää. :p
  19. tytsi-89

Tämä oli nimensä mukaisesti kuvani sisältämä hiusaloitus. ;) Ei mulla tosin ole mitään sitä vastaan, että tänne laitetaan muidenkin hiuskuvia.
  20. tytsi-89

Seuraavan kerran teen aloituksen kun olen laihtunut takaisin hoikaksi. ;) Sitä odotellessa siis. :D Pitäisi ennen kesää jo näin käydä.

Yhteistyössä