Teinityttö kertoi käyvänsä isänsä luona saunassa isän ja pikkuveljen kanssa.

• Viestiketjun aloittaja "Hanna"
  • Ensimmäinen viesti
Anna vaan saunoa, eipä tuossa mitään vikaa ole.
Hyvä että tyttö on sinut alastomuuden kanssa. Tuntuu että nykyään teinien on vaikea käydä jopa suihkussa liikatunnin päätteeksi.:O

liivate
Asia on mulle periaatteessa ok mutta käytännössä omassa lapsuuden ja nykyperheessä jossain kohtaa lapsen lähestyessä teini-ikää alettu saunoa vaan samaa sukupuolta olevien kanssa, ei siitä ole mitään syvällisiä keskusteluja käyty, ihan luonnostaan näin mennyt.

ikävä juttu
Voisiko tilanteen ratkaista tekemällä tyttären ulkonäölle jotain? Kyllähän kauneus altistaa kaikelle ikävälle, joten käänteinen plastiikkakirurgia olisi oiva apu.

noh.
[QUOTE="Jep";30407747]Luuletko että veljeä kiinnostaa siskon peppu ja tiesit siinä mielessä? Ihme pelle olet.[/QUOTE]

Veli on ihme homppeli jos hän ei tykkää tytsin uhkeista utareista.

kiva.
Sisarussuhde on sairas, jos siskon tissit tai peppu herättävät sen kummempaa mielenkiintoa. En osaa ajatella omien veljieni alastomuutta mitenkään kiinnostavana tai tunteita herättävänä, ikää heillä 45 ja 49 vuotta ja tuskinpa hekään minusta mitään kiksejä saavat.
Tytsi ei ole pystyyn kuivunut 50-vuotias. Veli ei voi mitenkään olla huomaamatta tytsin tissejä ja nätisti ajeltua alapäätä.

tiskiina
Minä olen koko ikäni käynyt saunassa perheeni kanssa ja edes teinivuosina tähän ei tullut poikkeusta :) nyt olen 22v.
Pikkuveljelläni oli teini-iässä kausi ettei lähtenyt minun (siskonsa) kanssa saunaan ja se hänelle sallittiin, mutta nykyisin (18v) tulee taas muitten kanssa saunaan.

Niin no meillä tuo on edelleen normaalia ja olen 24, veljeni melkein 30 jne. Nykyään on jo meillä sisaruksilla omat lapset ja puolisotkin mukana. Ei mielestäni mitään outoa, se on outoa jos yhdistää (perheen kesken) saunomiseen jotain seksuaalista!

"haha"
Itsekin saunoin isäni, äitini ja siskoni kanssa kunnes muutin omaan kämppään kaksikymppisenä. Ei saunominen oman isän kanssa ollut yhtään erilaista kuin äidin kanssa. :)

vierailija
Minä ainakin saunon isäni kanssa, eipä tuo saunominen ole ollut ongelma myöskään 11-14 vuotiaiden serkkujen ja pikkuveljen kanssa vaikka kaikki poikia. On sitä saunottu myös kaverin kanssa joka on 15v poika ja toki papan kanssa. ALASTI.
T. 13v tyttö

vierailija
Olen 59-vuotias ja edelleen saunon yhdessä 27-vuotiaan poikani kanssa, kun olemme yhdessä mökillä. Amerikkalainen miespuolinen ystäväni pyöritteli silmiään kuullessaan tästä ja sanoi, että hän ei ole koskaan nähnyt omaa äitiään alasti.

Minusta on turha seksualisoida isän ja tyttären tai äidin ja pojan välistä suhdetta tai saunomista. Suomalaisten nyt ainakin pitäisi ymmärtää, että ei saunaan mennä seksi mielessä, sinne mennään saunomaan, herranen aika!

Yhteistyössä