Hakutulokset

1. K

Jos tilaa muuttofirman, niin saako sieltä tyypit pakkaamaan tavarat myös :D

Tuskin siellä muuttofirmassa naurettais,jos tuollaista kysyis. Mun mielestä tuossa sun kysymyksessä ei ollut mitään niin tyhmää,että muuttomiehet vois repee nauruun :D
  2. K

Kertokaas oikein hyvä huulirasva/rasva rohtuneisiin huuliin...

Samaa olin tulossa ehdottamaan. Se rasvaisempi bepanthen toimii hyvin,kun vaan maltillisesti laittaa.
  3. K

en voi mitään mutta nään painajaisia siitä oulussa huostaanotetuista lapsista,siitä videosta siis

Me ollaan lastensuojelun asiakkaita,asiakkus alkoi kun odotin lasta. En ole koskaan kokenut sitä mitenkään pahaksi asiaksi,meidän lastensuojelu sossu on tosi ihana tyyppi,ei käy koskaa meillä millään tarkastuskäynneillä,päinvastoin aina välillä itse kutsun hänet kylään,mukavaa juttuseuraa...
  4. K

Ei voi olla tottakaan, ei näin voi tapahtua mulle

Hitto,kun oisin yhtä kätevä kun sä,niin vois tuunailla kaikkea kivaa vanhoista vaatteista.. Pitäisköhän alkaa opettelemaan ja mielikuvitus vaan rajana.
  5. K

Ei voi olla tottakaan, ei näin voi tapahtua mulle

mulla taas iso pino farkkuja,kaikki sinisiä..tummaa,vaaleeta ja siltä väliltä...en tiedä mitä tekisin,inhottaa heittää roskikseen,mutta kun ei ole aikaa lähteä kirppikselle myymään,enkä jaksa netin kautta,jos pitää alkaa postittaa..
  6. K

Päiväkodilla joulujuhlat klo 8 aamulla!

Ei ole aina niin yksinkertaista että pääsis paikalle,vaikka mulla ei edes ole noin vaativa ammatti
  7. K

Onko yli 30-v. lapsettoman naisen mahdollista löytää vielä kunnon mies, jos nyt eroaa?

No mutta ethän sä mitää lapsettomaksi jää,sulla on vielä aikaa! Varmasti löydät vielä jonkun ihanan miehen! Älä luovuta! :)
  8. K

Aiotteko rokottaa lapsenne

Itselleni kävin ottamassa rokotteen,lapselle en ole vielä ottanut.Tosin en kyllä tiedä otanko edes,kun niin paljon nyt kuullut taas negatiivista..aiempina vuosinakaan ei ole mun lapsi influenssa rokotetta saanut.
  9. K

pikkujouluun osallistuminen vapaaehtoinen?

Olisiko ap mahdollista saada lapselle kuljetus joltain luokkakaverin vanhemmilta,jos asuisi samalla suunnalla..? Ei nyt kuitenkaan voi noin pientä laittaa yksin illalla kulkemaan.. Niin ja sitten vielä asian vierestä,siihen nähden että täällä pyörii kaiken näkösiä ihan perus kotimammoja ja ihan...
  10. K

Pitääkö tänään taas tutustua jonkun palstalaisen kanssa=)

Jos vaan voisin,niin lähtisin mielelläni vähän bilettää,pitkästä,pitkästä aikaa... :)
  11. K

montako joululahjaa lapsenne saa?

Meillä on yksi lapsi ja joku 10 pakettia tulee yleensä ostettua,niistä yleensä 1 tai 2 jotain vähän kalliimpaa..sukulaisilta ei yleensä tule paketteja,paitsi isovanhemmilta muutama. Ja kyllä meillä lapsi muistaa muutakin joulusta kuin vaan lahjat..Joulu-loma on ihanaa kiiretöntä yhdessä olo...
  12. K

Minne lahjottaisin..

Vaatehuoneessa isot kasat arvokasta tilaa viemässä läjäpäin lasten ja naisten vaatteita,en jaksais lähteä kirppareille myymään.ois ihanaa lahjottaa ne jonnekkin..ja tämän takia kävinkin eilen uffissa kysymässä..juu ottavat lahjotuksia suoraan vastaan,mutta kun kävin samalla katsastelemassa...
  13. K

Olisiko tämä hyvä takki isokokoiselle naiselle?

hyvinhän tuo naisellekkin käy,siis ulkonäkönsä puolesta,jos vaan tosiaan mitat on sulle ok! tuollasia takkejan tuntuu olevan jokatoisella vastaan tulijalla,etenkin naisilla,itse myös lukeudun heihin,tosin on mulla paljon muunlaisiakin takkeja käytössä :)
  14. K

Ketä masentaa tämä harmaus?

Mua kans masentaa vähän! Mä en oo koskaan erityisemmin odottanut talvea,mutta nyt odotan innolla..mutta ei mitään paukkupakkasia-kiitos! lunta maahan ja sellanen 5 asteen pikkupakkanen ois nyt ihana! varsinkin kun mulla on kaapissa odottamassa pari uuttaa ihanaa talvitakkia ja uudet ihanat...
  15. K

oletko koskaan varastanut kaupasta?

Joskus lapsena tuli kaverin kanssa varastettua,oli ihan pakko saada hienoja kyniä ka kumejä kouluun..mutta ei siis vanhemmalla iällä kuitenkaan!
  16. K

puuttuisitko asiaan jos huomaat jonkun näpistävän kaupassa?

Joskus olen huomannut jonkun varastavan,mutta enpä ole puuttunut.

Yhteistyössä