Onko yli 30-v. lapsettoman naisen mahdollista löytää vielä kunnon mies, jos nyt eroaa?

• Viestiketjun aloittaja ihan rikki :(
  • Ensimmäinen viesti
ihan rikki :(
Ollaan oltu yhdessä jo 15 vuotta, nykyisin naimisissa.

Yritetään ekaa lasta.

Mies käyttäytyy huonosti. Mies on rahankäytön suhteen tuhlari. Viimeisen 6 kk aikana on tehnyt mulle kaksi kertaa oharit. Liittyy alkoholinkäyttöön.

Sanoin, että kolmatta mahdollisuutta en anna enää.

Mitä mä teen? Otanko eron ja jään lapsettomaksi? Olen jo niin vanha, etten ehdi löytää uutta miestä.

Iso mulku
Ollaan oltu yhdessä jo 15 vuotta, nykyisin naimisissa.

Yritetään ekaa lasta.

Mies käyttäytyy huonosti. Mies on rahankäytön suhteen tuhlari. Viimeisen 6 kk aikana on tehnyt mulle kaksi kertaa oharit. Liittyy alkoholinkäyttöön.

Sanoin, että kolmatta mahdollisuutta en anna enää.

Mitä mä teen? Otanko eron ja jään lapsettomaksi? Olen jo niin vanha, etten ehdi löytää uutta miestä.
Mina Somalilaine meis voida pana sina paksu,mina ola iso mulku.

"vieras"
hyvänen aika !!! Vanha ?? hohhoijaa...sulla on vuosia vielä aikaa saada elämästäsi juuri sellaisen kuin itse haluat. moista miestä en ehkä kylläkään katselisi,saati hänelle lapsia tekisi. Ota ero, tulet tapaamaan satavarmasti paremmankin miehen, jolle voit sitten sen lapsenkin tehdä :)

"vieras"
Minä erosin 31-vuotiaana lapsettomana naisena pitkästä suhteesta, kyseessä oli vieläpä hyvä mies. Mutta kun ei rakkautta ollut niin ei ollut. Mieluummin yksin kuin huonossa parisuhteessa, se on ollut aina mun motto.

Onnekseni elämäni mies käveli vastaan ja nyt olen 36-vuotias, yksi lapsi tehtynä ja toinen tulossa :) Eikä tarvitse näivettyä huonossa parisuhteessa, en ole koskaan ollut näin rakastunut kuin nyt olen ja se tunne vain vahvistuu päivä päivältä.

Tsemppiä ap:lle!

• Tykkää
Reactions: Sankkuli ja moekoe
Anna palaa vaan!
Siis ehdottomasti löytyy. Maailma on ihania miehiä täynnä!

Itse erosin 33-vuotiaana pitkästä, ihan ok-parisuhteesta, jossa vaan rakkaus oli kuollut enkä halunnut sellaiseen suhteeseen tehdä lasta.

Elin pari vuotta, TODELLA onnellista sinkkuaikaa ja tapailin paljon miehiä, hyviä ja ihania miehiä ja muutamaa kuukautta ennen 35-vuotis syntymäpäivääni tapasin elämäni miehen. Täytti kaikki kriteerini ja ennen kaikkea vei jalat alta, elämäni rakkaus :)

Naimisiin mentiin ja yritämme vauvaa. Vaikkei se koskaan onnistuisi, olen nyt 38-vuotias, niin koskaan en kadu, että lähdin edellisesta parisuhteestani. Olemme vasta pari kk yrittäneet, joten en vielä edes huolestu ja jollain konstilla meille joskus lapsi tulee joka tapauksessa, vaikka sitten adoption :) Näen tämän ihan positiivisesti.

Olen niin onnellinen ja ahdistun ajatuksestakin, jos olisin jäänyt siihen onnettomaan liittoon, tehnyt lapsia katsomaan sitä onnetonta meininkiä, ahdistuneita vanhempia ja harmaata elämää. Lapseni ansaitsee parempaa. Saatikka, että teillä miehellä on alkon kanssa ongelmia ja luottamuspula. Anna kuule palaa vaan nyt ja lähde! Sinä etkä mahdolliset lapsesi eivät ansaitse tuollaista!

Sinulla on vielä aikaa etsiä itsellesi ihana mies, jonka kanssa teet onnellisia lapsia, terveeseen suhteeseen. Älä pelkää. Pelkää ennemminkin sitä, millaista loppuelämäsi tuossa suhteessa tulee olemaan, jos jäät. Hukkaan heitetty elämä.

Toivon sinulle rohkeutta ja onnea, sitä saat, kunhan vain teet oikeita päätöksiä. :)

adg
Mä erosin 31-vuotiaana, miehen alkoholinkäytön takia. Oltiin oltu yhdessä 10v. Sinkkuna olin puoli vuotta, löysin nykyisen mieheni sattumalta kavereiden kavereiden kautta. Nyt oon 39v. ja meillä on kolme lasta ja kaikki hyvin :)

"alkup."
[QUOTE="vieras";27578022]hyvänen aika !!! Vanha ?? hohhoijaa...sulla on vuosia vielä aikaa saada elämästäsi juuri sellaisen kuin itse haluat. moista miestä en ehkä kylläkään katselisi,saati hänelle lapsia tekisi. Ota ero, tulet tapaamaan satavarmasti paremmankin miehen, jolle voit sitten sen lapsenkin tehdä :)[/QUOTE]

Kyllä, olen jo sen verran vanha, että on viime hetket käsillä lapsien teon suhteen.
Täällä maaseudulla olen jo nyt "kummajainen" kun en ole vielä äiti. Lähestulkoon kaikki ikäiseni naiset ovat jo useamman lapsen, jopa koululaisten, äitejä.

Avioero olisi kyllä hirveä häpeä.

"Hilla"
[QUOTE="alkup.";27578662]Kyllä, olen jo sen verran vanha, että on viime hetket käsillä lapsien teon suhteen.
Täällä maaseudulla olen jo nyt "kummajainen" kun en ole vielä äiti. Lähestulkoon kaikki ikäiseni naiset ovat jo useamman lapsen, jopa koululaisten, äitejä.

Avioero olisi kyllä hirveä häpeä.[/QUOTE]

Höpöhöpö. Älä anna ulkoisien paineiden vaikuttaa omiin valintoisihin. Minä sain esimmäisen lapseni 34 vuotiaana ja toise 36 vuotiaana, enkä ollut vielä vanha.

Mieti, millaista arki pienten lasten äitinä olisi tuollaisen luuserimiehen kanssa. Todennäköisesti kaikki vastuu lapsista jäisi sinun harteillesi. Olisit kuin yksinhuoltaja. Lasten takia et pääse ikinä eroon siitä miehestä.

Minä ainakin valitsisin erittäin huolella lasteni tulevan isän, jos nyt saisin uudelleen päättää. Ottaa päähän välillä ja rankasti, kun mies luistelee vastuustaan ja minun harteilleni kaatuu kaikki. Minä luovuin harrastuksistani ja matkailusta, kun taas mies porskuttaa entiseen poikamieselämätyyliinsä. Hoidan kaikki lasten lääkäriin, päiväkotiin, puheterapiaan, kouluun, harrastuksiin yms. liittyvät asiat. Raskasta on, kun oletusarvo on, että puoliso tekisi puolet hommista. Vaan eipä tee.

"alkup."
[QUOTE="hmm";27579505]huumausaineet ja väkivalta suhteessa...ei tarvitse noiden syiden takia edes miettiä enää jäämistä. Ne tuhoaa ihmisen ja ihmiset ympärillä:( Valitettavasti[/QUOTE]

Mieheni ei käytä huumausaineita, alkoholia ainoastaan. Alkoholin vaikutuksen alaisena hän unohtaa muut asiat, kodin ja velvollisuudet, ja sitten katuu jälkeenpäin tekemiään tyhmyyksiä. Hän ei myöskään ole väkivaltainen.

täh
[QUOTE="alkup.";27580672]Mieheni ei käytä huumausaineita, alkoholia ainoastaan. Alkoholin vaikutuksen alaisena hän unohtaa muut asiat, kodin ja velvollisuudet, ja sitten katuu jälkeenpäin tekemiään tyhmyyksiä. Hän ei myöskään ole väkivaltainen.[/QUOTE]Eikä saa lasta aikaiseksi? Sekö tässä nyt on takana että alitajuisesti ajattelet miehesi olevan tuhkamuna?

Aika helvetin vaikea tulee kuule olemaan sinulle löytää sellainen raitis valkoisella ratsulla paikalle karauttava unelmien prinssi joka tekee sinulle lapset ja rakentaa kivitalot ja on juuri sellainen kuin sinä haluat ja vaadit.

[QUOTE="alkup.";27580672]Mieheni ei käytä huumausaineita, alkoholia ainoastaan. Alkoholin vaikutuksen alaisena hän unohtaa muut asiat, kodin ja velvollisuudet, ja sitten katuu jälkeenpäin tekemiään tyhmyyksiä. Hän ei myöskään ole väkivaltainen.[/QUOTE] Menee vähän ohi aiheen, mutta mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä logiikkaa, että se alko on jotenkin eri asia tai parempi aine käyttää. Että voi sanoa ettei sentään huumeita käytä. Miten se on parempi?

Niin ja todellakin lähde nyt ihan heti.

"vieras"
Erosin pitkästä liitosta 31 vuotiaana kahden lapsen äitinä.
Elin lasten kanssa onnellista arkea yksin noin vuoden, kunnes elämäni rakkaus käveli vastaan. Olen onnellinen etten jäänyt liittoon, missä elettiin vain tottumuksesta, en olisi koskaan tavannut tätä upeaa ihmistä, enkä kokenut mitään näin suurta rakkautta,tunnen olevani vihdoin kotona. Neljä vuotta olemme uusperheellisinä eläneet.

Mä en muuten tunne ketään joka haikailis takaisin vanhaan parisuhteeseen. Ainakaan sellaista joka on itse ollut se lähtevä osapuoli. Tuskin sinullekaan niin käy, varsinkaan kun lähtöön on ihan selkeitä ja painavia syitä, jotka ovat korjattavissa vain miehesi taholta, tai siis ainakaan yksin et saa tilannetta muutettua, jos ei miehesi halua ja ilmeisesti ei halua kun ei ole mitään tehnyt asian eteen.

vieras vain
[QUOTE="alkup.";27578662]Kyllä, olen jo sen verran vanha, että on viime hetket käsillä lapsien teon suhteen.

Älä helvetti soikoon jauha paskaa! Mua vituttaa ihan oikeesti nyt tää sun itsesäälisi. Ite olen 32v ja lapseton,mies jätti yllättäen ja se todellakin oli shokki koska mä olin jo puhunut sille et nyt vois sitä vauvaa alkaa yrittää,no joo ei alotettu kun mies lähti. Kyllä mäkin pelkään sitä et jään yksin ja lapsettomaksi ja niin paljon kun se pelottaakin niin yritän ajatella niin et exä ei olis mua ansainnutkaan ja se et mulla ei ole lapsia luulis olevan positiivista miesten keskuudessa.Moni mies yllättyny kun olen eka sanonut et minkä ikänen sinkku ihminen olen ja ei ole lapsia niin kaikki on ollut et oikeesti,kun yleensä tän ikäset on vähintään yhen muksun yh äitejä. Eli se on positiivista miesten keskuudessa,en toki meinaa et jos olis lapsia et sekään menoa haittaisi.
Mitä väliä sillä sitten on jos muilla sun ikäsillä on lapsia,kyllä sä niitä saat ja jos et saa ni sit keksit muuta.Mutta onnettomaan suhteeseen jossa ei luottamusta ja alkoholi kuvioissa nin no way,en ikinä jäis sellaseen suhteeseen vaan sen takia et pelkäisin yksin jäämistä ja lapsettomuutta. Sä kuulostat ihan yheltä tutulta mutta et voi se olla kun olet naimisissa mutta kun katon vierestä samanmoista juttua niin käy sääliksi sitä ihimistä kun jäi suhteeseen siksi ettei uskalla olla yksin.Nyt sitten juoppo mies ja lainat...lapsiakin varmaan joskus... Tässä tilanteessa olen TODELLAKIN ONNELLINEN siitä et olen sinkku vaikka meijän suhteessa ei ollut mitään alkoholiongelmia.

No onko se parempi MAHDOLLISESTI jäädä lapsettomaksi kuin perustaa perhe tuollaisen miehen kanssa ja olla kohta yyhoo?!??! Lähde NYT ennen kuin olet raskaana ja ihan takuulla löytyy vielä kunnon miehiä ja perheenkin ehdit vielä perustaa. Voihan olla, että sillä unelmiesi prinssillä on jo lapsi/lapsia valmiina. Monet kuule tekee ensimmäistään pitkälle yli kolmekymppisenä, että siinä mielessä sulla nyt ei ole vielä mikään kiire!

No aivan varmasti on.

Mä en osaa kuvitella että milloinkaan voisi olla sellainen elämäntilanne, etteikö voisi löytää itselleen uutta miestä/naista.

Jos nyt eroisin, olisin kolmen yh joka on vielä ylipainoinenkin, mutta tasantarkkaan löytäisin uuden miehen vaikka välittömästi, jos haluaisin :) Ei se ikä, koko, lapsiluku tms. vaan se asenne :D

"vieras"

No muuta jonnekin missä ihmiset eivät ole noin umpimielisiä vai onko se vain oman pääsi sisällä tuo takapajuisuus?

King Corvax
No kyllähän sä aika kukkulan yli olet jo käynyt... En lähtis eroamaan jos miestä mielit. Ikäisilläsi ja vähän vanhemmilla miehillä on jo varaa nuorempaan naiseen.

Yhteistyössä