Kertokaas oikein hyvä huulirasva/rasva rohtuneisiin huuliin...

• Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti
huuliin
Bebanthenia en suosittele! Juu, pitää huulet kosteina ja pehmeinä JOS sitä laittaa tunnin välein päivittäin. Huulet jää siihen kuitenkin koukkuun ja kun oot pöivän laittamatta niin tilanne sama jollei pahempi kuin aluksi.
Lobellon sininen perushuulirasva on aivan ykkönen! Ei mitään hajusteita tai makuja tai tuoksuja, ne kuivattaa vaan.

Nimim. Kaiken kokeillu

huuliin
Bebanthenia en suosittele! Juu, pitää huulet kosteina ja pehmeinä JOS sitä laittaa tunnin välein päivittäin. Huulet jää siihen kuitenkin koukkuun ja kun oot pöivän laittamatta niin tilanne sama jollei pahempi kuin aluksi.
Lobellon sininen perushuulirasva on aivan ykkönen! Ei mitään hajusteita tai makuja tai tuoksuja, ne kuivattaa vaan.

Nimim. Kaiken kokeillu

Tämä: Vichy Aqualia Thermal. Ton bongasin seitsemisen vuotta sitten Saksasta ja tyhmänä ostin vain yhden kokeilumielessä. Noh, siitä tuli instant suosikki ja olen sittemmin metsästänyt kyseistä tuotetta ympäri maailman, kunnes vihdoin saapui meidän markkinoille - ensin Vichyn muiden tuotteiden kylkiäisenä, sitten erikseen ostettavana. Paras huulivoide.

Tuo aiemmin jonkun linkittämä Acon rasva on hyvä kakkonen, siinä on vielä mukavan hento vaniljamainen maku/haju. Acon rasvaa saa myös kevyesti sävytettynä parissa eri punaisessa.

Elisabeth Ardenin huulirasva puikkomuodossa ja sitten tuo rasvatuubi kuuluvat ainakin mun luottotuotteisiini :) Rasvaa pitäisi saada ainakin Stockmannilta ja varmaankin netistä. Huulirasvapuikko vedettiin pari vuotta sitten pois Suomen valikoimista, mutta en tiedä, mikä tilanne on nykyään, kuitenkin varsin suosittu tuote kyseessä. Itse olen ostanut ainakin laivalta muutaman puikon :)

Yhteistyössä