Olisiko tämä hyvä takki isokokoiselle naiselle?

• Viestiketjun aloittaja Iso leidi
  • Ensimmäinen viesti
Muista ottaa huomioon, että miehillä on erilainen mitoitus. Nuo numerot eivät mene yks'yhteen naisten kokojen kanssa, ja miesten takeissa ei ole tilaa tisseille.

Tietty, jos olet jo asian huomioinut ja takki sopii, niin mikä ettei. Etenkin jos on tarpeisiisi sopiva, niin siitä vaan. Ihan kiva perustakki. =)

"a p"
Katsoin vain noita kokotaulukkoja, että mulla rinnanympärys niin iso että pitäisi sen takia tilata kamalan iso takki. Normaalisti käytän naistenvaatteissa kokoa 48, mutta noiden taulukkojen mukaan tuosta takista pitäisi tilata koko 56 tai 58. Voiko pitää paikkaansa? Rinnanympärys n.125cm.

[QUOTE="a p";27574540]Katsoin vain noita kokotaulukkoja, että mulla rinnanympärys niin iso että pitäisi sen takia tilata kamalan iso takki. Normaalisti käytän naistenvaatteissa kokoa 48, mutta noiden taulukkojen mukaan tuosta takista pitäisi tilata koko 56 tai 58. Voiko pitää paikkaansa? Rinnanympärys n.125cm.[/QUOTE]

Miehet ja naiset ovat etenkin yläkropasta varsin erimuotoiset, joten heillä erilaiset leikkaukset ja mitat.

ioo
mä oon 48 kokoa myös ja kyllä löytyy nättejä lämpimiä naistentakkeja mullekkin :) että toi on todennäköisesti aika teltta ninkun miesten takit yleensäkkin. Jos vyötäröä vielä näkyy reippaasti niin sitä korostamaan vaan

hieno takki
ihan hienohan tuo takki on,tai siis ihan perus takki,tuollasia on naisille sekä miehille,että sinänsä ei näytä mitenkään liikaa miesten takilta naisen yllä.tosin tarkista vaan että mitat on oikein,just niin kuin joku sanoikin että leikkauset sun muut erilaiset miesten takeissa

"..."
[QUOTE="a p";27574540]Katsoin vain noita kokotaulukkoja, että mulla rinnanympärys niin iso että pitäisi sen takia tilata kamalan iso takki. Normaalisti käytän naistenvaatteissa kokoa 48, mutta noiden taulukkojen mukaan tuosta takista pitäisi tilata koko 56 tai 58. Voiko pitää paikkaansa? Rinnanympärys n.125cm.[/QUOTE]

Kyllä sun oikea koko naistenkin vaatteissa olisi 52/54 välillä, eikä 48....

hyvinhän tuo naisellekkin käy,siis ulkonäkönsä puolesta,jos vaan tosiaan mitat on sulle ok! tuollasia takkejan tuntuu olevan jokatoisella vastaan tulijalla,etenkin naisilla,itse myös lukeudun heihin,tosin on mulla paljon muunlaisiakin takkeja käytössä :)

"a p"
[QUOTE="...";27574802]Kyllä sun oikea koko naistenkin vaatteissa olisi 52/54 välillä, eikä 48....[/QUOTE]

Enköhän mä itse tiedä mikä vaate on mulle sopiva ja mikä ei. Olen koittanut paitoja koossa 52-54 ja ne on liian isoja. Liian pieniä vaatteita en todellakaan käytä.

Yhteistyössä