Hakutulokset

1. Lilii lisänimetön

Minä vuonna olisit syntynyt jos äitisi olisi synnyttänyt sut 15-vuotiaana?

Kyllä vaan. Aika samoissa oltiin sun kanssa. :) Aika hurja ajatus, jos olisinkin syntynyt vuonna 1956...
  2. Lilii lisänimetön

Osallistuuko teidän miehet yösyöttöihin?

Meillä jaettiin väsymykseni aikaan niin, että jos vauva heräsi nälkään, niin minä hoidin (koska tissit) ja jos vaippa piti vaihtaa, niin mies hoiti.
  3. Lilii lisänimetön

Tietyt kaupparyhmät pannassa useillakin?!

Ja lapsuudessani oli aika tarkkaa, että käytiin ainoassa oikeassa kaupassa, Elannossa. :saint:
  4. Lilii lisänimetön

Tietyt kaupparyhmät pannassa useillakin?!

Vasemmistolainen minä käy pääasiassa S-ryhmän kaupoissa, sillä se on ainakin olevinaan osuuskauppa, ja sen takana puolestaan on ainakin olevinaan hyvä aate. Osuusliikkeiden historiaan poliittisuus liittyy vahvasti, samoin jako maaseudun viljelijöiden ja kaupunkien työläisten omistamien...
  5. Lilii lisänimetön

Pitääkö miesten pystyä kontrolloimaan impulssejaan?

Mies voi purkautua ihan yksikseenkin, tai jos ei siihen kykene, niin voi hoitaa osansa ehkäisystä. Ja etenkin otsikkoon: pitää, jos haluaa asua nyky-yhteiskunnassa.
  6. Lilii lisänimetön

Miksi ne Kate ja vauva eivät ole vieläkään lähteneet sieltä sairaalasta pois?

Anteeksi, olenko pätenyt? Olenko edes äiti?
  7. Lilii lisänimetön

Miksi ne Kate ja vauva eivät ole vieläkään lähteneet sieltä sairaalasta pois?

Muahaha. Mutta siis: Katen pitää päästä paparazzikuntoon.
  8. Lilii lisänimetön

Aikuistenihmisten palsta?

Hämmentävää, että niin moni niin usein kuitenkin luulee muuta. Aikuisten ihmisten palsta, thihihi. :xmas:
  9. Lilii lisänimetön

Ilmastotutkijoilla kauhea hätä: ilmaston lämpeneminen on pysähtynyt.

DAA: Pointti ja samalla uhka onkin se, että muutosta voi nopeuttaa. Raksuttaako jo?
  10. Lilii lisänimetön

Kyllä me vanhat tädit ollaan pahimpia täällä. :rolleyes:
  11. Lilii lisänimetön

Jaa tää vai, onko? :O
  12. Lilii lisänimetön

Rikkaat ei pääse taivaaseen

Juuri sama oli mielessä - onko muilla kuin rikkaalla mitään pakotietä?
  13. Lilii lisänimetön

5 tärkeintä asiaa elämässäsi?

Loppukysymyksesi on melko absurdi. Tunnistan itseni kuvauksistasi, samoin useamman tuttavan. Monilla lapsia, monet naisia. Osa isoäitejä. Keskustelin itse asiassa tästä asiasta juuri eilen äitini kanssa, ja nyt tunnistan, että kohdallani kyse on kotikasvatuksesta. Eli ihmettelen minäkin, miksi...
  14. Lilii lisänimetön

Mies valehteli TAAS raha-asioista

Tili vain vaimon nimiin, kunnes mies ymmärtää elää aikuisiksi. Mitä lainoja sille oikein syntyy?
  15. Lilii lisänimetön

Ihmettelinkin, että olin ainoa, joka mainitsi viiden tärkeimmän asian joukkoon oman itsensä. Tarkoitin mielessän juuri noita pyramidin ylimpien osien kaltaisia asioita. Olen kai siis maslowlainen. :D Muutama vuosi sitten en olisi itseäni listannut. Kasvan tässä elämässä.
  16. Lilii lisänimetön

Minä Perhe Terveys Vapaus Työ

Yhteistyössä