Olen huolissani!
Onko se vauva kenties jotenkin sairas, vammainen tai muuten viallinen kun se niitten lähtö on sieltä viivästynyt?
En minä ole mitenkään sairas, vammainen tai muutenkaan viallinen, mutta kyllä minä ainakin olen päässyt sairaalasta synnytyksen jälkeen kotiin viimeistään 2-3 tunnin kuluttua synnytyksen päätyttyä silloin kun nyt yleensä olen viitsinyt sairaalaan mennä synnyttämään. Yleensä kun olen synnyttänyt, niin olen tehnyt töitä ihan siihen asti kun vauva on syntymäisillään ja jatkanut töitä heti kun vauva, napanuora ja istukka ovat syntyneet ja minä olen pessyt alapään puhtaaksi verestä.Älä huoli, vaikka sinä olet sairas, vammainen ja viallinen niin eivät kaikki muut ole.
En minä ole mitenkään sairas, vammainen tai muutenkaan viallinen, mutta kyllä minä ainakin olen päässyt sairaalasta synnytyksen jälkeen kotiin viimeistään 2-3 tunnin kuluttua synnytyksen päätyttyä silloin kun nyt yleensä olen viitsinyt sairaalaan mennä synnyttämään. Yleensä kun olen synnyttänyt, niin olen tehnyt töitä ihan siihen asti kun vauva on syntymäisillään ja jatkanut töitä heti kun vauva, napanuora ja istukka ovat syntyneet ja minä olen pessyt alapään puhtaaksi verestä.
Älä huoli, vaikka sinä olet sairas, vammainen ja viallinen niin eivät kaikki muut ole.
Muahaha.Iltalehdessä ainakin luki että olisi ollut pitkä synnytys joka kesti 8 tuntia joten kaipa tuo tarvii lepoa
Mikäs siinä nyt niin naurattaa ? :OAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28761829:Muahaha.
Mutta siis: Katen pitää päästä paparazzikuntoon.
Kahdeksan tuntia.Mikäs siinä nyt niin naurattaa ? :O
Itse en muuten ole noita seurannut mitä nyt eilen uutisissa tuli ja tänään luin vaan uteliasuudesta iltalehtien otsakkeet että oli pitkä synnytys sitten ollut
Siitäkö ei voisi väsyä? Eihän me tiedetä muuta kuin kesto eikä mitään kuinka rankka synnytys on ollut. Ihme pätemistä taas joillakin. Etsikää elämäänne muutakin sisältöä kuin äitiys niin ei tarvitse tuollaisilla asioilla päteä.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28761858:Kahdeksan tuntia.
Kai nyt kuninkaalliset saa levätä pitempään kuin taviksetOnko se vauva kenties jotenkin sairas, vammainen tai muuten viallinen kun se niitten lähtö on sieltä viivästynyt?