Miksi ne Kate ja vauva eivät ole vieläkään lähteneet sieltä sairaalasta pois?

• Viestiketjun aloittaja Olen huolissani!
  • Ensimmäinen viesti
Olen huolissani
Älä huoli, vaikka sinä olet sairas, vammainen ja viallinen niin eivät kaikki muut ole.
En minä ole mitenkään sairas, vammainen tai muutenkaan viallinen, mutta kyllä minä ainakin olen päässyt sairaalasta synnytyksen jälkeen kotiin viimeistään 2-3 tunnin kuluttua synnytyksen päätyttyä silloin kun nyt yleensä olen viitsinyt sairaalaan mennä synnyttämään. Yleensä kun olen synnyttänyt, niin olen tehnyt töitä ihan siihen asti kun vauva on syntymäisillään ja jatkanut töitä heti kun vauva, napanuora ja istukka ovat syntyneet ja minä olen pessyt alapään puhtaaksi verestä.

"vieras"
En minä ole mitenkään sairas, vammainen tai muutenkaan viallinen, mutta kyllä minä ainakin olen päässyt sairaalasta synnytyksen jälkeen kotiin viimeistään 2-3 tunnin kuluttua synnytyksen päätyttyä silloin kun nyt yleensä olen viitsinyt sairaalaan mennä synnyttämään. Yleensä kun olen synnyttänyt, niin olen tehnyt töitä ihan siihen asti kun vauva on syntymäisillään ja jatkanut töitä heti kun vauva, napanuora ja istukka ovat syntyneet ja minä olen pessyt alapään puhtaaksi verestä.

Mua taas jaksaa ihmetyttää, että joku jaksaa naputella tällaista sontaa... Itsekin voisin käyttää tämän palstailuajan paremmin, myönnettäköön se, mutta yleensä sentään ihan asiaa tykkään kirjoitella. Noh, huvinsa kullakin...

lepo
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28761829:
Muahaha.

Mutta siis: Katen pitää päästä paparazzikuntoon.
Mikäs siinä nyt niin naurattaa ? :O
Itse en muuten ole noita seurannut mitä nyt eilen uutisissa tuli ja tänään luin vaan uteliasuudesta iltalehtien otsakkeet että oli pitkä synnytys sitten ollut

"vieras"
No mä oon kolmesti synnyttänyt enkä koskaan ole seuraavana päivänä lähtenyt sairaalasta, katsos kun jokaisella voi olla erilainen synnytys ja toiset haluaa levätä ja toipua synnytyksestä ennen kotiinlähtöä. Itse olen joka kerta ollut pari päivää sairaalassa synnytyksen jälkeen.

"Miira"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28761858:
Kahdeksan tuntia.
Siitäkö ei voisi väsyä? Eihän me tiedetä muuta kuin kesto eikä mitään kuinka rankka synnytys on ollut. Ihme pätemistä taas joillakin. Etsikää elämäänne muutakin sisältöä kuin äitiys niin ei tarvitse tuollaisilla asioilla päteä.

"vieras"
Se voi olla kuninkaallisilla hieman isommat paineet näyttää hyvältä seuraavana päivänä synnytyksestä kuin tavan pulliaisella. Lehdistö on odottanut jo päivätolkulla saadakseen ensimmäiset kuvat vanhemmista ja vauvasta. Katen pitää näyttää hehkeältä vaikka miten tikit kiristäisi alapäässä. En ihmettelisi yhtään vaikka viipyisi kauemminkin sairaalassa.

Mä olin esikoisen jälkeen viikon sairaalassa huonossa kunnossa. Jos lähtee seuraavana päivänä kotiin on se musta aika hyvin.

[QUOTE="Miira";28761889]Siitäkö ei voisi väsyä? Eihän me tiedetä muuta kuin kesto eikä mitään kuinka rankka synnytys on ollut. Ihme pätemistä taas joillakin. Etsikää elämäänne muutakin sisältöä kuin äitiys niin ei tarvitse tuollaisilla asioilla päteä.[/QUOTE]

Anteeksi, olenko pätenyt?
Olenko edes äiti?

seurailen
Ja eiköhän noilla ole ihan omat sairaanhoitajat mitkä kotonakin vielä hoitavat.. Eikös Victoria lähtenyt jo muutaman tunnin päästä synnytyksestä kotiin. Kate on ollut siihen nähden kauan sairaalassa.. Mut varmasti tulee äiti hehkeänä ulos, kyllä siitä on pidetty huoli :)

Yhteistyössä