Hakutulokset

1. E

Voisitteko ratkoa mun kanssa joululahja ongelmia? Siis mitä kellekkin. Vaikeita tapauksia, joka joulu sama juttu

Herkkukorit on aina kivoja, kun ne saa/voi koota lahjan saajan mieltymysten mukaan. Mökki-ihmisille ostasin ehkä kynttilöitä (itse ostin kummeilleni juuri tänään kauniin, punaisen kynttilälautasen ja siihen 3 punaista, erikokoista kynttilää ja kultaisen köynnöksen koristeeksi - tuli tosi...
  2. E

Heh, tajusin just etten oo käyny yli 2vuoteen missään

Mä en ole ollut vuoden 2003 kesän jälkeen :) Tai no, tyttöjen kanssa syömässä kerran vuodessa ja silloinkin ollut kotona viimeistään klo 22, mutta bilettämistä en ole harrastanut. Kai mulla on kiintiö täynnä, kun silloin parikymppisenä tuli käytyä ulkona vähän liiankin tiuhaan tahtiin =)
  3. E

Joulupukki-asiaa, mielipiteitä

Meille (tai mun vanhemmille) tulee pukki klo 17. Se riippuu ihan perheen jouluaaton rytmist, että miten sen pukin kannattaa ottaa. Meillä esim. aamusella ulkoillaan, sitten mennään joulusaunaan, laitetaan lahjat kuusen alle, katsotaan joku lasten piirretty, sytytetään kynttilät ulkolyhtyihin...
  4. E

Antaisitko lahjoja veljellesi, jolta et itse ikinä saa mitään?

Olen ostanut lahjat (synttäri ja joulu) veljelle, vaikka veli ei osta minulle tai lapsilleni. Isoveli on monen monta kertaa sanonut, että mun ei pidä mitään ostaa, mutta haluan, koska veli on maailman paras eno lapsilleni. Viettää siis aikaa heidän kanssaan ja on aidosti kiinnostunut heistä...
  5. E

Mummeliisa, sun lapsella on välikausitakki pakkasella ulkona?

Ei voi kuin ihmetellä ketjun aloittajaa :O Uteliaana minun piti kuitenkin käydä katsomassa Mummeliisan blogin sivu 16 ja todeta, että meidän 3v tytöllä on samantapainen Lassien välikausipuku, jossa on paksu fleecevuori. Ajaa ihan saman asian, kuin jokin kevyttoppapuku.
  6. E

mitäs perjantai herkkuja teillä tänään syödään?

Iltaruoaksi lihapataa ja riisiä, mutta herkutteluun on lapsille kolmeen pekkaan yksi pieni sipsipussi ja mun tekee niiiiiiin kovin mieli puolukoita ja kinuskikastiketta, että ehkäpä väsään annoksen itselleni illalla.
  7. E

käsi sydämelle...

En ole.
  8. E

Poissaolosta ilmoittaminen kouluun?

Soittaisin heti aamusta koululle.

Yhteistyössä