Mummeliisa, sun lapsella on välikausitakki pakkasella ulkona?

• Viestiketjun aloittaja pisti silmään
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="xyz";22643010]AInakin tuossa sun blogissas on minusta tekstiä, joka on tosi hyvin kirjoitettu. Siis huomattavasti heikompaa tavaraa olen lukenut kovakantisena. Et lie tarjonnut päiväkirjatyyppisenä kustantajalle? Lahjoja sulla kyllä on. Mut on se hyvä, että ketjunaloittaja jaksoi huolestua välikausihaalareista. Pääsinpä lukijaksi mielenkiintoiseen blogiin...[/QUOTE]

Kiitos.
Kyllähän sitä kirjaa/niitä kirjoja aina väillä miettii, mutta en ole saanut aikaiseksi.
Ehkä tulee toisia, tarmokkaampia elämänvaiheita jolloin enemmän luppoaikaa.

:)

Ei voi kuin ihmetellä ketjun aloittajaa :O

Uteliaana minun piti kuitenkin käydä katsomassa Mummeliisan blogin sivu 16 ja todeta, että meidän 3v tytöllä on samantapainen Lassien välikausipuku, jossa on paksu fleecevuori. Ajaa ihan saman asian, kuin jokin kevyttoppapuku.

Ei voi kuin ihmetellä ketjun aloittajaa :O

Uteliaana minun piti kuitenkin käydä katsomassa Mummeliisan blogin sivu 16 ja todeta, että meidän 3v tytöllä on samantapainen Lassien välikausipuku, jossa on paksu fleecevuori. Ajaa ihan saman asian, kuin jokin kevyttoppapuku.
Minä en ollenkaan osaa noita lastenvaatemerkkejä, en vaikka olen lapsia yli varttivuosisadan pukenut. Riittää minulle kunhan on toimiva, sopiva ja lapselle mieluinen.

"höh"
[QUOTE="xyz";22643010]AInakin tuossa sun blogissas on minusta tekstiä, joka on tosi hyvin kirjoitettu. Siis huomattavasti heikompaa tavaraa olen lukenut kovakantisena. Et lie tarjonnut päiväkirjatyyppisenä kustantajalle? Lahjoja sulla kyllä on. Mut on se hyvä, että ketjunaloittaja jaksoi huolestua välikausihaalareista. Pääsinpä lukijaksi mielenkiintoiseen blogiin...[/QUOTE]

Peesaan! :) Ja todellakin Mummeliisa, me toivotaan että kirjoitat joku päivä vielä sen kirjan, sulla tosiaan on lahjoja! Ja juu, kiitos myös ketjun aloittajalle, kun tämän kautta löytyi mielenkiintoinen ja aivan ihana blogi :) ;)

[QUOTE="höh";22644149]Peesaan! :) Ja todellakin Mummeliisa, me toivotaan että kirjoitat joku päivä vielä sen kirjan, sulla tosiaan on lahjoja! Ja juu, kiitos myös ketjun aloittajalle, kun tämän kautta löytyi mielenkiintoinen ja aivan ihana blogi :) ;)[/QUOTE]

Kiitos itsellesi kannustuksesta.

"huuhuu"
Onpa pyöreän, jopa lihavan näköisiä osa lapsista. Ja kauheasti syötte kuvien perusteella rasvaista huonoa ruokaa, jäätelöä jne. Eikö ne neuvolassa ole sanoneet mitään?

viieeras
Jaksoi vaan naurattaa vieläkin, kun se silmiin sattui.
Niin, mikä tässä nyt oli niin erityisen hauskaa? Se, että joku kaivelee toisten blogia ja tekee siitä aloituksen voi naurattaa hetken, mutta eihän tässä ketjussa muuten ole mitään ihmeellistä. Ja noita mollaamisaloituksiahan täällä on joka päivä milloin mistäkin, ettei tämä nyt niin legendaarinen ole.

Vier.
Niin, mikä tässä nyt oli niin erityisen hauskaa? Se, että joku kaivelee toisten blogia ja tekee siitä aloituksen voi naurattaa hetken, mutta eihän tässä ketjussa muuten ole mitään ihmeellistä. Ja noita mollaamisaloituksiahan täällä on joka päivä milloin mistäkin, ettei tämä nyt niin legendaarinen ole.
Minua nauratti, kun lukemaan eksyin. Kauhea jankkaaminen selvästi hyvinhoidetuista lapsista.

VIer.
Kauhea jankkaaminen? Pari viestiä, jossa kysyttiin, onko kyseessä välikausitakki. Suurin osa ketjusta on taivastelua, miten ketään voi kiinnostaa toisten lasten vaatteet. Ja tämän bloginpitäjän kanssa jutustelua.
Joku taisi kesken ketjua alkaa erityislasten opettajaksikin, kun jäi kiinni siitä, ettei ala-asteikäisiä enää koulussa opettajien taholta pueta?

Yhteistyössä