Hakutulokset

1. E

Helppo ja nopea jälkiruoka joulupöytään!

Kaikista paras joulujälkkäri on karpalokiisseli+kermavaahto :p Joku jäädyke olisi helppo myös tehdä.
  2. E

Kuinka teillä nukutaan yöt?

Meillä ei enää vauvaa ole (kohta kylläkin),mutta esikoinen alkoi nukkua yöt putkeen 8kk iässä, kakkonen ja kolmonen 6kk iässä. Kakkonen söi usein huvikseen loppuvaiheessa ja aloin antaa maidon sijaan pullosta vettä ja yösyöminen loppui hänellä siihen (neuvolan vinkki).
  3. E

Tässä nami vinkki jouluksi

Valkosuklaariisimuro-karkit ovat myös niiiiiiiin ihania :p
  4. E

Koska synnytys käynnistyi 3 tai sitä useamman lapsen äidillä? Eka yli 10pvää, toka 39+5, koskas kolmas?

Ensimmäinen syntyi rv 41. Toinen syntyi (käynnistettiin) rv 41+6. Kolmas syntyi rv 41+6. Tämä nelonenkin menee tod.näk.yli =) LA 9.1.11.
  5. E

Tokan lapsen synnytyksen kesto

Eka 13,5h, toka 4h ja kolmas 8h.
  6. E

pientä haikeutta ja kateutta lienee..

Meillä on kolme lasta, kaksi ensimmäistä poikia ja kolmas tyttö. Ennen tytön syntymää ajattelin aina, että miten ihanaa sitä olisi pukea pientä tyttöä mekkoihin, tehdä tyttöjen asioita, laitella tytön tukkaa ym. No, meillä on sellainen poikatyttö, joka ei mekkoja päällensä laita, leikkii...
  7. E

Pääseekö siitä koskaan yli että mies on pettänyt?

Mä en varmaan pääsisi sellaise yli. Kyllä se luottamus olisi sitten ollut ja mennyt.
  8. E

Syökö teillä lapset kaksi lämpöistä ruokaa päivässä?

Syövät. Eskarilainen syö lounaan eskarissa ja kaksi pienempää lasta´ja minä syömme yleensä lounaaksi eilispäivän jämät. Myöhemmin siinä klo 16-17 syömme päivällisen.
  9. E

Kaunis tyttö

Mulla on kaunis tyttö (ja kauniit pojat) ja (varsinkin) tyttöä kehutaan silmistään. En minä silti muiden ihmisten kehuja lapsistani tarvitse, silmissäni he ovat aina kaikkein kauniimpia. Ja tosiaan, minäkin otan ne kehut ennemmin lasten hyvästä käytöksestä. Se on asia, joka tässä maailmassa...
  10. E

Miten monet talvirukkaset teidän 4-5v lapsilla on?

Kolmet. Yhdet koville pakkaskeleille ja kaksia vaihdellaan, jos jostain syystä kastuvat.
  11. E

Kun äitisi on teillä kylässä tai hoitamassa lapsia niin....

Täyspeesi! Äiti on :heart:
  12. E

1-vuotias herää huutamaan yöllä!!

Voi olla myös kauhukohtauksia. Meillä esikoinen alkoi siinä vuoden kieppeillä heräillä huutamaan ja kiukkuamaan öisin, eikä siihen auttanut silittely,sylittely eikä mikään muukaan. Huusi aikansa ja lopetti. Kahdella muulla lapsella samanlaista toimintaa ei ole ollut.
  13. E

Kuinka monelle tuli / tulee eduskunnasta joulukortti?

Monena, monena vuotena tuli, mutta kummisetä jäi eläkkeelle parisen vuotta sitten,niin ei tule enää.
  14. E

Meiltä lähtee oikeesti rumat joulukortit...

Just parhaita!:heart:
  15. E

Eskarilaisesi taidot?

Ei osaa uida, mutta kaikki muu liinkunta on lähellä pojan sydäntä...on 2v ajanut ilman apupyöriä, hiihtää ja pysyy pystyssä luistimilla ja osaa ptkia vauhtiakin, mutta ei se nyt varsinaista luistelua vielä ole. Tuntee kirjaimet ja osaa lukea joitain lyhyitä sanoja. Matematiikasta on...
  16. E

G: Mitä teillä syödään yleensä aamupalaksi?

Puuroja, leipää...mitä milloinkin. Tänä aamuna söimme hedelmäsalaattia.
  17. E

Ensimmäinen kuvajoulukortti nakattu roskiin

Kuka sanoi, että kaikesta pitää tykätä, mutta pitääkö sitä tuoda asia noin ilkeästi esille? En minäkään ehkä pidä kaikista jouluorttien kuvista, joita saamme, mutta kuten sanottu, minulle merkitsee paljon se joulutervehdys (=joku on muistanut meitä/minua), ei itse kortti.
  18. E

Mitä kaameampaa niissä on, kuin esim. joissakin tusinakorteissa? Itseasiassa, mä harvoin edes katson kortteja sen paremmin (toki kuvakortit ja erilaisemmat kortit tulee katsottua tarkemmin), mutta kyllä mä keskityn siihen joulutervehdykseen.
  19. E

Onpa todella kurja asenne sinulla. Se kortin kuvako sinulle merkitsee? Minulle tärkeää on joulutervehdys, ei itse kortti.
  20. E

Mitä joulusyötävää aiot valmistaa itse? Ruuat/leivonnaiset yms. :)

Me ollaan joulu mun vanhemmilla, mutta siellä minä teen laatikot (-peruna, -lanttu, -porkkana, -maksa), rosollin + kastikkeen, italiansalaatin, vihersalaatin, sillit, piparit/tortut omasta taikinasta...yhdessä vanhempien kanssa tehdään sitten kinkku (isä suolaa ja paistaa), kalat (graavataan ja...

Yhteistyössä