Hakutulokset

1. N

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Paranemisia teille kaikille nuhanenille ja voimia tunnepuolen myllerryksiin. Hyvä jos saa jossain avata tuntojaan niin ei kasva ne möröt päässä ylivoimasiksi. IirisL ei tullut mieleen tilanteita, että joku olisi kyseenalaistanut ammattitaitoani, koska omia lapsia ei ole. Oon aina tullut...
  2. N

Tervetuloo fabula! :) mulla oli alussa melko samat fiilikset, että jotenki toivo että tuntuis enemmän jotain ni pystyis luottaa että kaikki on oikeesti totta. Mut ollaan onnellisia ja suht vähäoireisia ;) Minervan uskon myös et tuo jotain uutta ja hyvääkin työntekoon. Vanhempiakin ehkä osaa...
  3. N

Tilulilulle sylikaupalla onnea!! :love: kiva kuulla että kaikesta huolimatta asiat sujuivat hyvin. Itse olen koko ikänä asunut KOKSin alueella, mutta nyt asustelen muualla. Nyt sitten siirretään tsempit Raidalle (y) Nyt kun palailin töihin niin pomon kanssa jutelessa hahmottui jotenkin omaan...
  4. N

Tilulilulle hirmusesti onnea matkaan! (y) Täällä ollaan upottu myös rattaiden loppumattomaan suohon. Meillä koira vie paksista mielellään vaikka koko tilan, mutta joutuu nyt ahtamaan ruhonsa pienempään tilaan. Yhdistelmät helposti kokoon menevällä rungolla hakusessa, cresent classicit...
  5. N

Voi kuin jännää Tilulilulla! :barefoot: Täällä itkeskellään milloin mistäkin asiasta. Miehellä ei taho pitää pokka ku saan kerrottua mikä nyt itkettää:rolleyes: ja se vaa pahentaa ku toisella suupieli nykii...
  6. N

Täällä oli tänään rakenneultra ja kaikki niikun pitääkin! Pieni oli kovin ujo ja yritti karkuun ja kääntyillä piiloon. Saatiin varovainen tyttölupaus koska mitään "ylimääräistä " ei jalkojen välissä ollut vaikka kätilö vielä muutaman kerran varmasti. :love: Poikaan olin jo jotenkin asennoitunu...
  7. N

Onnea uusille tulokkaille! Vaihtelee ilmeisesti tuo lääkärikäytäntö. Me ei paljoa juteltu... tunnusteli kohdunsuun, mittasi , tunnusteli vatsan päältä ja kuunteli sydänäänet. Kesti tosiaan sen 10 min ku ei ollu miulla kysymyksiä. Ite oon alkukuukausien väsyjen ja olojen jälkee palannu jumppiin...
  8. N

Noista rytmihäiriöistä.. meillä tolla tulevalla isukilla muljahtelee aikaajoin..kestää noin viikon ja sitte saattaa olla pitkään pois. Sama yhdellä tärkeimmistä ystävistä. Molemmat tutkittu ja terveitä ovat :love: kävinpä juuri neuvolalääkärillä.. aika oli 8.30, housut pois, 8.40 olin jo housut...
  9. N

Jenifer, en ollenkaan varma et onko vauva vai suolisto nimm. Kaalilaatikkoa parina päivänä :p Sorruin kuitenkin ostamaan dopplerin kun torista löysin, omasta kaupungista ja hyvään hintaan. Siellä se jumputtaa ja oli mukavaa kuulla se pitkästä aikaa. Mulla toi hormonitoiminta on lähinnä nuo...
  10. N

Täällä tökitään päivittäin vatsanseutua ja ootetaan milloin tökitään sieltä takaisin. Jännää ku ei tiedä millaisia tuntemuksia odottaa. o_O

Yhteistyössä