Hakutulokset

1. N

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Ihania ultrauutisia piinamiina :love:
  2. N

Tsemppiä tilulilu arjen pyörittämiseen (y) Mulla otti vielä lääkäri kantaa siihen sykeheittelyyn ja sille oli joku hienocardianimihässäkkä joka kuulemma korjaantuu itsestään. Hyvä niin. :love: Minervan toi unirytmi kuulostaa lupaavalta ;) täällä mennää ihan päinvastoin ainaki vielä. Alkaako...
  3. N

Ei kuulunu polilta tai neuvolasta enää mitään niin asiaa ei kai enempää mietitä. Kyllä se miussa pienen vainoharhan herätti ja tunnustelen liikkeitä välillä hysteerisesti o_O tähän mennessä oon antanu mennä painollaan.. uskon et ku tässä huomaa et toi riehuminen vaan jatkuu masussa päivästä...
  4. N

Tänään sykkeet pysy normaaleissa rajoissa, mutta terkka laitto vielä konsultaatiolähetteen äippäpolille, niin ottavat vielä kantaa tarviiko tutkia lisää. Miusta toi meidän ronaldo tykitti eilen aika huolella ku kuunneltiin niin mietin et kääntykö se tai jotain mut oishan se terkkari sen varmaan...
  5. N

Raida, kiitos kun jaoit synnytyskertomuksen. :) Mukava kuulla että kaikki meni lopulta hyvin. Piinamiina hyvä että pahaolo on väistynyt! Ja minervanin h-hetki senkun lähestyy.:barefoot: Mulla oli tänään neuvola, raudat alko ja pieni sai tälle äipälle mörköjä takaraivoon. Kun terkka kuunteli...
  6. N

Raida hirmuisesti onnea teille! :love: Aina ihana kuulla että synnytys on mennyt hyvin. Kohta pääsette kotiin viettämään vauvan tuoksuista arkea :barefoot: Minervan noinhan se on että jotkut ovat onnellisia elämäänsä kaikesta huolimatta ja jotkut kaipaavat jotain puuttuvaa. Itsekin uskon että...
  7. N

Fabula ja jenifer onnea hyvistä ultrauutisista! :love:Eliza Day ihana lukea myös vauva-arjen kuulumisia. Tosta ystävien kaikkoamisesta... mulla on tosiaan niin pieni ja tiivis kaveriporukka, että vielä ei ainakaan mitään muutosta entiseen. Yksi lähimmistä ystävistä on sanonut että ei...
  8. N

Poppie kuulostaa kyllä ikävältä noi jo siun kokemat kivut :confused: toivottavasti saat sitten h-hetkellä huipun hoitotiimin ympärillesi niin kaikki menee varmasti hyvin. Löysin äskön tän päivän naurut http://www.projectmama.info/2013/01/raskausviikot-explained.html?m=1:LOL:
  9. N

Onnea Musicro hääpäivän johdosta :love: Olitteko te ennen naimisiin menoa jo kauan yhdessä? Meillä tulee vasta joulun aikaan 4 vuotta tapaamisesta. Oltiin molemmat sitä ennen suht onnettomissa suhteissa. Itse ehdin olla ehkä 3 viikkoa sinkku kun rakkaani kohtasin ja kolahti kovaa :LOL: Naimisiin...
  10. N

Fabula, mullakin on vähän noin et tahtoisin muistaa toista jaksamisesta ja huolehtimisesta. Sit tiedän et häntä jännittää vauvan tulo paljon, ni jos keksisin jotain siihen miten voisin jännitystä lievittää :p Toi oli muuten hankala hillitä itteään jonkun söpön vaatteen kanssa. Selvisin lopulta...
  11. N

Poppie, minä luulin et sektio olis se mitä et tahdo, et se panikoittaa :barefoot: mut siis kipu. Ite kun en vielä oo ehkä tajunnu että synnytän ni en oo pelänny enkä perehtyny mihinkään. Onko sulla tulossa pelkopoli tms. käyntiä? Kaikki mahdolliset kivunlievitykset käyttöön?
  12. N

Mä söin paahtoleipää ja just hedelmiä ja maustamatonta jugurttia viikkoja. Välillä on vieläkin päiviä että ne on ihan parasta. Ja mannapuuro. Mulla lihat tökkii aikalailla. Kanat ja kalat menee. Toivottavasti teillä pahoinvointia potevilla pian helpottaa ja ruoka maistuu (y) poppie...
  13. N

Tervetuloo mustikk4! :) fabula kaikki on varmasti hyvin masussa. (y) Liikkeiden odottaminen oli jännää, epäilin varmasti ekoja kuplintoja joksikin ihan muuksi. Nyt käy kauhea möyryäminen ja kun tilaakin vielä on niin siitä tuntuu pikkuinen ottavan kaiken irti. Mullakin vei ehkä...
  14. N

Ajettelin sitä "isyyspakkausta" semmoiseksi jossa olis jotain mitkä tää meidän tuleva isukki kokis sit hänen ja vauvan jutuiksi. Koen että ite oon etuoikeutettu kun saan viettää pienen kanssa päivät. Mies vielä opiskelee iltaisin töiden päälle etänä ni tahdon et sit kaikesta kiireestä huolimatta...
  15. N

Oi piinamiina, kroatia on varmasti todella kaunis! Se on minullakin haaveissa. Me oltiin miehen kanssa alkuvuodesta Meksikossa. Seuraava kohde ehkä lähempää ja panostetaan viihtyisään allasalueeseen, jossa voi sitten pienen kanssa polskia ;) jahka rahaa taas on sen verran... Toivottavasti en...
  16. N

Piinamiina saako udella, että mihinkä oot lähössä reissuun? :cool: Me tykätään reissata jos talous ja lomat antavat myöten. Minervan on ollu tehokkaana (y) Mulla iskee välillä senmosia nyt siivotaan kaapit,saunat ym. että olis siistiä ja puhdasta, vaikka ehtii likaantua vielä moneen kertaan...
  17. N

Huoh..viikonloppu taas ohi ja aamulla töihin. :sleep: työmotivaatio tällähetkellä erittäin alhainen. Vielä 10 viikkoa (y) ja pidän vielä 3 lomapäivää johonkin väliin.. Minusta ois kans ihanaa jos joku lähimmistä ystävistä olis lapsellinen/raskaana! Mutta siis ei tarvitse omaa innostusta...
  18. N

Tervetuloo Maya! Ja onnea :) just oikee asenne! Kaikki menee hyvin kunnes toisin todistetaan.
  19. N

Kiva kun tulee uusia tekstejä tänne tiuhaan :) Kurkkaan tänne useamman kerran päivän aikana. Johtunee varmaan, että mulla ei lähipiirissä ketään jonka kanssa kehtaisi koko ajan jutella vain tulevasta vauvasta ja ihastella jokaista vaatekappeletta ja voivotella oloja.. lähimmät kaverit...
  20. N

Piinamiina, uskon että teit viisaasti. Tulevan pienokaisesi kannalta on parempi puhua aiemmin kuin myöhemmin. (y) Poppie sinä oot ollu tehokas! Ite siirryin myös joulukuisista tänne omaan ikäryhmään. Minä kun en oo facebookissa, jonne ilmeisesti lähes kaikki siirtyivät. Täällä on myös kiva että...

Yhteistyössä