Hakutulokset

1. N

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Just katoin kalenteria ja ultraan onkin 3 viikkoa :( no onneks lääkäri jo puolentoista viikon päästä (kuten myös loma)ni varmaan ainaki sydäntä pääsee kuulemaan.
  2. N

Oi kun Tilulilu elää jännittäviä aikoja :X3: on kyllä paljon tuplaonnea tässä keskustelussa! Kiva kuulla myös onnistuneista hoidoista ja ultrakuulumisten riemuista. Miulla tosiaan vielä reilu 2 viikkoa siihen rakenteeseen, niin näkee asukin piiitkästä aikaa. Täällä elellään suht oireetonta aikaa...
  3. N

Täällä yksi joka on taustalla tiiraillut ja enemmän joulukuisten palstalla hillunut 30v esikoisen odottaja. Joulukuisissa väki on siirtynyt facebookin puolelle ja palsta melko hiljainen. Itse kun en kyseistä palvelua käytä niin täällä pyörin :) On ollut mukava lueskella ja vähän herkistyä...
  4. N

Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

Voimia taas täältäkin niille joita huonot uutiset kohdanneet :cry: ja hirmunen lasti onnea uuteen yritykseen. Täällä np-ultra oli tänään ja melkoinen hyrrä masusta löytyi. Vastasi viikkoja 11+5 eli muutaman päivän enemmän kun neuvola mutta la pysyy 13.12. Seuraava keikka olis 1. Sokerirasitus...
  5. N

MiNalo, mulla alkanut vatsaa nipistelee välillä kunnolla ja selkääkin saattaa jomottaa hetkellisesti lujaa! Nyt kun väsymys ja ällötys on helpottanu nii oon alkanu liikkumaan niin sekin aiheuttaa vatsassa kipuja. Pelko persauksessa torstaihin asti. NinaRinsessalle voimia jaksamiseen :(
  6. N

Aina heti helpottaa oma pää ku kuulee et jollain samoja tuntemuksia :) taidan taas keskittyy oottaa et päivät kuluu et on ultran aika ja lähestyy 12 viikon rajapyykki Nipsunen ja minion 10+1
  7. N

Pitkästä aikaa ja omaa napaa.. mulla ensviikon to np ultra ja tuntuu et siihen on ikuisuus. Mulla on nyt muutaman päivän ollu outoja kipuja tuolla alakerrassa.. vaivaa ehkä enemmän iltasin ja ensin aattelin et virtsatulehus varmaan ku on semmonen jännä paineen tunne/pakotus rakossa vaikka olis...
  8. N

Joulukuun 2016 muruset <3

Täällä poksahti 7+0 ja äsken iski 10 minuutin kipukohtaus joka tuntui ensin vatsassa ja sitten selässä oikein kunnolla ja meni ohi. Kellään vastaavia nyt tai aikasemmista? Toivon että liittyvät kohdun kasvuun tms. mutta netti on vaarallinen omalle päälle kun lueskelee kaikkea...voiko tää alku...
  9. N

Voimia sinulle pipo-otus :love: varmasti tärppää pian uudelleen! Ite päätin tähän 24/7 ällötykseen kokeilla mielenkiinnosta pahoinvointirannekkeita...kattotaan kuin käy. Työssä oleminen vauhdikkaassa 20 lapsen ryhmässä on hyvin tuskaista väsyneenä ja sen lisäksi vielä huonovointisena, jos tuo...
  10. N

Mulla Catharin vähä sama ton selän kanssa. Juilii pienesti aika usein mut menee vartissa ohi. Yöllä kun vessaan heräsin niin koski hiukan kovemmin. Jokakerta mietityttää...Mulla menkkojen aikaan aina muutama päivä särkylääkkeillä kun koskee et olla lähelläkään niitä oloja ja tosiaan menevät aina...
  11. N

Oi kunpa sinulla kävisi tärppi piinamiina :love: jännää! Zipi, toivotaan että ne äänet sieltä vielä löytyy, minä uskon niin. Toukokuinen, oon myös jo harkinnut mammafarkkujen ostoa koska turvotus on valtava. Olot ja väsy on pistäny nyt kyllä urheilut tosi vähiin niin tuntuu entistä turpeemmalta...
  12. N

Kaikkea hyvää Jösse :love: Vuosi 2017 on ehdottomasti sun!
  13. N

Onnea hyvistä uutisista Camy! :love:
  14. N

Onnea Sanzzes (ja tietysti muutkin uudet tulokkaat :love:), älä sinä ikää mieti. Oon tässä huomannut, kun lasten kanssa töitä, että aika monella se esikoinen menee nykyään 30 paremmalle puolelle. Mun tän hetkisessä ryhmässä on vanhemmat lähes kaikki lähmpänä 40 ku 30 vuotiaita ja osalla...
  15. N

Voimia jösselle, mutta minäki oon semmonen ihmeisiin uskoja että joku toivo elää, vaikka varautuu pahimpaan. :love: Mutta sitte vaan uutta yritystä kehiin. Kiva kuulla toisten ultra kuulumisia, omaan menee vielä. Eka neuvola vasta 10.5 :oops::sleep: Nään itekin unia että tyhjää täys maha kun...
  16. N

Mulla on ton urheilun kanssa nyt myös se, että yleensä pitää olla 2-3 tuntia taukoa syömisestä että voi pomppis menemään,mutta nyt tulee paha olo jos on niin pitkään syömättä. Löytyy varmaan hyvä rytmi syömisiinkin jossain vaiheessa :) syy himmaamiseen on nyt kyllä niin paras että ei oo vielä...
  17. N

Onko muilla tullut muutoksia jo näin varhain liikuntatottumuksiin? Mulla tuntuu alaselässä tällähetkellä bodypump tosi pahalle, väsymys ja etova olo myös ottaa veronsa. Jospa tästä virkistyis ja vaihtais voimailuista airobisempaan liikkumiseen (y) Salmiakki on mun pahe, mutta toistaseks ei tee...
  18. N

Mulla on kielokukka tänään 4+4 ja tuli 3+. Oon ovuloinnu ilmeisen aikasessa vaiheessa tässä kierrossa :)
  19. N

Ajettelin uskaltaa tulla hiljakseen aloittelemaan takapirun hommista jutustelua teidän kanssa. Haamuilin hyvin varhaisessa vaiheessa kp 24 kohdilla, noin viikko sitten ja viiva on vahvistunut selkeäksi plussaksi viikon mittaan. Mielestäni sais kyllä vahvistua vielä lisää ;) Nyt on meneillään kp...

Yhteistyössä