Hakutulokset

1. dada

Neytiri!

:D On kai mun yksärit tulleet perille? :wave:
  2. dada

Missä nettikaupassa parhaat lastenvaatteiden alet nyt?

Ellos ja h&m ainakin katsottu :D
  3. dada

synttärikakku pojalle

Mä varmaan tekisin tavallisen kermakakun mihin laittaisin kakkukuvan..siis piirtäisin marsipaanille tms tuon. tai sitten jonkun kermakakun jonka päälle sokerimassasta tai marsipaanista koriste, esimerkiksi tuo nalle ajamassa traktoria jne.. ootko kattonu googlen kuvahaulla, sieltä näkee kivan...
  4. dada

Helsinkiläiset pienten lasten äidit!

Löytyisiköhän tätä kautta pienten lasten äitejä kavereiksi kirjoittelemaan, mahdollisesti tapaamaankin puistoilun tai vaikka leffan merkeissä, juttelemaan muustakin kuin vaipanvaihdosta? :D Itse olen 24v täyttävä, vajaa vuoden ikäisen tytön äiti.
  5. dada

Syötkö kissasi/koirasi kanssa samalla lusikalla?

Juu en.. kyllä se samalta lautaselta saa joskus syödä, SITTEN KU MÄ OLEN SYÖNYT :laugh: Eikä kyllä ole asiaa nuolemaan mun naamaanikaan.. niin rakas kuin se onkin :heart: mut siis juu, se osaa kyllä syödä lusikasta ja haarukasta :D
  6. dada

Tietääkö kukaan mihin voi viedä, jotta näistä rattaista olis viel jollekkin jotain hyötyä...

mahtavatkohan ottaa kuitenkin tavallaan rikkinäistä tavaraa?
  7. dada

Tietääkö kukaan mihin voi viedä, jotta näistä rattaista olis viel jollekkin jotain hyötyä...

Meillä siis on -09 Emma Bestar combit, tuommoset halvat perusyhdistelmät, nököttämässä turhaan eteisessä kun en roskiin niitä tahtos laittaa :headwall: Ainoa vika noissa on, että yksi semmonen muovinen "jousi-osa" on pieneltä matkalta halki eli mä en tiedä kauanko noi kestää käytössä ja...
  8. dada

Ongelma, halveksin teiniäitejä.

saanko mä kysyy halveksitko sä sitten varmuudeks kaikkia? Siis miten ihmeessä sä näet kaikki ihmiset alasti :o Ties vaikka tällä sun samantasoisella ystävälläs olis lävistyksiä enemmänki jossain mistä sä et niitä näe? Sä olet kyllä outo.. :headwall:
  9. dada

oi ei, nyt sä pistit paremmaks.. :kieh: :laugh: :D
  10. dada

MITEN ne tatuoinnit liittyy kaljaan :o missähän tynnyrissä sä oikein päätäs piät.. :laugh:
  11. dada

Entä jos on yli 20, mutta on tatuoitu ja asuu kerrostalokaksiossa? :laugh: on se hienoa..tuo lause "En vaan haluis että nuoret tekee saman virheen kun minä tein. ".. tiedätkös, niille muille se lapsi ei välttämättä ole virhe?
  12. dada

Saan JATKUVASTI kuulla tytön nimestä :/

no elä välitä? :whistle:
  13. dada

Kokemuksia ticket to heavenin talvihaalareista?

Risut ja ruusut, kaikenmoista sanottavaa, jos jonkun lapsella on ollut käytössä? Niin ja minkä ikäisellä oli ja millaisessa käytössä, tyyliin "parempana" pukuna vai ihan rymykäytössä?
  14. dada

kuinka vanha olet kun lapsesi 20v?

:wave:
  15. dada

ONNEKSI emme ottaneet sikainfluenssarokotetta.

juu ei minunkaan. :D
  16. dada

Möisinkö 10 meandi vaatetta pakettina vai erikseen?

Jos yksittäishinnasta tulee edullinen suhteessa alkuperäisiin hintoihin, ja kaikki on suht samoja kokoja, menee ne varmasti pakettinakin? mä ainakin ostaisin :laugh:
  17. dada

Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä..

meidän himpun alle vuosikkaalla on sisävaatteet pitkälti kokoa 80, travallen vk-haalari kokoa 74 mahtuu vielä.. Minkä kokoisen puvun mä ostan talveksi?80? :ashamed: juu riippuuhan se toki puvustakin, kun jotkut on reilumpia kuin toiset..mut esimerkiksi ticketin? netin kautta sais niin...
  18. dada

Myöntääkö kukaan...

Eipä ole kyllä tarvinnut edes harkita moista :laugh:

Yhteistyössä