Syötkö kissasi/koirasi kanssa samalla lusikalla?

• Viestiketjun aloittaja Maare
  • Ensimmäinen viesti
hmm
joo, kissan kanssa syön samaa jäätelöä ja annan nuolla voita leivältä joskus! Kuolaturpakoiran kanssa en, se kyl söis lusikankin samalla jos antais. Annan kuitenkin kuolaturvan nuolla naamaani!

Juu en.. kyllä se samalta lautaselta saa joskus syödä, SITTEN KU MÄ OLEN SYÖNYT :LOL:
Eikä kyllä ole asiaa nuolemaan mun naamaanikaan..
niin rakas kuin se onkin :heart:
mut siis juu, se osaa kyllä syödä lusikasta ja haarukasta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
No minä en, mutta täydellinen äitini söi kissan kanssa jugurttia samalla lusikalla... Kissa nyt jo edesmennyt. :(
Tarvinnee valistaa tuttujen kissoja siis. Emännän/isännän lusikan käyttäminen voi koitua kohtaloksi.

Itse kysymykseen: meidän koirat ei syö lusikalla. Jos söisivät, niin kyllä mä voisin samalla lusikalla niiden jälkeen syödä, jahka oisin tiskannut sen ensin.

vieras
Nyt on pakko sanoa, että :x
Mun tekee niin pahaa jo se, kun kaverilla kyläillessä kaveri antaa koiran nuolla lautasen jämistä puhtaaksi! Tiskiinhän ne menee joo, mutta eläimillä on sentään eri astiat kuin ihmisillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
No minä en, mutta täydellinen äitini söi kissan kanssa jugurttia samalla lusikalla... Kissa nyt jo edesmennyt. :(
Tarvinnee valistaa tuttujen kissoja siis. Emännän/isännän lusikan käyttäminen voi koitua kohtaloksi.

Itse kysymykseen: meidän koirat ei syö lusikalla. Jos söisivät, niin kyllä mä voisin samalla lusikalla niiden jälkeen syödä, jahka oisin tiskannut sen ensin.
:(
Mutta äiti elää kuitenkin vielä. :D

Yhteistyössä