Hakutulokset

1. Murunmami

Kesäkuun keijukaiset 2017

Pitääkin neuvolaan soitella ensi viikolla :) Miksi lääkäriaika? Ihan rutiinijuttu vai erityisestä syystä? Miten muistelin, että en oo koskaan noin aikaisilla viikoilla lääkäriin asti mennyt...
  2. Murunmami

Kivaa kun sai seuraa, halkean innosta päästä turisemaan kun en ole vielä kellekään raskaudesta kertonut :) Toivottavasti pieni tällä kertaa pysyy matkassa! Teille onkin sitten oikea suurperhe tulossa! Olo on aika normaali. Turvotus on hirveä ja mahaa on jäänyt edellisistä raskauksista joten...
  3. Murunmami

Aloittelen ketjun kesäkuussa 2017 lasketun ajan omaaville mammoille :) FB-ryhmään haluavat voivat laittaa yvtä ! Just plussattu kp26 ja ekasta kierrosta. 3 lapsi meidän perheeseen <3
  4. Murunmami

Kolmannen kuumeilua <3

Kukkuu =) Liitympä minäkin tänne kuumeilemaan! Meillä kolmonen kanssa haaveissa, tosin ajatuksella tulee jos tulee eikä tekemällä tehdä.... Lapset -11 ja -12 joten nyt onkin vähän enemmän ikäeroa tiedossa. Pillereiden lopetuksen jälkeen sain odotella menkkoja useamman kuukauden ja nyt ne...
  5. Murunmami

blogi

Elämää maalla, perheen karvaisten ja karvattomien kanssa
  6. Murunmami

Mainosta kivoja blogeja tai omaasi!

Tässä mun :)
  7. Murunmami

Blogeja tänne -----> Kiitos! :)

Elämää maalla, perheen karvaisten ja karvattomien kanssa :)
  8. Murunmami

Blogeja !

Tässä meidän perheen blogi, kirjoittelen tänne siis tän hetkisen raskauden kuulumisia sekä perheen elämästä yleensä :) Elämää maalla
  9. Murunmami

Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

Kirille voimia!! Toivotaan että toinen vauvoista pelastuisi :hug:
  10. Murunmami

Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

Kiitos uudesta pinosta Rödluvan!! Tervetuloa uusille! :wave: Ei mulla muuta, muksaa päivää kaikille :)
  11. Murunmami

Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

Osanotot kesken menneille!!! Ja onnittelut ultrasta hyviä uutisia saaneille!! On ihan tosi paljon km tässä ketjussa, harmi :( Mutta myös tuplia on tässä ketjussa tosi paljon!!! :D Ikäerosta Meillä likka ois noin 2 ku tää toinen syntyis. Toivoinkin pientä ikäeroa. Ain00 Mä ajoin kortin...
  12. Murunmami

Ohho, varsinainen ylläri Joulukuulla!! :O Onnea :)
  13. Murunmami

Heippahei kaikille!! On taas jääny tää kirjottaminen taka-alalle vaikka lukemassa oon käyny... Omaa napaa: Ultrassa oli kaikki hyvin, pikkunen oli kasvanu hurjasti ja sydän alkanut lyödä =) :heart: Eli tässä elellään tällä hetkellä 7+5 ja verenvuoto ollut poissa taas pari päivää. Sanddella...
  14. Murunmami

Huomenta :) Tuntuu ihan kuin aika junnais paikallaan, olen taas 6+6, kun otettiin takapakkia siellä ultrassa.... Se syke kun ei siellä näkynyt niin heitin siinä vaiheessa jotenkin hanskat tiskiin. Oireetkin loppu aika nopeesti, oli pari tosi hyvää päivää ja olo mitä mahtavin ja samalla pyöri...
  15. Murunmami

Musta tuntuu aivan samalta!!! Ja se, että kun sulla on lapsi niin suahan ei voi enää pyytää mihinkään, ei sitten kahville saati illanviettoon....
  16. Murunmami

Mulla hupeni kaverit kun esikkoa ootin... Hyvin moni "kavereistani" lopetti yhteydenpidon kun kuulivat että olen raskaana. No nyt on muovautunut oma ystäväpiiri tän esikoisen aikana. Esikkoa oottaessa 1 parhaista ystävistäni odotti samaan aikaan, nyt taidan olla ainut lähipiiristä :)
  17. Murunmami

Miwwi Nyt huoli pois!!!! Mulla on aivan sama tilanne!! Toissapäivänä pikkareihin tuli verta vähän ja huolestuin, soitin eilen neuvolaan josta sain lähetteen ultraan. No sieltä ei ensin meinannut löytyä ees koko vauvaa, mutta sitten viimeeks se totes "onhan täällä joku papu" jonka pituus oli...
  18. Murunmami

MosMos Teillä tais olla ensimmäinen lapsi tulossa? Nuo kaikki pohdiskelut ja ns. katumapäälle tulemiset on ihan normaalia. Onhan kyseessä suuren suuri elämänmuutos. Itse kanssa kärsin tuosta ekassa raskaudessa ja ihan suoraan sanottuna pelkäsin, että elämäni menee nyt pilalle tai entäs jos en...
  19. Murunmami

Hui miten paljon tekstiä tullut kun en eilen käynyt ollenkaan lukemassa :O Oltiin koko päivä ulkona Suomen peliin asti ja sit olinkin niin poikki että otin torkut, sit saunottiin ja aikasin mentiin nukkumaankin :) En muista alkuunkaan mitä kaikkea piti kommentoida.... Juustoista Mun...

Yhteistyössä