Hakutulokset

1. Murunmami

Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

Nonii, nyt kerkiää kommentoimaa ja kirjottelemaan kunnolla! Jenskula Kiva seurata kaksosia täällä :) Onko sulla oireet pahempia kun on kaks tai vatsa jo suurempi? Voiko sen huomata ns. vatsan koosta jo nyt että on 2? Ja onnea hyvistä ultrakuulumisista!! Onko identtiset? Voimia teille...
  2. Murunmami

Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

Huomenna kirjottelen pitemmin. Tänään neuvolasoiton jälkeen neukkatäti sai lasketuksi LAn 28.12 eli päivällä siirtyi.
  3. Murunmami

Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

Meikkaamisesta ym. Mä ainakin meikkasin ihan normaalisti edellisessä raskaudessa. Hiukset oli tarkotus värjätä, muttakun olen maailman laiskin hiusten hoitaja jäi purkki vaan lojumaan kaappiin ja jäi värjäämättä :laugh: Maalaisjärkeä käyttäen, niinkuin Ehkänenkin sanoi! Kuinka moni meinas...
  4. Murunmami

Minkä arvoinen muumimuki on tälläinen missä se myy kastelee letkulla väri keltainen,mikä on mukin nimi?

http://www.arabia.fi/web/Arabiawww.nsf/file/tietoa_arabiasta_muumit_arabiassa_muumi_keraily_esite_low20s/$file/muumi_ker%C3%A4ily_esite_LOW(20s).pdf Tosta löytyy ja esim. Huuto.netistä kannattaa kattoa hintaa :)
  5. Murunmami

Je:lle jaksamisia!! Mä olen energiaa täynnä!! Oon siivoillu, alkanu pihan haravoimisen ja kukkapenkkien siivoomisen, esikon kanssa käydään joka päivä lenkki rattaiden kanssa(voi hitto että osaakin alkaa puuskututtaa, ihan tosi kovasti hengästyttää kävely!!) ja leikkii hiekkaleluilla ulkona...
  6. Murunmami

Miwwi Ei mun mielestä jos ryhmä on salainen, kaverit ei nää koko ryhmää eikä mitään mitä siellä julkaiset.
  7. Murunmami

Tosta lärvikirjan ryhmästä, totta toisaalta että kivempi jutella täysin anonyymisti, mutta toisaalta, me ollaan lähes kaikki eripuolilta Suomea eikä tunneta toisiamme vaikka nimen näkisimmekin, niin ehkä se ei haittaa :) Itse ainakin voin ryhmään tulla! Pahoinvointi voi vaihdella ihan...
  8. Murunmami

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Pink* Ei oikeestaan oo oireita. Oli nippailua ja muutaman kerran pakottavan kova särky muutaman minuutin tisseissä, ennen testiä ja nyt testin jälkeen sitte ikuinen nälkä alkanu vaivaamaa ja iltaa kohden turpoon niin palloks et apua :) Ihan samallai ku esikkoa oottaessa. Paitsi siinä kärsin ihan...
  9. Murunmami

Oireista Voi kauhee mikä nälkä taas niinkun kokoajan, vaikka just oisit syöny ni jo puolen tunnin päästä nälkä kurnii. En oo ihme kyllä kuoleman väsyny, ootan sitäkin kauhulla koska pitäis kuitenkin jaksaa esikko hoitaa :) Oon huomannu taas hajuaistin herkistyneen, haistan kaikkia ihmeellisiä...

Yhteistyössä