mOIKKA
uusi odottaja ilmoittautuu mukaan
Tällä hetkellä vkoja 6+3 ja raskaustestin (ekan sellasen) tein 13.4. CB näytti mulle vkoja 2-3 kun omien laskujen mukaan vkoja ois ollu vasta 4+2, että kai se pitää ihan paikkaansa sitte. Varhaisultraan meen ensvkolla, että saadaan selvyys asiaan missä ollaan menossa
mulle vois päivittää tietoihin ehkänen, la 21.12, neljäs, ikä 28 ja SEKS sairaala katoin että meitä oli muitakin SEKS:N asiakkaita
ehkäpä törmäämme
oireista pientä etovaa oloa, ja kaikkea raikasta tekee mieli. väsyttääkin ihan kiitettävästi, mutta muuten niinku ei raskaana oliskaan. Onneksi on jo noi kolme muksua, pitää tämän mamman kiireisenä, eikä niin ehdi hömpsöttää ja vouhkata tässä
Tarvikkeista, kaikki onneksi löytyy vielä kuopuksen jäljiltä, tuplarattaita mietin, katotaan lähempänä sitten. Toisaalta mä oon kyllä myös liinailu- ja manducatyyppi, että en sitte tiiä tekeekö tuplilla mitään, ja rattaitakin meiltä löytyy kolmet+ ne vaunut, että ehkä pärjätään. Talvivauva nyt sinänsä on vähän haasteellinen, täytyy toivoa ettei tulis mitään tulipalopakkasia :X
Hiustenvärjäyksestä, mä kyllä värjäilen niinku ennenkin, ja meikkaan yms, oon tämmöne maalaisjärjellä eläjä, esikoisen aikana kyllä otin selvää joka asiasta ja söin kaiken maailman vitamiinit yms, mutta nyt se on vähän jääny. Vois kyllä tsempata sen asian suhteen nyt
Tästä tuli nyt vähän omanapainen viesti, yövuorossa sitten luen tarkemmin teidän muiden kuulumiset
-Ehkänen-