Hakutulokset

1. P

Kuinka vanha olet, kun nuorimmaisesi on 20v?

ai sori luin väärin..esikoinen kun on 20v. niin silloin olen 39v. nyt raskaana ja kun tämä maha asukki on 20v. niin mä 47v. :o
  2. P

Kuinka vanha olet, kun nuorimmaisesi on 20v?

39v. =) =)
  3. P

Onko olemassa raskaussukkahousuja?

lindexissä on myös.luin aluksi rakkaussukkahousuja.. :snotty: :snotty:
  4. P

MÄ TUUN HULLUKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mun 3-vee menee nukkuu joka päivä kasilta..ja on aika riiviö tapaus ja silti saan koisii..
  5. P

Helsingissä lasten kanssa

oltiin kans ja kaik apinathan sielä.sinne kannattaa mennä kun on eläinten ruoka aika niin näkee niitä eläimiä.lapset tykkäs kun se hoitaja laittoi yleisön viereen ihan lasin viereen apinan ruokaa ja sit ne apinat sekoili siinä lasin takana niitten ruokien kaa =)
  6. P

suomenlinnassa vähän vanhemmat varmasti tykkää kierellä luolissa..kannattaa ottaa taskulamppu mukaan jos sinne meette.
  7. P

olin viime viikonloppuna muksujen kaa!ja oli paras reissu korkeassaressa vuosiin!eläimet oli kaik ulkona ja leijonat esitteli itseään,kun yleensä ovat jossain..apinoilla oli ruoka aika ja hyppi aivan lasin toisella puolella..linnuilla sielä on pesimis aika joten niit kannattaa kiertää pari...
  8. P

jälp, tietääkö kukaan?

raasta raastimella :laugh: :laugh:
  9. P

***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

juu,toi on paha toi makeanhimo :kieh: mullakin on aamu alkanut,munkkipossulla tai viinerillä..saaspi nähä paljon on painoa tullu kun ensviikolla on neuvola :D ihanaa viikkoon ei ole ollut suonenvetoja!supistuksia on taas ollu aika paljon..johtuu kyllä kovasta kiireestä töissä ja kun kahta eri...
  10. P

mistäköhän toi johtuu,kun just pohkeesta vetää..?!
  11. P

G: Montako tuntia olet tänään ollut ulkona?

n.8h oltiin muksujen kaa korkeasaaressa =)
  12. P

Olipa mautonta äidiltäni

mikä juttu toi on... :o olen kauris,enkä ole tommoinen.minua eivät kummastuta millään lailla edes erikoiset nimet.ihmiset antakoon nimekseen se minkä haluaa.
  13. P

olipas mukava päivä korkeasaaressa. =) lämpöä riitti. siitä viivasta:mulla tuli viiva esikoista odottaessa ja yletty ihan ylös ja tyttö tuli,mutta tokassa raskaudessa ei tullu lainkaan,eikä nytten..en edes muista millä viikoilla se tulee kait olis jo tullu jos tulee..?oiskohan sitten poika...
  14. P

onko muilla kauheita suonenvetoja..?mä heräilen välillä jopa muutaman kerran yöllä,kun pohkeesta vetää!se on ihan kamalaa.ja jos ei yöllä ole suonenvetoja niin heräilen jatkuvasti.. :/ yleensä olen vasta loppuraskaudesta heräilly öisin monesti ja pyörinyt sängyssä ja käyny aamuyöllä...
  15. P

Pinoon lasten piirrustuksia

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :x
  16. P

Pidärkö sinä kielimiehistä?

EHDOTTOMASTI :p
  17. P

Kuinka paljon Suomen aikuisväestöstä ei aja autoa?

ei ole korttia,eikä autoa :x
  18. P

Laitetaas nyt paikkakuntagalluppia pinoon!

espoo :wave:

Yhteistyössä