osaatko yhtään sanoa hintahaarukkaa? jos kamalasti maksaa, niin rupean juoksuttamaan naapurienkin roskat, että karhentuvat :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Miimii:Vie ne suutarille.. Kyllä ne siellä osaa jotkut ihmepohjat niihin laittaa niin ei tartte olla nenällään koko ajan...
muistaakseni laitettiin noihin meidän bootseihin aikoinaan kans.Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Puolipohjia on tosiaan suutarilla tarjolla.
Olen joskus muinoin talvisaappaisiini sellaiset laitattanut.
=)
ärh. |OAlkuperäinen kirjoittaja papan mamma:En kyllä hintaa osaa sanoa.
Kallista on mun mielestä kaikki suutarien työt. :ashamed:
Veikkaisin ettei 20 ? riitä. Kun korkolaputkin on jo niin paljon. :/
Laita vaan mielikuvitus laukkaamaanAlkuperäinen kirjoittaja endie:kauankohan menee kunnes tällasen avauksen avattuani osaisin myös vastaamalla auttaa aloittajaa hmmm :xmas:
Mut kysy ihmeessä "tarjous". Voi nääs olla, että olen ihan väärässä.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:ärh. |OAlkuperäinen kirjoittaja papan mamma:En kyllä hintaa osaa sanoa.
juu täytyy tehdä ja käydä kyselemässä taksoja suutareilta. kiittiAlkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Mut kysy ihmeessä "tarjous". Voi nääs olla, että olen ihan väärässä.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:ärh. |OAlkuperäinen kirjoittaja papan mamma:En kyllä hintaa osaa sanoa.
ei ole kerennyt vieläAlkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Mä kans suosittelisin suutarilla käyntiä. Mites on, jännittääkö jo ihan mahottomasti?
erikeepperiä pohjiin ja tepastelua hiekalla? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pehmis:raasta raastimella
Mihis kauas sitä ollaan lähdössä? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:ei ole kerennyt vieläAlkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Mä kans suosittelisin suutarilla käyntiä. Mites on, jännittääkö jo ihan mahottomasti?
oota vaan kun päivä lähestyy, palsta täyttyy mun avauksista ja mut bannataan kuitenkin
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:ei ole kerennyt vieläAlkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Mä kans suosittelisin suutarilla käyntiä. Mites on, jännittääkö jo ihan mahottomasti?
oota vaan kun päivä lähestyy, palsta täyttyy mun avauksista ja mut bannataan kuitenkin
avioliiton satamaan :heart:Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Mihis kauas sitä ollaan lähdössä? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:ei ole kerennyt vieläAlkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Mä kans suosittelisin suutarilla käyntiä. Mites on, jännittääkö jo ihan mahottomasti?
nää on niin pienet bileet, et varmaan jännittää vasta juhlapäivän koittaessa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:ei ole kerennyt vieläAlkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Mä kans suosittelisin suutarilla käyntiä. Mites on, jännittääkö jo ihan mahottomasti?
Eläs nyt, mut sit varmaan bannataan samasta syystä viikko sun jälkeen
Eihän tässä teilläkään oo kauaa enää aikaa, kyllä kohta pitäis pieni paniikki olla päällä
Oih, onnea jo etukäteen :flower: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:avioliiton satamaan :heart:
ja sit laivalle
kiitos =)Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Oih, onnea jo etukäteen :flower: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:avioliiton satamaan :heart:
ja sit laivalle
Millos teillä tuo suuri päivä on?
*siis miten niin utelo?*
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:nää on niin pienet bileet, et varmaan jännittää vasta juhlapäivän koittaessa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:ei ole kerennyt vieläAlkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Mä kans suosittelisin suutarilla käyntiä. Mites on, jännittääkö jo ihan mahottomasti?
Eläs nyt, mut sit varmaan bannataan samasta syystä viikko sun jälkeen
Eihän tässä teilläkään oo kauaa enää aikaa, kyllä kohta pitäis pieni paniikki olla päällä