Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:katos katos, meilläki on pienet bileet mitäköhän muuta yhteistä me vielä keksitään meidän juhlista B)
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:katos katos, meilläki on pienet bileet mitäköhän muuta yhteistä me vielä keksitään meidän juhlista B)
eksmää sulle kertonut? :ashamed: *älä lyö kovaa*Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Ootte menos naamiaisiin!?!?!? Miten mä en tienny??? Ja mistä lähette, Turusta vai Hesasta? G2!!!
*släp* Sait giggelistä!Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:eksmää sulle kertonut? :ashamed: *älä lyö kovaa*Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Ootte menos naamiaisiin!?!?!? Miten mä en tienny??? Ja mistä lähette, Turusta vai Hesasta? G2!!!
hesasta lähetään =)
G2 :hug:
säännöt sanoo, ettei saa läimiä lähettäjää :xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:*släp* Sait giggelistä!Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:eksmää sulle kertonut? :ashamed: *älä lyö kovaa*Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Ootte menos naamiaisiin!?!?!? Miten mä en tienny??? Ja mistä lähette, Turusta vai Hesasta? G2!!!
hesasta lähetään =)
G2 :hug: