Hakutulokset

1. P

Haaveena vauva 2020

Onnea @Apustaja ja @Haavejuttu plussista :love::love: Ja @peanut_butter tyttölupauksesta :) Ootpas sää tosiaan jo pitkällä:D Muistan kun plussasit viimeks ja olin jännittämässä, että joko saisit pysyvän plussan :love: Mullakin viikkoja jo 16+0o_O
  2. P

Helmikuiset 2020

Mää oon ollu ihan tukossa ja vähä flunssanen koko raskaus ajan :/ Eilen oli toka neuvola ja ekan kerran näin sen mun oman terkan ja tosi hyvä käynti oli :) Ihana ihminen ja sain ylimääräsen sykkeiden kuunteluajan parin viikon päähän kun pyysin :) Liikkeitä ei vielä tunnu ja niihin voi mennä...
  3. P

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Nyt on hyvä viiva @Apustaja :love: Tahmaisia tarrasukkia pienelle tälläkertaa paljonpaljonpaljon!:love:
  4. P

Haaveena vauva 2020

Mää oon kertonu mun kohdunulkoisen tarinan useempaankin kertaan mut nyt kun on taas kohdannu tätä ketjua niin koitan tiivistää oman tarinani. Eli plussasin maaliskuussa 2018 siitä 1,5vk ja tiputtelu vuoto muuttui vähän runsaammaksi ja alkoi tulla menkkakipuja ja menin ohjeiden mukaan lääkäriin...
  5. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mää en saanu edes oviksen aikaa onestepin ovistesteihi haamua kummempaa. Mut meinas kyl jännittää sillo dpo13, että oliko ne pc:n testit vaa viallisia kun ovistesti ei näyttäny mitään. En sit kokeillu niitä myöhempinä dpo päivinä vaan tein yhen pc:n aamusin dpo 14 & 15 ja sit lopetin niidenki...
  6. P

Mää tein dpo13 päivä pissasta testin sillon ja raskaustestiin tuli haalee haamu, mutta ovistestiin EI MITÄÄN o_O:D Ja raskaana olin ja olen. Eli vaikkei ovistesti reagoi suuresti niin mikään ei oo mahdotonta(y)
  7. P

Helmikuiset 2020

Tosta valkovuodosta nii mää olin ihan varma, etten oo raskaana ja ainakaa ei mee raskaus hyvin kun olin ihan sahara ennenku menkkojen ois pitäny alkaa ja siitä eteenpäinki. Jossain kohtaa holahteli paristi valkovuotoo, mut muuten ollu kyllä kuivat paikat. Ärsyttävänki kuivat... :D En sisäistä...
  8. P

Koska kyseinen merkki ja en erota onko väriä vai ei niin sanon, että viivanpaikka. Toivottavasti vahvistuu punertavaksi viivaksi :)
  9. P

Haaveena vauva 2020

Mää heräsin useemmassa kierrossa oviksen aikoihin yöllä oksentaan tai tosi huonoon oloon. En muista oliko se ennen ovista vai jälkeen, ihan siinä +-pari päivää oviksesta kuitenki jompaan kumpaan suuntaan. Sit ennen sitä ekaa raskautta joka olu KU silloin 3-4/18 niin kärsin yli 10vuotta...
  10. P

Helmikuiset 2020

Kyllä edelleen pelottaa toisinaan :/ Tai no aika useinkin pelottaa, että kaikki ei oo hyvin. Koitan toistella itelleni vaan, että se on niin pieni todennäköisyys, että asiat ois huonosti. Se vähän helpottaa nyt kun todennäköisyydet on alle prosentin luokkaa, että kaikki ei olis hyvin. Tänään...
  11. P

Helmikuiset 2020

Tänne olikin tullut keskustelua pitkät pätkät. Koitan muistaa mitä piti kommentoida. Mua pelottaa miten alaselkä kestää varsinkin si-nivel. Selässä todettu useammassakin välissä useampaakin eri vikaa magneettikuvissa. Välillä jo repii takareiteen ja pakaraan hermokivut. Onneksi vielä lievähkönä...
  12. P

Huhtikuiset 2020

Eei, kerkesin hetken kirjoitella marraskuisissa 2018 ennenkun todettiin km.
  13. P

Helmikuiset 2020

Mää oon joutunut ottaan välillä buranaa myös migreeneihin. Mulla ei niihin tehoo pelkkä panadol, onneksi burana+panadol tepsii. Otan yleensä 800mg tabletista puolikkaan, koska pienempää ei kotona ole. Päätä on särkenyt kausittain. Ensin rv 5+jotakin-rv7+jotakin noin kaksi viikkoa kuitenkin. Ja...
  14. P

Helmikuiset 2020

Mää ostin tänään kaksi bodya ja yhdet housut pienelle :) Siskolta saan turvakaukalon + telakan + kaukaloon toppapussin ja tulan kantorepun ainakin ja maksan niistä siis hänelle ookoo hinnan. En odottanutkaan ilmaiseksi saavani :) Kaverilta saan vaunut ilmaiseksi kun hän ei halua niistä rahaa...
  15. P

Helmikuiset 2020

Kiitos :love: Ja joo nyt huokaisen ja nautin tästä :):love:
  16. P

Helmikuiset 2020

Ultrassa kaikki hyvin <3
  17. P

Haaveena vauva 2020

Ihan kun jotakin näkisin :D(n)
  18. P

Helmikuiset 2020

Paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista kaikille:love: Itsellä ultra huomenna ja se pelottaa niin paljon :( En osaa edes ajatella muuta enää. Ultra-aika vasta klo 14. Pitkä aamupäivä tulossa.
  19. P

Huhtikuiset 2020

En kyllä tiiä, ainahan sitä kannattas kysyä jos ois mahdollista (n)

Yhteistyössä