Hakutulokset

1. P

Huhtikuiset 2020

Anteeks huutelen helmikuisista :D Mutta edelleen on nokka tukossa, aivastuttaa ja saa niistää koko ajan ja rv 11+6 menossa. Eli se räkäsyys ei välttämättä lopu kovin äkkiä :confused: Varhaisultriin nii mää sian julkiselta ajan rv7+1 kun oli kohdunulkoinen taustalla. Sillon oli mun mielestä hyvä...
  2. P

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Ekana! Anteeks ku roikun ja kommentoin viel näissä yritys/kuumeiluketjuissa, en osaa päästää näistä irti kun tammikuusta 2018 asti tällä roikuttu enemmän ja välillä (hyvin harvoin) vähemmän. Oonkin miettiny sun kuulumisia StellaMom! Nyt kaikki sormet ristissä, että tuo haamujen haamu lähtee...
  3. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Siellä näkyy viiva:love: Kumpa vahvistuisi hyvin tällä kertaa:love:
  4. P

Mää nään myös hyvin haaleen haamun :)
  5. P

Helmikuiset 2020

Oon kans miettiny jo vähän synnytystä. Voi olla, että käynnistetään synnytys terveydellisistä syistä jo rv38, viimeistään kai rv40+0. Tuossa vaiheessa jos paikat kovin epäkypsät voi käynnistely kestää monia päiviä. Ja tottakai se voi vaikuttaa vauvaan kun täytyy lääkkeellisiä supistuksia kestää...
  6. P

Kyllä määki tossa jotain nään (y) Vikassa kuvassa selkeimmin, muissakin vähintään viivanpaikan saan silmiini :)
  7. P

Helmikuiset 2020

Tottakai tuun oli uutiset hyviä tai huonoja :) Hyviin mahdollisuus on laskennallisesti 98,5% noin suunnilleen kun rv 8+0 nähty viikkoja vastaava alkio vahvalla sykkeellä :) Silti se pieni 1,5% mahdollisuus huonoihin uutisiin kummittelee mielessä :(
  8. P

Helmikuiset 2020

Paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista :love: Itsellä vielä 5päivää jännitettävää
  9. P

Ompa tumma viiva dpo10:ksi :eek: Kumpa tarkottaisi hyvää teille:love::) Toi on varmaan vahvempi kun mun dpo14 testi:D Ja ultrassa todettu rv 7+1 ja 8+0 viikkoja vastaava sykkeellinen alkio :)
  10. P

Helmikuiset 2020

@Bambinen olen pahoillani huonoista uutisista :cry: Tuntuu, että niitä on nyt tullu hirmu monta :cry:
  11. P

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Toi ontto olo on niin kuvaava, mitä kauemmin uuteen plussaan meni niin sitä enemmän tuntu, että ajattelee vaan onnen tulevan "sitten kun plussaa uudestaan". Ja nyt ei uskalla luottaa uuteen plussaan. Yrittää olla ajattelematta asiaa ja toivoo, että vois vaan ajelehtia taas uuteen "sitten kun"...
  12. P

Helmikuiset 2020

@Muhkupallero paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista :love: Tänään rv 11+0 ja tasan viikko nt-ultraan. Jännittää tosi paljon. Pelkään päivä päivältä enemmän kkm tuomioo :( Täällä päin ultrat yksityisellä maksaa +200€ niin ei viitsi mennä paniikkiultraankaan ilman mitään syytä. Siis ilman...
  13. P

Haaveena vauva 2020

Mää aivastelin ihan huolella jo ennen plussaa ja sen jälkeenki se on jatkunu. Jatkuu edelleenkin aivastelu :D Toki nykyään on välipäiviä ja eniten aivastelen aamusin.
  14. P

Helmikuiset 2020

@forester olen niin pahoillani, että joudut jälleen kokemaan tuon:cry::cry::cry::cry: Niin kohtuutonta:cry: Sanat loppuu kesken, voimia tulevaan <3
  15. P

Helmikuiset 2020

@hanba olen pahoillani:cry: Sanoja näihin menetyksiin on aina hankala keksiä, itsekin yhden kokeneen. Voimia tulevaan suruun ja kaipuuseen mikä väistämättä iskee välillä ja kaikkiin muihinkin tunteisiin mitä matkan varrella tulee. Keskenmeno on iso asia kropalle ja päälle.
  16. P

Haaveena vauva 2020

Paljon onnea plussasta @Owlet :love: Paljon tarrasukkia pikkuselle ja kumpa hän kasvaisi oikeassa paikassa, kaikki tsempit täältä siis :love: En osaa olla roikkumatta myös tällä puolella edelleen:D
  17. P

Haaveena vauva 2020

Tsemppiä Helmiina <3 Ite sain reilu vuosi sitten metoteeksaatin kohdunulkoisen hoitoon. Muutaman päivän oli maha tositosi kipee ja täynnä ilmaa ja ihan pallo, se ilma ei vaan liikkunu mihkään. Onneksi ei montaa päivää ollu pahimmat kivut vaan äkkiä alko helpottaan. Ja onneksi myös hcg alkoi...
  18. P

Haaveena vauva 2020

@haaveilija-31 tässä kuva mun ekasta testistä dpo 13, tein aamupäivän pissasta ja sinä päivänä kaksi muuta testiä ja vain hitusen oli illalla tummempi, dpo 14 oli ihan vähän tummempi viiva sitten, että älä vielä heitä kirvestä kaivoon:D:rolleyes: Ja tosiaan kaksi varhaisultraa takana joissa...
  19. P

Helmikuiset 2020

Mulla ei oo kans mitenkää erityisen raskaana olevan olo. Vaikka on oireita nii silti joku olo puuttuu vai onko se sitten mielen keino suojautua kun kerran jo päättynyt huonosti. Tosin se päättyi jo aivan alussa silloin. Päppyrä & Mörkö 10+0
  20. P

Helmikuiset 2020

Meen ens viikolla sikiöseulonta labroihin silloin 10+5 ja nt-ultra on 7.8. Ja silloin on rv 12+0. Nyt rv 9+6

Yhteistyössä