Hakutulokset

1. P

Helmikuiset 2020

Täällä kans oireet sahaa joka toinen päivä taktiikalla ja tehny sitä alusta asti, nyt rv9+5. Nt-ultra meillä on kahden viikon päästä keskiviikkona. Aika matelee ja kauhee kkm pelko on vallannut mielen :( Muisti myös pätkii ja olo on ihan typerä, tuntuu ettei päässä liiku välillä yhtään...
  2. P

Haaveena vauva 2020

Täällä kans kärkytään @Helmiina1978 n kuulumisia :) Toivottavasti kaikki olisi hyvin. Se kohdunulkoinen stresseineen ja solusalpaajineen oli tosi tympee kokemus kyllä :(
  3. P

Haaveena vauva 2020

@Helmiina1978 Kuten täällä sanottu jo monesti niin kannattaa soittaa lääkäriin ja vaatia päästä näytille mahdollisimman pian. Itse kohdunulkoisen raskauden kokeneena suosittelen aina menemään herkästi lääkäriin jos vähääkään epäilyksiä KU:sta. Ja tosiaan KU:n kipuilu kun alkoi niin muistutti...
  4. P

Helmikuiset 2020

Mää juon kahvia kyllä ja jos käyn kaverilla tms niin saatan juoda joinain päivinä enemmänkin kun se suositus on. Salmiakkiakin syön välillä muutaman karkin. Auttaa matkapahoinvointiin parhaiten kun imeskelee salmiakkia :) Muita paheita on lähinnä herkuttelu. Tupakoinnin lopetin uutena vuotena...
  5. P

Haaveena vauva 2020

Multa saisi myös kolme onestepin ovistikkua ja yhen pc:n raskaustesti liuskan. En raaski roskiin heittää, vaikkei noista isoo iloo olekkaan:D Yv niin lähetän ne ja maksan postikulutkin mielelläni:D
  6. P

Haaveena vauva 2020

Tosta kummempia viivoja en saanu myös kun kerran kun tikutin ovista ja siitäkään kierrosta ei plussaa tullut. Ovisoireet ja kivut oli kyllä aina joten lopetin tikuttelun kun en hullua hurskaammaksi tullut siitäkään puuhasta. Niin vaan tärppi kävi kuitenkin ja kaksi kertaa varhaisultrassa käyty...
  7. P

Helmikuiset 2020

Tää väsymys on tosi lamauttavaa kyllä. Tuntuu ettei herää päivään ollenkaan ja sit onkin jo ilta. Tällä viikolla ollut hurjasti kaikkee ohjelmaa ja tekemistä vielä ja jatkuu sunnuntaihin asti tiivis meno. Huhhuh. Ensi viikon lepään, koska seuraava on sitten kaverin hääviikko ja olen kaasona...
  8. P

Helmikuiset 2020

Tänään oli siis neuvola ja äitiyspoli. Neuvolassa kesäsijainen joka suhtautu inhottavasti ja vähättelevästi mun pelkoihin ja koitti vaan jollain yltiöpositiivisella lässytyksellä saada mun pelot pois. Muutenkin vaikutti ettei osannut suhtautua siihen asiaan kunnolla. Onneksi oli vaan sijainen ja...
  9. P

Helmikuiset 2020

Tänään 8+0 <3 Eka neuvola ja äitiyspoli myös tänänä :) Jännä päivä siis tulossa
  10. P

Helmikuiset 2020

@hanba perussairauden takia tiiviimpi seuranta ja hyvä niin myös mielenterveyden kannalta näiden pelkojen kanssa :) Masennuksesta ja ahdistuksesta kärsinyt koko aikuisiän, nyt tosin rauhallisempi vuosi sen osalta :)

Yhteistyössä