Hakutulokset

1. P

Helmikuiset 2020

Mää pyörin täälläkin vielä :) Facessa myös. Mulla huomenna neuvola ja äitiyspoli ja siellä ultrataan :) Haluisin vielä yhen väliultran parin viikon päähän, mutta saa nähdä joudunko omakustanteisesti meneen... Huomenna rv 8+0 ja nt-ultra on 12+0.
  2. P

Helmikuiset 2020

Luulisin, että on salainen ryhmä kun piti olla kaverilistalla, että pääsi lisään ryhmään :) Että ei löydy haulla edes se ryhmä :)
  3. P

Helmikuiset 2020

44 tais olla nyt :) Sit haulla löytyy jotian isompia mihin en kyllä uskalla vielä liittyä
  4. P

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Kovista peloista huolimatta tänään näkyi varhaisultrassa pieni pallero oikealla paikalla kasvamassa :) Viikkoja menkoista nyt 7+1 ja oviksesta ja ultran perusteella 7+0. Tuolla menkoista lasketulls lasketaan kuitenkin eteenpäin kun heitto vain päivän :)
  5. P

Helmikuiset 2020

Kenelle piti laittaa yv faceryhmästä? :)
  6. P

Helmikuiset 2020

Ultrassa kaikki hyvin. Vastas päivää pienempää mitä menkoista, mutta oviksen perusteella sen näin arvelinkin olevan. Kuunneltiin pienen sykettäkin :cry::love: Ja aloin itkeen:D
  7. P

Helmikuiset 2020

Huomenna ultra. Pelottaa, että siellä ei ole yhtäkään :( Ja ultra-aika vasta klo 13. Huhhuh.
  8. P

Helmikuiset 2020

Mää oon ite kaksonen ja mun äiti myös. Taipumusta löytyy :D Kaksoset ois ihana saada, mutta olisi edes yksi elävä:love: Miestä oon pelotellu kauhuskenaarioilla, että sieltä ei löydy mitään:(
  9. P

Helmikuiset 2020

Täällä kans jäääätävää väsymystä ja nuutunu olotila koko ajan! Yli huomenna ultra, apua. Pelottaa ettei siellä ole mitään elävää :( Nyt 6+6 ja koitan lohduttautua sillä, että en uskonut plussattuani pääseväni edes tänne asti. Vuodottomuus helpottaa toisaalta ja oireiden kasvaminen myös, mutta...
  10. P

Helmikuiset 2020

Tsemppiä kaikille vuotojen kanssa :( Toivotaan, että olisi vaaratonta. Täällä pahoinvointi on alkanu lisääntyyn ja on kesto kuvotus. Yli huomenna varhaisultra :) Pelottaa ja jännittää saadaanko tällä kertaa hyviä uutisia :) Nyt rv6+6
  11. P

Helmikuiset 2020

@hanba mulla toka raskaus, mutta eka vauva. Eka raskaus reilu vuosi sitten oli kohdunulkoinen ja siitä oli aika runsas pahoinvointi muutaman päivän. Liekö stressiä osaksi. Alusta asti kun oli tunne, että sitä vauvaa en saa. Tiesin sen vaan jostain vaikka viimeseen asti toivoin olevani väärässä.
  12. P

Helmikuiset 2020

Voi ei @forester :( Toivottavasti olisi harmitonta vuotoa. @EllenL ja @hanba mää kans stressaan vähäisiä oireita. Tissit on kipeet ja turvonneet, mutta se on isoin oire. Väsyttää aaltoina. Nälkäsenä oksettaa ihan vähän joskus. Nokka tukossa ja haju herkkyydestä ei oo kyllä jälkeekään enää.
  13. P

Haaveena vauva 2020

Meillä mies ei pysty joka päivä tahtiin ja siittiössäkin vähän hitautta. Ollaan joskus harrastettu seksiä useempana päivänä ennen ovista 2-3 päivää peräkkäin ja ei auttanu ja vähän millon mitenkin. Tää raskaus tärppäs kun talleteltiin dpo-3 ja dpo-1 :) Laskin just, että tää on saanu alkunsa...
  14. P

Haaveena vauva 2020

Mää en saanu myös koskaa läheskää ovisplussaa testeihin. Oviskivut kuitenki nii kovat ettei siitä voinu erehtyä :) Ja tärppikierrossa en edes yrittäny tikuttaa ovista. Totesin, että antaa olla ja odotetaan elokuun lapsettomuuspolin aikaa. No nyt odotetaan äitiyspolin aikaa :)
  15. P

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Paljon onnea plussasta:love: Tervetuloa helmikuisiin :) Meillä on si LA ihan liki, mulla nyt rv5+6 :)
  16. P

Helmikuiset 2020

@Keltain3n täältä myös tsempit ja toivotaan, ettei ala vuotaa enemmän! Ymmärrän tuon tunteen kyllä ja se on kamala. Vielä kun se voi olla normaalia ja vaaratonta. Aika näyttää ja tuo löysässä hirressä olo vaihe on kamalin :(
  17. P

Helmikuiset 2020

@Jaf paljon voimia epätietoisuuteen! Toi on kamalaa kun haluis toivoo parasta ja samalla pelkää pahinta. Toivotaan, että vuoto ei yltyisi ja olisi vaaratonta. Vielä ei auta kun odotella :(
  18. P

Helmikuiset 2020

Tänään saapu ultra-aika ja se on 4.7. sillon ois viikkoja 7+1 jos sinne asti päästään. Huh pitkät kaks viikkoo ja päivä tulossa
  19. P

Helmikuiset 2020

Tervetuloa uusille :) Kiva saada lisää porukkaa helmikuisiin :) Mulla neuvola aika on 10.7 eli kolmen viikon päästä. Tänään 5+0. Varhaisultra ajasta ei vielä tietoa. Se tulee kirjeellä sitten joskus tässä. Aamulla ei näkynyt vielä kanta.fissä ainakaan mitään muuta kun, että lähete hyväksytty...
  20. P

Helmikuiset 2020

Mulla on ollut välillä ja vasta parina päivänä. Jos alkaa tuntua ovulaatiokivulta ja jatkuvaa painetta niin sitten huolestuisin vasta. Mulla jatkuva paine takapuolessa ja vatsassa ja ovulaatiokivun tapainen kipu oli merkkejä kohdunulkoisesta raskaudesta.

Yhteistyössä