Hakutulokset

1. P

Haaveena vauva 2020

Mulla oli maaliskuun lopussa lääkäriaika muista jutuista ja samalla puhuin siitä kun yritystä alkoi olla takana hetki kohdunulkoisen ja tauon jälkeen. Väitin kyllä, että me jatkettiin yritystä heti kun ehkäisypakko KU:n jälkeen loppui eli 6/18 vaikka oikeasti jatkettiin 9/18 :D:D Sain ajan...
  2. P

Haaveena vauva 2020

Pahoittelut negoista ja menkoista kaikille:( On: Kp22, dpo6 ja menkkoja odotan ensi tiistaille tai keskiviikolle alkavaksi. Nyt ollaan miehen veljellä viikko joten testimahdollisuutta ei ole oikeen, eikä kyllä testejäkään :D Ei tarvii arpoo, että testaanko sen negan tuijotettavaks vai en :D...
  3. P

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@forester paljon onnea vielä:love::love:
  4. P

Meitä on täällä kirjoittelemassa: * Nonsk..............28 v........ya 9/15.........km 9/18........ yk 8 km jälkeen * Päppyrä...........25 v.......ya 1/18........KU 4/18..........yk 10 KU jälkeen * em85..............34v.......kkm 06/18 rv 19+6 ..... yk4 kkm jälkeen...
  5. P

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Kp20 ja dpo4. Ei mitään normaalista poikkeevaa ja eipä vielä sopis ollakkaan :D Mitäs tänne kuuluu? :)
  6. P

Haaveena vauva 2020

@Maggie84 mulla oli se KU aika pitkällä joo, mut hcg oli onneks matala koko ajan. Maksimissaan 590 oli ja ei onneks alkioo ollut alkanut tekeen sinne munatorveen vaan pelkästään jotain muuta raskaussolukkoo. Mää siis plussasin 15.3.2018 ja 25.3 viikolla 5+3 vissinkin todettiin keskenmenneeks ja...
  7. P

Haaveena vauva 2020

Toivotaan, että nyt oireet kertois raskaudesta :love: Mulla takana KU 4/18 ja sen jälkeen on ollut ihan ihme oireita ja oireettomuutta kierroissa. Ekaan puoleen vuoteen KU:n jälkeen mulla ei ollu rinnat arat yhtään missään kohtaa kiertoa ja se oli outoa, koska siitä asti kun menkat ollut niin...
  8. P

Kp17 ja luultavasti dpo1. Eilen oli maha tosi kipee koko päiväm ja ihan tosi turvonnut olo. Sellaista tylppää kipua munasarjoissa ja säteili kyllä koko alavatsaan, oikealla puolella enemmän oli kipua vasemmalla tuntu vaan aamupäivän ja päivällä vähän. Ne ovista enteilevät painekivut ja...
  9. P

Haaveena vauva 2020

Pahoittelut negoista, kumpa ne vielä plussiksi muuttuisi! :) Mut voi laittaa piinailu listaan ja tänään dpo0. Ovismaista painetta eilen illalla/yöllä mahassa ja edellisten kiertojen perusteella sanoisin, että ovis on joko tänään tai sitten oli viime yönä. Muutaman tunnin unilla päivään. Ensin...
  10. P

Haaveena vauva 2020

Kp15 ja ovista odotan. Pitäisi olla parin päivän sisään, tänään ja eilen vähän ennakoivia tuntemuksia ollut :) Miehen spermatestin tulokset tuli tänään ja näytemäärä oli normaalia pienempi. Se ei yllättänyt miestä, hän sanoi aina miettineensä, että määrä on melko vähäinen. Siittiöitä oli tosi...

Yhteistyössä