Joo, mutta ei se punerra noissa alemmissa, eli taitaa olla taas normaalia selvempi viivanpaikka. Ärsyttävää kun pc on alkanut tekeen tätä
Joo, mutta ei se punerra noissa alemmissa, eli taitaa olla taas normaalia selvempi viivanpaikka. Ärsyttävää kun pc on alkanut tekeen tätä
Kyl näitä pari päivää on tullu tehtyä, tänään on eka kerta kyl kun näkee et on väriä myös mukana ees sen hitusen..
Näen väriä!Mun aamun dippaus.. ootin kunnon viivaa, sain jonku viivanpaikan
No, mut näen tuossa kyllä viivaa. Toivottavasti vahvistuu.Mun aamun dippaus.. ootin kunnon viivaa, sain jonku viivanpaikan
OihSuosittelen Apteq 10mIU testiä! Kaks kpl maksoi 9,50 euroa.
Kyllähän tuossa punertavaa haamulaista näkyy mikä dpo sulla on menossa?Mun aamun dippaus.. ootin kunnon viivaa, sain jonku viivanpaikan
Dpot on jotain 11-15 välillä. Näkyyhän siinä joku viiva, mut pitäis alkaa jo näkymään paremmin. Ekat jotkut viivat näky jo pari päivää sitten..Kyllähän tuossa punertavaa haamulaista näkyy mikä dpo sulla on menossa?
Oih onnea nyt tekis mieli iteki ostaa ja kokeilla. Mut mun hailurat on puolta haaleemmat kun sun pregchekeissä mietin et näinkö niissä oikeesti ees mitään
Voi ei, taisin artikuloida epäselvästi Noi linkatut testit tein eilen, PC testit tein viime kierrossa.@jemppero näyttää ihan selviltä plussilta ja ihan hullua että tommosia tulee ja on kuitenkin negoja!
Eihän sitä hätähousu housuistaan pääse. Ylhäällä eilinen (dpo 9) ovistesti ja alhaalla äskeinen (dpo 10) raskaustesti. Näettehän saman kuin minä?
katso liitettä 7841
Ja salamalla otettu: katso liitettä 7844
NäkyyEihän sitä hätähousu housuistaan pääse. Ylhäällä eilinen (dpo 9) ovistesti ja alhaalla äskeinen (dpo 10) raskaustesti. Näettehän saman kuin minä?
katso liitettä 7841
Ja salamalla otettu: katso liitettä 7844
Moikka! Plussasin maaliskuussa, mutta valitettavasti se meni kesken ja ollaan nyt yritetty uudestaan toukokuusta alkaen. Rfsun testillä tein viimeks ekan haamun, joka ainakin silloin antoi paljon vääriä viivoja. Osaisko joku sanoa antaako se vieläkin vääriä useesti? En ehtinyt vielä lueskelemaan kuin pari sivua taakse päin kommentteja. Menkkojen pitäis alkaa torstaina ja testasin nyt rfsu ja näyttää aika samalta kun viimeksi ovulaatiosta en oo tikuttanut..
On testattu, aamulla samanlainen haalea haamulainen mutta päivällä tuli ihan selkeä haamu apteekin ultra testiin ja herkkään one steppiinKiitos teille En tosiaan uskalla innostua vielä liikaa ettei tule kova pudotus korkealta, katsotaan lähteekö viiva tasaisesti vahvistumaan.
@Habib ja @Haavejuttu , ollaanko siellä testailtu tänään?