Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2020

Eilen tuli viikko inssistä. Pari päivää ollu alavatsa tuntemuksia, lievempiä ku menkkakipu.. valkovuotoo ollu koko ajan ja eilen napsahti aamun aikana 5 finniä naamaan, halleluja (n):eek: Oon ollu nyt paljon rauhallisempi tän inssin kanssa, enkä oo kuulostellu kroppaa iha kauheesti! Ens ti ois...
  2. L

Haaveena vauva 2020

@Haavejuttu Kuulostaa niin tutulle ja on ihan perseestä! Multa tulee korvista myös tuo 'älä stressaa' niin kyllä se vauva tulee!! No voi luoja kun ei tule! Helppo huudella semmosten ketkä saa lapsen sormia napauttamalla!:mad:
  3. L

Haaveena vauva 2020

Mä oon syöny tammikuulta asti foolihappoa ku alko lapsettomuushoidot! :)
  4. L

Haaveena vauva 2020

@Apustaja En tiiä enää voiko se pitää paikkaansa.. mut kyllä se ultras aika kauan ja tutki vielä kuvia... tiiä sitten! @KukkaSosuli Kysyin siltä, että onko mulla aina ollut tuollainen kohtu, niin kuulema kyllä!:confused:
  5. L

Haaveena vauva 2020

No niin munkin mielestä! Ja kun tänään tuli mieleen, että onhan mulla johtimetkin tutkittu, että mitenkäs ne on saatu katsottua o_O
  6. L

Haaveena vauva 2020

Tikutin kyllä, mutta tikut loppu kesken vaikka luulin että niitä oli enemmän ja eilen ei ainakaan vielä ollut ovista tapahtunut.. Nyt hetken ollut kipuilua, että oisko tänään nyt dpo0? Ei leikata vielä, odotellaan ensiksi jos raskaudun! Kiitos :)
  7. L

Haaveena vauva 2020

Ja ihmetteli sitäkin, että miten olen joskus lapsen saanut inssistä. Hyvin harvinainen. Vähän mietityttää, että liekkö enää onnistuu lapsensaanti inseminaatiolla, mutta toivotaan :unsure:
  8. L

Haaveena vauva 2020

@Ilonetsijä Pahoittelut :(
  9. L

Haaveena vauva 2020

Noniin, inssi tehty eilen. Ei mitää hajua dposta.. (n) Verikokeisiin 18.6. Verta tullu eilisestä asti vähän joka vessareissulla! o_O Tähän mennessä oon luullut omaavani kaksiosaisenkohdun, niin nyt mieslääkäri sanoi, että vasen puoli on hyvin pieni ja se ei toimi ollenkaan. Sinne ei ole edes...
  10. L

Haaveena vauva 2020

@Amore- Onnea plussasta :love: @W.we Soitin aamulla hoitajalle ja huomenna on inssin aika, koska tänään oli positiivinen testi.. ainakin se sille näytti. (y)
  11. L

Haaveena vauva 2020

@Wintersun Soitin Kysin neuvontaan ja sieltä anto hoitajan numeron mihin voi aamusta soittaa. :)
  12. L

Haaveena vauva 2020

Hei, tietääkö kukaan miten toimia kun huomenna siis mitä luultavimmin toinen inssi ja yritin pe soitella Kysin lapsettomuuspolille ja kysellä että pitääkö minun soittaa ajanvarausnumeroon aamulla, mutta siellä oli sulku ja kukaan ei vastannu. Soittoaika on 12.30 eteenpäin ja jos aamulla soitan...
  13. L

Haaveena vauva 2020

@Amore Varovaiset onnittelut täältäkin :love: Täällä alkoi oviksen metsästys.. Ensviikolla toiseen inssiin (y)
  14. L

Haaveena vauva 2020

Mulle voi päivittää kp1 Tässä laskeskelin huvikseen yritysten määrän tän kakkosen kanssa, niin nyt alkaa 23 yritys! Ja jos laskee kaikki yritykset 2012 vuodesta asti, nii huh! Tsemppiä meille :cry:(y)
  15. L

Haaveena vauva 2020

@Tiutiti täällä ihan saman fiilikset, jäätävä väsy ja vatsa niin turvonnut, että kaikki housut puristaa! Lauantaina alkaa menkat, toivon toki että ei ala, mutta jos samalla kaavalla mennään ku viimeiset 2v, niin :confused:
  16. L

Haaveena vauva 2020

Mulle vois huomenna päivittää dpo2. Luulen, että ovis oli eilen kipuilun ja jomotuksen takia. Tsemppiä kaikille :love:
  17. L

Haaveena vauva 2020

@kaikai Meillä myös ennen ekaa lasta mies jarrutteli varmaan 3v. Kyllä tuntu pitkälle. :( Tänä aamuna alko testissä hymynaama vilkkumaan ja illalla alkanu jomottamaan alavatsaa, että kyllä se ovis sieltä on tuloillaan (y) Nyt jää vaan inseminaatiot välistä vko.lopun takia..
  18. L

Haaveena vauva 2020

Mulla tuli kans niitä näppyjä ja olin jo että jes!!!! Nyt tärppäs ku ei semmosia ikinä ollu.. mut ei sitten tärpännyt.. mistä lie pulpahtivat o_O tsemppiä piinailuun (y)
  19. L

Haaveena vauva 2020

@Hemppanen mun mielestä näyttää myös haalealle plussalle (y) Vähän omia kuulumisia.. Letroja syönyt tammikuusta asti ja kierto ollu nyt aika pitkälti 26-27 ja ovis sattunut kp12 aika tarkalleen, nyt ovista metsästänyt tiistaista asti ja nyt menossa kp10 ja clearblue testit vaan näyttää negaa...
  20. L

Haaveena vauva 2020

Onnea @Nyyyti :love: Mä tänään yritin ehtiä greippimehua kaupasta, mut ei löydy.. kaikkea muuta makua löytyy, mut ei greippiä :( Ensviikolla alkaa oviksen metsästys ja hyvällä tuurilla ens pe inssiin ja siitä se piinailu taas alkaa :eek:

Yhteistyössä