Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2020

@orgona mä oon tilaillu tuolta raskauskeijulta.. just oottelen sieltä ovistestejä :)
  2. L

Haaveena vauva 2020

Kp1.. Tänään soittoa ja varaamaan uutta aikaa
  3. L

Haaveena vauva 2020

Tsemppiä :love:
  4. L

Haaveena vauva 2020

Verikokeen tulokset tuli ja negahan se rävähti.. Eipä yllätä!:cry::cry: No seuraavaan kiertoon uudelleen
  5. L

Haaveena vauva 2020

No tässä sitä oon miettiny ku siitä ovistestistä en ollu varma. Lääkörikin sano, että lähellä on. Voi olla, että ovis ollu vasta vähän myöhemmin.. tänään illasta on tykyttäny alavatsaa ja saunassa huomasin ihme näppylärykelmän nännin ympärillä ja samaa löytyy selästä o_O Huomenna painelen...
  6. L

Haaveena vauva 2020

Tein testin, negaa näytti! Eli tuskin verikokeissakaam mitää yllätystä sattuu? Tiistaina tulee 2vkoa inseminaatiosta, luulis nyt jo jotain näkyvän? Oon kyllä pettynyt! Toiveet oli nii korkealla kun eka lapsi onnistui ekasta inssistä!:cry:
  7. L

Haaveena vauva 2020

Onnea plussanneet:love: Mä päätin, että testaan huomenna aamulla! (y) se ois dpo 12...
  8. L

Haaveena vauva 2020

Nii ja palelu!!
  9. L

Haaveena vauva 2020

@Haavejuttu Mun tekis mieli testata sunnuntaina, mut en tiiä uskallanko :( Maanantaina meen verikokeisiin. Mun oireet oikeestaan tällä hetkellä on järkyttävä turvotus, vessahätä useemmin ja väsymys.. alavatsatuntemuksia ei oo oikeestaan ollu.. tiiä sitte :)
  10. L

Haaveena vauva 2020

Onnea @Maikki2019 :love: Mä tein tänään testin.. ihan liian ajoissa, näytti negaa.. Nyt yritettävä malttaa tuonne sunnuntaihin:unsure: pientä oiretta ollu mitä esikoisenki kanssa, että jospa jospa (y)

Yhteistyössä