Minun osalta piinailu loppui. Inseminaatiot taputeltu ja huomenna soittoa lääkärille ja kerättävä rohkeus ivf-hoitoon!
Voitteko ihmiset ketkä olette siinä käyneet, niin kertoa miltä se keräys tuntuu? :eek:
Mulla ei oo mitään hajua onko sitä tulossa. Toivotaan, että on (y)
On ne mulla ainaki toiminu, hyvin on rakkulat kasvanu, mut ei oo silti inssit onnistunu!:(
Kiitos tsempeistä! Mä alotin letrot jo tammikuussa ja söin niitä 6kk. Nyt oon ollu pari kiertoo tauolla niistä ja olisin tarvinnu lisää ja niitä ei sitten mistään saanu! :unsure:
Kylläpäs tänne tulee paljon viestejä ku käy nyt harvemmin lukemassa (y):) Onnea kaikille plussanneille :love:
Ja paljon tsemppiä muille! :)
Mä taidan jättäytyä pois kokonaan listoilta ainakin siihen asti ku tiedän mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Eilen alkoi menkat ja tärpit sattuu...
Onnea plussanneille! :love:
Mä oon käyny täällä kaikki jutut lukemassa melkein päivittäin, mut muuten oon pitäny hiljaiseloa.. elokuun kolmatta inssiä odottelen ja elän suht normielämää..
Mulle voisi @Wintersun päivittää kp2, kiitos :)
@Naissoturi kiitos paljon :)
@Wintersun Huomenna soitan polille ja kyselen vähän jatkoja. Jospa ne tekis vielä kolmannen inssin elokuussa. Pitää myös kysyä ivf-hoidon mahdollisuutta.
Eipä tuottanut toinenkaan inssi tulosta. :cry:Äsken alko vuoto. Heinäkuussa sulku, joten pidänpä tässä taukoa nyt projektin kanssa ja oman pääni kanssa! Katsellaan sitten elokuussa kolmatta inssiä.
Tsemppiä kaikille ja paljon plussia (y):love:
Mä tein tänään just tolla one sepillä testin ja negaa näytti. Tuli raskauskeijulta lisänä ku tilasin ovistikkuja. Oon kuullu ja lukenu, että ovat ihan huonoja. Pitää varmaan käydä tänään apteekissa ostaa clearblue jos ei menkkoja kuulu!
Se ois 2viikkoa inssistä! Tänään verikokeisiin kuhan poika heräilee. En oo testannu vielä kertaakaan, huomenna aamulla teen testin jos ei menkkoja kuulu! (y)