Hakutulokset

1. Äiti seiskanelonen

40+ vauvaketju

paljos tetu teidän vauvalla nyt ikää? Kyllä toivoisin, että meilläkin nukuttais 6 tunnin unia joka yö, mutta aika harvoin nukkuu viittäkään tuntia. Ehkä sit joskus. varattiin matka syksylle, espanjan lämpöön. Kumpa siihen mennessä nukkuis paremmin. Tänään kun ollaan kaupungillakin oltu, on...
  2. Äiti seiskanelonen

40+ vauvaketju

Karo, ei Mulla kyllä tuollaisia oireita muistaakseni ollut, joten paha sanoa. 2 viikkoa on kyllä lyhyt aika vielä. Kun varmaan neuvolassa käyt, kysyppä samalla sieltä. Jos tuntuu tosi tukalalle niin lääkäriin. Joo samaten kyrsii kun tää alkuaika on juuri sitä, että itse on kiinni ja ukko huinii...
  3. Äiti seiskanelonen

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Hei Onni, meidän esikolla havaittiin myös ru:ssa tuollainen laajentunut mun.allas. lisäksi sydämessä oli jotain myös. Odotettiin tovi, itselle tietenkin odottelu ihan kamalaa. Uusinta Ultrassa tilanne tosiaann oli korjaantunut. Muistan kun ei saatu ees suorillta vakuutusta. Tsemppiä ja...
  4. Äiti seiskanelonen

40+ vauvaketju

Kiva, että tänne löytää muutkin mammat. Mä olen ihan miehenkin toiveesta todella koittanut imettää enimmäkseen. Hän ei toivo pullorumbaa, oli kuulemma kamalinta esikon vauva-ajassa. Enkä toki minäkään sitä ihannoi, mutta mulle pääasia, että vauva voi hyvin ja äiti kans, että jaksaa pitää vauvan...
  5. Äiti seiskanelonen

40+ vauvaketju

hyvähyvä. Oli vähän lyhyt esittely ketjusta. Miten teillä Sahris menee? Meillä poitsu on kohta 3kk, ja kaikkea on siihenkin aikaan mahtunut. Nyt kun siitä ummetuksesta on pikkuhiljaa päästy eroon, on meille kuin tullut toinen vauva, itse herra aurinkoinen. Ihan normaali vauva siis...
  6. Äiti seiskanelonen

40+ so what wol.13

Kyllähän sä Pirtsi olet viivasi ansainnut ja kovasti tehnyt töitä sen eteen! Onnea.
  7. Äiti seiskanelonen

Heippa kaikille ja kovasti tsemppiä vaiheisiinne ja tuleviin koitoksiin. Syntyneet osiossa olisi 40+ vauvaketju, tsumbailkaa sinne sitten niistä nyyteistä kertomaan. Laavändpiis!
  8. Äiti seiskanelonen

40+ vauvaketju

Ketju luotu
  9. Äiti seiskanelonen

Joo ne tosiaan oli eilen ja itse tein aika paljon tarjottavia, kun mukana muna-allergikko ja maito-allergikko. Ei kovin stressitöntä. Onneks mun vanhemmat lähti jo kuudelta aamulla mua auttelemaan. Kotona pidettiin ja porukkaa tupa täynnä. Toimitus sujui mahtavasti, poitsu oli kiltist. Vesi sai...

Yhteistyössä