Hakutulokset

1. Äiti seiskanelonen

Helmikuun Helmiäiset 2016

Sormiruoka askarruttaa täälläkin. Maissinaksuja annettu. Ne sulaa hyvin, mutta tosiaan suttaa. Banaania myös, sekin suttaa! Eilen annoin vesimelonin siivun käteen. Tietenkin heti alkoi yskimään (kakomaan) saiko sitten palan siitä? Ei jatkettu sitä sitten :-(
  2. Äiti seiskanelonen

Olehan Fiona tarkkana, että jos menee korviin tuo flunssa. Silloin makuulla on vielä ikävämpää. Itse olen myös vauvan kanssa nyt flunssassa ja pelkään korvatulehduksia. Onneksi yöt on rauhallisia ja on iloinen vesseli! Meillä puoli vuotta myös täytetty. 8,2 kg ja ~67 cm, oli mitat. Kampeaa...
  3. Äiti seiskanelonen

40+ vauvaketju

Heippa! Täällä on täytetty nyt maagiset puoli vuotta. Hyvin Tämä menee, jaksaa jaksaa, painaa painaa! Neuvolan mitat ei nyt muistu mieleen, (8,2 kg / 67cm??) mutta -1 käyrältä haetaan paikkaa. Piti ottaa myös ylimääräinen tuhkarokkorokote, mutta oli pari päivää alle 6kk, niin päätettiin odottaa...
  4. Äiti seiskanelonen

Ehkä sittenkin, meillä myös nukahdetaan ja nukutaan tissi suussa. Tutti ei yleensä kelpaa, yhä useammin kieltäytyy. Viimeksi eilen taintui tissillä ja tästä tunti kun Tulin viereen nukkumaan niin alkoi huuto. Ei kelvannut tutti, tissi varmaan olisi ollut ok, mutta en antanut. Hain hieman...
  5. Äiti seiskanelonen

40+ vauvaketju

Kiitos Sahris vinkeistä, osaa olikin koitettu. Poitsu kuitenkin alkoi viime viikolla tarraamaan joihinkin leluihin, että sen puoleen ei mitään ongelmaa! Meillä on nyt tällä viikolla vielä 5kk neuvola, raukka taas saa piikkejä! Hirvittää jo, mutta enempi hirvittää kun tuolle 5v:lle pitäis...
  6. Äiti seiskanelonen

Noissa kiinteissä on meilläkin ollut mietittävää. En muista, että esikolla olis ollut mitään ongelmia, tosin aika kultaa muistot. Mutta nyt tälle tuli perunasta, jolla aloitin, sellasta kipuitkun tyyppistä. Pidin viikon tauon ja sitten bataattia. Ei enää mitään sellaista itkua sitten enää tullut...
  7. Äiti seiskanelonen

40+ vauvaketju

sä Sahris jaksat aina vaikuttaa niin positiiviselta! Mä yritän aina aatella myönteisesti, mutta menestys ei aina ole hyvä :) jos teidän neiti vaan kikattelee, niin eihän hän sitten väsynyt olekaan. Eikös väsyneet vauvelit vaan kiukuttele. Meillä tuo on aika paljon ajoituksesta kiinni. Vähänkin...
  8. Äiti seiskanelonen

40+ vauvaketju

Voi Ollako... tutulta kuulostaa, varsinkin tuo tissin kanssa nukkuminen. Mä saan kyllä välillä huijattu tutin, mut en siis kovin usein. Mulla ei vielä menkat tullut, Kopkop, passaa hyvin. Mulla imetysvälit on pysynyt alle 4h päivin öin, paitsi tää alkuyön Eka Pätkä vähän pidempi. Mutta kyllä...
  9. Äiti seiskanelonen

Näinhän se on. Suurimpaan osaan tän hetken haasteista auttaa vain aika, mikä onkin sitten veemäisintä, kun siihen ei itse pysty mitenkään vaikuttamaan :mad: o_O :) Meillä vauva löysi viikko sitten oman äänensä ja siitä asti on ollut jos jonkinnäköistä kiljuntaa :LOL: onneksi on omakotitalo...
  10. Äiti seiskanelonen

Meillä ainakin on Tähkä ihan samaa. Ei sitten millään halua nukkua vaikka kunnon unien jälkeen olisi varmasti leppoisampi ukkeli! Ei puhettakaan että vedeltäis pitkiä päikkäreitä enää, tänäänkin 30-60 min pätkiä. Hermot menee ihan täysin kun pienempi kitisee koko ajan ja isompi näköjään...
  11. Äiti seiskanelonen

40+ vauvaketju

Mileena, kyllä se taisi noista soseita johtua tuo kitinä. Pidetään nyt taukoa ja otetaan sitten maissi tai bataatti sovitukseen :) Meillä Esikko aloitti perunalla, eikä siitä tullut silloin mitään. Ajattelin samaa polkua, mutta ei sitten.
  12. Äiti seiskanelonen

Heipä Hei! En ole paljon ehtinyt kirjoitella. Meillä on kuluneen viikon aikana lopetettu vauvana olo. Käännytään itse kumminkin päin. Hampaanalku ylhäällä. Ja teelusikallisen verran maisteltu perunaa ja mangoa parina päivänä. Joku näistä tai sitten kaikki on vain aiheuttanut kamalasti kiukkua...
  13. Äiti seiskanelonen

40+ vauvaketju

Onnea Helmi uudesta raskaudesta! Ja onnea Mileena pienestä pojasta! Meilläkin Esikko täyttää 6v loppukesästä, välistä puuttuu tuo 3v, jonka kernaasti olisin myös ottanut. Kyllä toivon, että meilläkin mies olisi enempi lapsimyönteisempi, mutta ehkä hyvä näin, vauvat saan näemmä hoitaa lähes...
  14. Äiti seiskanelonen

40+ vauvaketju

no niin kyllä alkoi itseäkin mietityttämään. Mäkin aattelin jos vaikka olis niitä varmoja päiviä, kun ei hoidoista huolimatta tärpännyt kuin vasta 3 vuoden jälkeen. Mies kyllä heti oli ehkäisyn kannalla, realisti. jahast, kohta sahris löytyy tikkuilemasta kuumeilupuolelta..hahaa.
  15. Äiti seiskanelonen

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Järkyttynyt, syvimmät osanottoni. Meidän vauvojen välillä kun ei ollut kuin 2 viikkoa. En varmasti pystyisi muuhun kuin seinien tuijotteluun itsekään. Muiden lapsien takia toivottavasti saat vaikka juuri heistä voimaa jaksaa eteenpäin. Ja ehkä voisit hakea vertaistukea. Varmasti löytyy ryhmä...
  16. Äiti seiskanelonen

no, Tyydeli, annan tämän kerran anteeksi tuon hölmön unohduksen. Hurjasti onnea! ja meillä on sama että muistutti täysin isoveljeä. Mutta nyt on jo jotain omiakin piirteitä pikkuhiljaa tullut näkyviin. onnea zenmama, mä olisin voinut kertoa ja jossakin olen varmasti kertonutkin. Älytöntä, ettei...
  17. Äiti seiskanelonen

Tutuilta kuulostaa kaikkien jutut. Meillä eilen saatiin 3kk rokotteet ja kyllä poitsu oli sitten kiukkuinen ja kipuileva siitä asti. Kahdesti annoin panadolia ja sillä pärjättiin ja tänään jo oma iloinen itsensä. 3kk mitat melkein 60cm ja 3,77 kg. Hienosti on siis kasvanut. Päivittäin tulee...
  18. Äiti seiskanelonen

Missäs Tyydelin kuulumiset viipyy. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin :-o
  19. Äiti seiskanelonen

isosti voimia Onnille! Kova menetys. hyvää äitienpäivää kaikille oleville ja tuleville äiteille! tulin vain vaklaamaan että EIKÖ TÄÄLLÄ KOHTA TYYDELI JAKAUDU??? t: Ä74
  20. Äiti seiskanelonen

40+ vauvaketju

Mä olen tuota maitoallergiaa miettinyt, mutta "oireiden" vaihtelevuuden ja oman intuition pohjalta en usko siihen. Nytkin on ollut iiihan erilaisia päiviä. Enemmänkin vaikuttaa refluksin oireilta, ehkä jotain pientä sellaista. Pystyssä on kivampaa. Tiheän imun kausihan on näihin aikoihin, ja...

Yhteistyössä