Iummph Tiedän niin ton tunteen kun lapsi ei viihdy autossa.. Meillä keskimmäinen tapaus huusi vauvana kaikki automatkat, aina siitä kun laitettiin kaukaloon siihen saakka kunnes otettiin siitä pois. Ja huuto oli NIIN KOVAA että kyllä tunnin ajomatkoilla sukulointireissuille mielenterveys kärsi. Eikä puhettakaan että ois nukahtanu..
Fiona Tsemppiä taas <3 toivottavasti jostain löytyy jokin auttava taho, jotta saisit nauttia vauva-ajasta ennen kuin se on ohi. Kurjaa jos tästä ajasta jää sulle vain ikävä muisto
Vaikka tää onkin vain kaksplussan keskustelupalsta, niin vuoden "tuntemisen" jälkeen niin sinä, kuin monet muutkin täältä olette usein ajatuksissa. Harmittaa ajatuskin että joskus tääkin ketju vaan pikkuhiljaa hiljenee..
Minustakin olisi hyvä idea vaihtaa korvikemerkkiä, sekoittaa omaa maitoa sekaan (ja vähentää sitä pikkuhiljaa) tai kokeilla vaikkapa erilaista pullotuttia. Kaverin poika irvisteli aina silikonisille pullotuteille ja tuteille ja vain ne ruskeat luonnonkumiset kelpasi. Tai onnistuisiko jos ensin antaisit tissistä ja välillä pullosta?
Meillä on nyt muutama päivä maisteltu lihasoseita
tein pakkaseen annoskuutioiksi lohta, kanan rintafilettä ja possun jotain paistilihaa. Tyttöhän syö paremmin kuin me..
ei neiti ees oo huomannu että kasvissoseiden seassa on jotain uutta, sen kun vetelee ääntä kohti vaan
Puurokin on alkanut tehdä kauppansa paremmin kuin aluksi
survimella teen tavalliset kaurahiutaleet ihan hienoksi jauhoksi, joista keitän vedessä paksun puuron ja lisään lopuksi joukkoon kylmää korviketta jäähdyttämään ja ohentamaan. Ja teelusikallinen hedelmäsosetta päälle mauksi, tietenkin
Huomasin kans tuossa että tyttö on oppinut nappaamaan lelut käteensä myös mahallaan ollessaan
tosin mahalleen ei edelleenkään viitsi kääntyä itse, vaikka selvästi osaisikin
kun itse ohjaan liikettä lantiosta sivulle, niin tyttö hoitaa lopun kääntymisen itse.
Tuttipulloa myös havittelee omiin käsiinsä, eli kohta taas mun kädet on vähän vapaammat