Hakutulokset

1. C

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Esemila. Näinpä se on. Ompahan harjoitusta mahdollista raskautta varten :ROFLMAO::LOL: siellähän näitä samoja oloja riittäis :love:
  2. C

Kiitos Esemila :love: toivottavasti. Ja kääk mulla ihan kouraisee mahanpohjasta ku luin että sulla on jo pp4 menossa :eek: . Meinasitko ootella viralliseen testipäivään? Mä olisin varmaan jo parin päivän päästä tikku kourassa :oops:. Villiä. Noi blastot on siitä hurjia että piinapäiviä jää...
  3. C

Esemila. Jep me kaikki täällä toivotaan parasta! Alkio on ainakin hyvä, ihmettelen jos ei tosiaan tärppäsi! Mäkin olen monesti miettinyt miks joskus on vaan hirveän paniikissa. Pitäs osata ottaa rennosti kun itse ei voi oikein mihinkään vaikuttaa. Testejä odotellen tosiaan :love: Apua...
  4. C

Äks..jäi jotain huomaamatta! Onnea Esemila kyytiläisestä! Lähetän kaikki toivonkipinät täältä sinne! Pakko onnistua nyt! :love: Tsempit piinaan! Oliks se nyt kans blasto? Hui. Alkoi jännittää jo sun puolesta. Millä mielellä oot?
  5. C

Kiitoksia! Mulla alkoi kuulkaa koekierto. Edellisissä ollu laastaria ja nyt kokeillaan toimisiko zumenon. Eli siis. Klinikka otti yhteyttä ja homma alkoi pyöriä :eek:! Nyt vedän täällä zumenon kuuria ja ens viikolla tsekataan limis. Siitä primolut ja vuodon alettua hoitokierrokseen...
  6. C

Bessonitsa onnea vielä kerran ! !! Esemilalle isot peukut!! Hei kummat Tsekeissä on käytössä , estrogeenilaastari vai zumenon? ? Ja millä annoksella?
  7. C

Bessonitsa onnea!!! Elinas. Halaus. Niin tuttuja pohdintoja. Ja ku olis se raha takataskussa niin eipä näitä miettis näin harmain hiuksin.
  8. C

La bambina onnea pienestä :love: Elinas. Mä nii mmärrän täysin!! Välillä tosiaan on sellanen olo että miks lähteä hakkaamaan päätä seinään kun sitä lasta ei kerram peitonheilutuksella tuu. Toisaalta. ... huoh. Joskus mä hirvittelin kauhusta kankeana ivf hintaa. Nyt tuntuu että onnellinen...
  9. C

Odottava. Tsemppiä tulevaan <3 Esemila. Hienoo et teilläki jo nyt siirto tulossa :)! Anteeksi kun en muista mut oliko nää nyt niitä alkioita mitkä päätitte ostaa eri luovuttajalta vai sekoitanko nyt henkilön? Tsekeissä? Meillä ei vielä oo mitään päiviä tiedossa. Odotan puhelua kun kesätauot...
  10. C

Iitu, eiköhän kaikki ole hyvin. Toivottavasti vuoto nyt loppuisi kokonaan eikä olis mitään jatko-ongelmia. Halaus!! Meilläkin mies on kans vähän joo-ei-tapaus ja hyvin huono puhumaan tunteistaan tai mistään ei-konkreettisesta. Näitä hoitojakin saa aina pohtia vain käytännön tasolla ja niihin se...
  11. C

Esemila. Mulla on siirtoja tehty vaihtelevasti, plussakierrossa tais olla just joku kp 19-21. Mutta noilla lääkkeillä sillä ei oo väliä vaikka itsekin tätä stressasin. Mullaki on ollu nega kierrossa limis yli senttiä ja kaikki upeasti. Yksi siirto tehty jopa luomukiertoon. Mut ei. Sitä kun ei...
  12. C

Esemila. Jep. Tuo on "hyvä" biisi. Mäkin olen sitä ajoittain soittanut kun tämä kaikki erilainen vastoinkäyminen tuntuu välilä aika raa'alle. Mä olen menettäny vauvoja (luomuraskaus) ja toisaalta näitä hoitoja on hangattu joskus tuloksetta. Välillä pelottaa ja pitäisi osata päästää tästä irti...
  13. C

Esemila. Toi sofi on aika surkea testi mitä olen tuolta seurannut. Antaa tosi heikosti viivaa siinä missä muissa on jo selkeästi viiva. Menehän kokeeseen! Lueskelin ajankuluks tota piinaoireketjua. Iski samalla innostus ja samalla ahdistus siitä, et jos kohta on itse taas kyttäämässä oireita...
  14. C

Polyyppi kohdussa!!!!

En tiiä onko tästä mitään apua mutta. Mun siskolta poistettiin kaksi polyyppia. Nämä todettiin hysteroskopiassa kun lasta ei alkanut kuulua. Kokoa en nyt enää muista. Nämä poistettiin nukutuksessa hysteroskopiassa. Päiväkirurginen nopea toimenpide. Käsittääkseni suositellaan ainakin yhdet kunnon...
  15. C

Kääks onnea plussanneille ja hali neganneet, esemila etenkin. Olis ollu teidän vuoro!! Elokuu lähenee. Saa nähdä tuleeko klinikalta soittoa. Mulla on vaan takana vuotohäiriö kevät ja kesä. Kohdun myooma olikin innostunut ja poistettiin. Saa nähdä miten nyt käy..siirtyykö koko hoito vai miten...
  16. C

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Pitkästä aikaa kirjauduin! Onnea vauvautuneille <3 Iitu, mulla on ollu kahdessa raskaudessa hematooma (mullahan on luomujakin taustalla vaikka niistä ei vauvoja ). Yhdeasä vuosi koko alukolmanneksen osin hyytymillä ja toisessa rv13 alko vuoto . Hematoomissa ei ole itsessään automaattisesti...
  17. C

Kiitos Saiga! Mites teillä kävi? Paljonko alkioita tuli /montako siirrettiin? Mekin oltiin hoidossa Suomessa klinikalla jossa hoidom hinta tais olla yli 7000e. Ja vaikka mä todella arvostan Suomen hoitoja ja toivomme sitä "oikeaa" sisarusta niin nyt tässä rahatilanteessa mulla iski...
  18. C

Huomenta! Anteeksi kun tunkaisen tänne mutta ketkäs kaikki oli reprofitin plussaajia? Olen tainnu vähä kysellä ennenki mutta jos jaksatte antaa mulle kootut tiedot niistä hoidoista :)! Sivuilla näkyy hinta "4500€". Mitä kaikkea tähän tulee päälle? Paitsi matkat ja Suomen ultrat tms? Ja jäikö...
  19. C

Hoitoni, jotka johtivat ONNEEN....?

Kirjoittanpa minäkin. Meillä lahjasoluilla lapsi, mutta olen tullut myös luomuna raskaaksi joten ns siinä puolessa ei pitäisi olla vikaa. 1.hoito. alkioita tuli n.10 (en muista määrää) mutta 6 hedelmöittyi. Neljä selvisi kolmanteen päivään jolloin siirrettiin yksi huippulaatuinen top ja 3...
  20. C

Onnea Saiga!! Kiva Elinas, toivottavasti päästään sisarus-piinailemaan yhtä aikaa <3!

Yhteistyössä