Enpä olisi uskonut mihin myllerrykseen joutuu sen jälkeen kun plussan saa, olin perjantaina super iloinen testi tuloksesta. Jess, me saatiin plussa ja arvokin on hyvä!! No lauantai kun koitti alkoi epävarmuus ja illalla olin jo täysin toivoton. Itkin miten olin varma etteä rakaus on päättynt, tein testin jossa viivat eivät edelleenkään olleet mielestäni riittävän vahvat ja kun ei oireitakaan, niin olin vakuuttunut. Sunnuntaina epävoivo oli jo niin kovaa suunnittelin päivystykseen lähtöä!! Haloo!! 2 päivää siitä kun kaikki oli hyvin aikä mitään erikoista ollut tapahtunut. Tänään soitin klinikalle ja kerroin ajatuksistani.. Sain lähetteen labraan. ja hcg oli 976. eli noussut perjantaista hyvin. No nyt tuntuu taas hyvälle ja jopa uskon, että on mahdollista, että vielä nähdään pienen sykekin joskus, mutta olen yllättynyt miten rankaaa tämä on, siis vr. siihen jos saan negan niin ihan yhtä rankkaa tämä alku on ellei rankempaa kun tuntuu että roikkuu löysässä hirressä. Olen niin kiitollinen ja samalla kauhuissani.
pp17 yhtään en tiedä viikoista, mutta ehkä ne ultrassa sitten tarkentuu.
Odottavalle erityis tsempit piinailuun. :heart:
Celcifer: onko teillä sisarlahjoitus tulossa syksyllä vai uusi lahjoittaja? Minä täällä ihan kynelehdin ajatuksesta, että joskus voisi suunnitella toista vauvaa. :heart:
Pysyttelen nyt vielä täällä kun en odottajaksi itseäni vielä miellä..