Hakutulokset

1. C

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Ok no mullaki oli 4pv Ja just samanlainen "hailu " ja siitä sitten lähti. Mulla tosin nousi hcg aika matalalla mutta ihan terve mukula siitä muodostui :) Varovaisesti onnittelen !!
  2. C

Odottava. Mulla oli pp8 just samanlainen :)! Oliko sulla monipv alkio (vai kaks )?
  3. C

Odottavalle Peukkuja! ! Ja ompas Iitu jo pitkällä! ! Vastahan sä mietit noita testejä ja kohta häämöttää ultrat ja vaikka mitä :)!! Lääkkeistä en osaa kommentoida muuta kun että luget tms ei vaikuta kyl muihin lääkkeisiin. Ja kiitos. Jospa se aika juoksisi! Mulla on vielä projektina...
  4. C

Hienoja uutisia ja veriarvoja täällä :)!! Mähän ponnistin tosi kehnoilla arvoilla (pp12 arvo n.100) kuitenkin onnelliseksi maaliin ja tomera poika syntyi :) joten hyvälle kuulostaa! Jee! Syyskuussa ilmeisesti sitten rysähtää <3 voi apua mua jo pelottaa! !! Jos joku päivittää listaa (en saa...
  5. C

Nii oma napa päivitys.. elokuussa ehkä klinikka ilmoittelee mitä tapahtuu ja milloin. Sitten vaan säästämään rahaa. Huh. Pelottaa. Liian tuoreessa muistissa huonot sattumat ja tuuri. Ei osaa odottaa että esim soluja tulisi kerranki enemmän ku jo kolmesti saatu nippanappa yhteen siirtoon. Tosin...
  6. C

Onnea Plussanneille ja ihanista ultrakuulumisista! ! Ja pahoittelut ketkä ei ollu näin onnekkaita :(. Paljon on nyt onneks plussia tullu! ! Mummotautiselle. Kyl jos sulla oli blasto voi näkyä jo nyt. Täällä eri palstoilla on ollu muutaman kerran heitä ketkä saanu pp4 jo halean haamun...
  7. C

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Onnea kaikille hyvistä kuulumisista mutta erityisesti Iitu! Jes, mähän sanoin <3 onnea nyt matkaan! Joulukuu on loistava kuukausi syntyä ;)!!
  8. C

Iitu, onnea, hyvähän toi on! Jos kaverilla oli kerta pp7 (blastot) 40 niin toihan on enemmän kuin hyvä. Huoli pois ja kukka rintaan :)! Eikun nauttimaan odotuksesta! Muoks mulla oli pp12 113 ja lapsi sieltä tuli :). Ja siis 4pv viljely.
  9. C

Pari kysymystä luovutetuista munasoluista

Meillä on saatu aina heikosti alkioita Tai siis soluja tuli ok, 6-10 kappaletta, mutta käteen jäi toisella kertaa neljä ja toisella vain kaksi eli yhteen siirtoon. Ekassa saatiin pakkaseen 3 mutta olivat kai huonoja koska sulatuksen jälkeen yksi kuoli ja toisessa oli jotain sellasta vikaa joka...

Yhteistyössä