Hakutulokset

1. hallittu kaaos

Lapsi 1,5 v enkä vieläkään osaa sanoa itseäni äidiksi

Mulla tulee liiankin luonnostaan se "äiti tekee sitä ja äiti tekee tätä", esikoinen nyt 3,5v ja puhuu itsekin paljon (ei onneksi aina) itsestään 3. Persoonassa joten en nyt koe tätä kauhean hienoksi jutuksi jos tuo jää päälle :D pitäisi yrittää päästä vähän tavasta eroon ja alkaa lastenkin...
  2. hallittu kaaos

Mitä papereita pitää säilyttää ja kuinka kauan

Mulla on reilun vuoden maksetut laskut säilössä ja jokaiseen on merkattu milloin maksettu ja kumman tililtä jne :) palkkakuitit löytyy useamman vuoden takaa (olisikohan 5v), kelan päätöksiä ym säilytän lähinnä niin kauan kuin päätös on voimassa, ehkä vähän pidempäänkin jos ei tule käytyä...
  3. hallittu kaaos

Kakkuilijat huomio!!!

Oi vitsi miten i-ha-na kakku! Sormet alkaa syyhyämään, pitäisi päästä näpertämään..
  4. hallittu kaaos

4-5 vuotiaiden äidit, missä vaiheessa olette tehneet isoimman kasvatustyön?

Ihanaa, valoa tunnelin päässä! Nimim. 3,5v uhmiksen äiti.. Todella toivon, että tämäkin tapaus tasoittuu tuossa 4v tienoilla.
  5. hallittu kaaos

Mitä sulla on tällä hetkellä..?

- Pyykinpesuaineena ariel - Astianpesuaineena sun - Shampoona joku tarjououstalon halpis iso pumppupullo - Suihkugeelinä joku lahjapakkauksen kookosmaidon tuoksuinen <3
  6. hallittu kaaos

Oletko sinä tai tuttavasi ollut psykoosissa?

Suht lähipiirissä kaksi, molemmat ok kunnossa nyt. Ei tietysti elämänsä kunnossa, mutta ainoa lääkitys taitaa olla masennuslääkkeet nykyisin. Toisella kesti vähän pidempään toipuminen ja oli osastollakin kauemmin, toinen ei ollut kuin jotain päiviä ja toipuikin aika nopeasti. Se oli hullua...
  7. hallittu kaaos

Ahdistava elämäntilanne, mutta silti jo viides savuton päivä. :)

Mieletöntä! Minä tulen maanantaina perässä! Tiistain ja keskiviikon olin jo ilman, mutta torstaina ratkesin :/ en edes oikein tajua mitä tapahtui kun keskiviikkona oli niin hyvä fiilis jo itsestä vaikka henkinen kamppailu toisaalta olikin kovaa. Tsemppiä virvatuli ja vaimo-rakas! :)
  8. hallittu kaaos

Mistähän orgasmittomuuteni johtuu?

Mulla on ainakin keskittymisen vaikeus ja oman kehon tuntemus mitkä vaikuttaa todella paljon. Tuottaa hankaluuksia tyhjentää mieli kaikesta muusta ja keskittyä vain siihen hetkeen ja niihin tuntemuksiin. Olen myös ihan omassa seurassani kokeillut ja tutustunut uudelleen siihen mikä tuntuu...
  9. hallittu kaaos

Kun aloitatte uuden "mies pettänyt" ketjun...

Kyllä se on molempien vastuulla osallistua siihen parisuhteeseen ja sen hoitamiseen. Sillä pettäjälläkin on vastuu yrittää hoitaa sitä parisuhdetta eikä juosta heti vieraisiin kun kotirintamalla ei ole kaikki hyvin. Sinne toisiin naisiin/miehiin lähdetään vasta sitten kun on todettu, ettei...

Yhteistyössä