Hakutulokset

1. hallittu kaaos

HuOmenta !!!!

Huomenta.. Tupakoinnin lopettamisesta ei sitten tullutkaan mitään kun mies viettää pitkää viikonloppua ja polttaa ja olen tyhmä -.- maanantaina uusiksi. Esikoinen vetää vaihteeksi huutoraivareita kun äiti tarjosi aamupalaa vaikka pyysi isiä tarjoamaan. Kiljuu, kirkuu ja huutaa nykyisin...
  2. hallittu kaaos

Testasin ja järkytyin: Olen isä! :D

Äiti on kuningatar omassa kodissaan. Toisille naisille tällainen väite olisi mitä hirvittävin kirous. Sinulle se on kuitenkin suuri siunaus. Sinut löytää usein juuri kotoa. Siivoaminen ei tunnu sinusta ikävältä, sillä kotona työskentely ja puuhastelu on sinusta aina mukavaa. Vaikka tietysti...
  3. hallittu kaaos

Pussailetteko lapsianne?

Pussailen paljon poskille ja otsalle. Esikoisella (3,5v) on jo jonkin aikaa ollut sellaista että "yök ei saa" :D mutta kuopusta (9kk) pussailen jatkuvasti sitten suunnilleen senkin edestä ja muutenkin halin poski poskea vasten jne. Kuopus onkin oikea mammanpoika ja käy säännöllisesti...
  4. hallittu kaaos

Mies sanoi haluavansa katsella alastomia naisia..

Olisin ymmärtänyt tuon viimeisen toteamuksen niin, että mies haluaa katsoa sinua alasti? Mutta juu, mihinkään ei tarvitse suostua mitä ei halua tehdä.
  5. hallittu kaaos

Lupasin kohteliaisuudesta kaverille joksu lapsenvahdiksi

Toiset nyt saattaa kaivata välillä muutakin hengähdystaukoa arjesta kuin vain työnteko. Eikä siinä ole mitään väärää. Pakolla ei tietysti kenenkään tarvitse hoitaa, mutta moinen tyhjä lupailu tosiaan kääntää vain veistä haavassa siinä vaiheessa kun niitä mahdollisuuksia ei sitten koskaan tulekaan.
  6. hallittu kaaos

Lupasin kohteliaisuudesta kaverille joksu lapsenvahdiksi

Tuollainen tyhjänlupailu aiheuttaa vain mielipahaa sille ystävälle. Tosi tympeää.
  7. hallittu kaaos

G:Kuinka nopeasti muutit miehesi kanssa yhteen?

Käytännössä parin kk sisään asuin jo miehen kimppakämpässä, mutta oma yhteinen koti tuli 1,5 vuoden jälkeen.
  8. hallittu kaaos

HuOmenta !!!

Huomenta. Plääh! Vielä olen tupakoimatta, mutta kyllä vatuttaa ihan kokoajan ja kaikki! Kolmas päivä ja vaikeammaksi vaan menee!? Aiemmilla kerroilla olen lopettanu raskauksien takia (ja polttanutkin vähemmän ennen lopetusta) eikä ole tehnyt edes tiukkaa, mutta nyt kyllä tekee tosi tiukkaa...
  9. hallittu kaaos

vinkaatkaapa helppo ja nopea leipomus vähistä aineista!

Pannaria/lettuja/vohveleita :) Kääretorttuakin muistelen tehneeni "mitä kaapista löytyy päivänä" Kakkupohja tehdään myös hyvin yksinkertaisista aineista ja joskus olen lisännyt siihen vain jotain banaania/kaakaota/sitruunamehua tmv ja laittanut muffinivuoissa uuniin.
  10. hallittu kaaos

Kumpi: Nuori ulkonäkö mutta mieleltä ja ajatuksilta kuin vanhus, vai vanhan näköinen mutta mieleltään nuori?

Kyllä se mieli on tärkeämpi kuin ulkonäkö. Kyllä sellainen ikinuori innostuja on parempaa seuraa kuin "kaiken nähnyt" elämäänsä kyllästynyt tylsimys.
  11. hallittu kaaos

Mitä tekisit, jos sinulla olisi tällaiset rinnat (kuva)?

Mulla on hyvin samannäköiset itsellänikin (vielä aavistuksen tyhjemmät/ei noin nätit nännit) ja tyytyväinen olen. Ja niin on mieskin. Ääliö mies sinulla, kuten moni muukin on sanonut.
  12. hallittu kaaos

Oletko ikinä näpistänyt mitään? Mitä kävi?

10-vuotiaana uuden naapurintytön "innoittamana" käytiin. Päästiin poliisiauton kyydillä kotiin "tosi tyytyväisten" vanhempien luokse ja se loppui siihen.
  13. hallittu kaaos

HuOmenta !!!

Huomenta! Mä lopetin eilen tupakoinnin! :) Ei juuri fyysisiä vieroitusoireita (käytössä nikotiinilaastari), mutta karmeaa kamppailua mielen tasolla. Onneksi vielä olen tullut joka ikinen kerta siihen tulokseen, ettei siinä oikeasti ole mitään järkeä, että pitää vähän väliä päästä ulos...
  14. hallittu kaaos

Kuinka moni jättää järjestäemättä minkäänlaisia synttäreitä pienelle lapselleen?

Tilanteessanne järjestäisin jotain erityistä tekemistä perheen kesken ko päivälle, jotain synttärisankarille mieluista mitä ei ihan joka päivä tehdä :) vaikka herkuttelua ja yhdessäoloa tai käynti jossain kivassa paikassa (hop lop, eläintarha tmv)
  15. hallittu kaaos

Kuinka paljon miehen pitää tienata bruttona kuussa, että vaimo voi olla hoitovapaalla eikä ole pienituloisia?

Kotihoidontukeen voi tulla myös kuntalisä ja hoitolisä, jotka esim meillä tekee jo muutaman satasen lisää tuen määrään vaikka miehen brutto on jo aika lähellä 3000e. En tiedä mikä on pienituloisuuden raja, joten en ole varma kuulutaanko enää pienituloisiin. Ihan hyvin tullaan toimeen.
  16. hallittu kaaos

parkkipaikka pk-seutu

Lähiöön kadunvarteen saa ilmaiseksi. Noissa kauppakeskuksissa ja metroasemilla on kiekkopaikat, aikaa vain parista tunnista 24 tuntiin. Keskustassa taas on maksullinen pysäköinti tietääkseni kaikkialla. Voisithan esim jättää metroasemalle ja käydä siirtämässä sitten 24h jälkeen niin suht vähällä...
  17. hallittu kaaos

Ooooh, että piristää !!!

Mäkin tilasin just netistä pari koristetyynynpäällistä ja muuta pientä Tummankeltaista! Ajattelin vaihtaa olkkarin tehostevärin tuohon :) Muuten löytyy mustaa, harmaata ja valkoista täältä. Perustelin miehelle, että "kyllä se piristäis kun on noinkin pirteää väriä olkkarissa niin jaksaa siivota...
  18. hallittu kaaos

Ajatella, nyt on vasta toukokuu ja ollaan jo ihania pavunruskeita koko perhe!

Ihan hyvin olen saanut väriä minäkin :) vielä ehtii saada lissää kesän aikana.
  19. hallittu kaaos

Paljonko rahaa on sopiva yo-lahja vanhemmilta lapsellensa?

Sain järjestelmäkameran (2009 valmistuin), sen arvo on kuitenkin useamman satasen. Muuten saatiin vanhemmilta lahjarahoina aina n. 50-100e ja mielestäni se on oikein hyvä summa.

Yhteistyössä