Hakutulokset

1. T

Tammikuiset 2024

Oliko millä raskausviikolla ultra? Toivottavasti kuitenkin kaikki hyvin 💓Mulla on kyllä useissa raskauksissa ollut vuotoa, hyvin paljon kohtukuolemaan rv33 johtaneessa raskaudessa. Pitää varata neuvolaan aika ja toivon, että saan ultraan ajan vuotojen takia.
  2. T

Tammikuiset 2024

Mä olen 37 ja mies 42, uusioperhe ja kotona 16,15,13,7 ja 1v lapset. Nyt on parin päivän aika tullut pyyhkiessä verta 😔 en kestä jos menee taas kesken. Mulla on enemmän km kuin elävänä syntyneitä. Tosi raskasta tää stressaaminen.
  3. T

Tammikuiset 2024

Helsingissä noin 80€. Kävin viimeksi ja ultran mukaan vastasi viikkoa pienempää, joten arvasin ettei hyvää luvassa. Kai se silti on nytkin käytävä, en halua odottaa rv12 jos olisikin taas keskeytynyt km.
  4. T

Tammikuiset 2024

Tänään tehty hailakka plussa. Aiemmin tänä vuonna plussasin tammikuussa, mutta rv11 sain tietää että mennyt kesken jo rv8. Takana useampi km ja kohtukuolema (rv33). Kotona 5 lasta (nuorin 16kk ja vanhin 16 vuotta). Laskettu aika olisi 15.1.
  5. T

Syyskuiset 2023

❤️ Meidän downtyttö on kyl ihan mun lempparilapsi (älkää kertoko muille lapsille 😆), joka päivä kiitollinen noin upeasta lapsesta.
  6. T

Syyskuiset 2023

Ei minua loukkaa, mutta hyvä huomioida että ns puhtaat paperit ei takaa lasta, jolla ei erityistarpeita :) surullista toki, että Suomessa erityisiä näkee hyvin vähän ja he voivat jopa pelottaa ja tiedon puutteen takia usea päätyisi keskeytykseen verrattuna jos lähipiirissä erityisiä.
  7. T

Syyskuiset 2023

Harvoin seuloista saadaan tietää onko lapsi terve vai ei, siinä saadaan tietää kromosomipoikkeamat, jotka eivät ole kuitenkaan sairauksia. T. Yhden terveen down tytön äiti
  8. T

Syyskuiset 2023

Näihin aina vaikea vastata monesko lapsi kun synnyttänyt 4 elävää, 1 kuolleen ja kotona myös bonustyttö. Laskin nyt kaikki mukaan.
  9. T

Syyskuiset 2023

SYYSKUISET 2023 Nimimerkki/Laskettu aika/Monesko lapsi/Synnytyssairaala @Effis / 1.9. / 3. / @jempppis / 4.9. / 4. / HUS @helmikorvakoru / 5.9. / 2. / HUS @vaikutelma / 5.9. / 2. / KSSHP @J-Annika / 6.9. / 3. / HUS @Lintuliini95 / 8.9 / 2. / TAYS @Rakaskolmas/ 23.9 / 3. / OYS @thandi /27.9/ 7...
  10. T

Syyskuiset 2023

Toivottavasti ei 😆😆😆
  11. T

Syyskuiset 2023

Mulla alkoi pahoinvointi 3+2 😬 on nyt 4+0 ollut viimeiset kaksi päivää yötä päivää. Aiemmissa raskauksissa ei ole näin pahana ollut, poikaraskauksissa kuitenkin ollut aamupahoivointia, tytöistä ei ollenkaan. En kuitenkaan ole oksentanut.
  12. T

Syyskuiset 2023

Mulla ikää 38 ja tänään plussa 😍 2 viikkoa sitten jätettiin ehkäisy, kun nuorin täytti vuoden. Hullua, mutta sen arvoista. Tämä myös meidän vika ja olen niin kiitollinen raskaudesta. Takana useampi keskenmeno ja kohtukuolema rv33. Muut lapset isoja (7,13,15,16).
  13. T

Tammikuiset 2022

Haluaisin myös liittyä ryhmään! Kaikkien raskauksien kohdalla olen kuulunut fb ryhmään ja saanut hyviä ystäviä ja vertaistukea. Isommat biolapset 14,13 ja 5 sekä enkelipoika, bonustyttö 11.
  14. T

Tammikuiset 2022

Voimia. Meillä syntyi vauva kuolleena rv33 31.1. ja viime kuussa jätettiin ehkäisy kuolinsyyn tutkimuksen jälkeen ja tänään tehty plussa! La 15.1. Pelko ja ahdistus vahvasti läsnä.
  15. T

Maaliskuiset 2021

Mulla isoimmat on jo 11,12 ja 14 vuotta, pienin 5v. Etta on taa aikamoista aloittaa rumba taas alusta. Yllatysraskaus tama oli :) Isosiskot varmasti hoitaa mielellaan, pienin on viela aidin vauva, tuskin helpolla luovuttaa paikkaansa vauvalle. Meilla tyonimi luonnollisesti Corona ;)
  16. T

Maaliskuiset 2021

Olikohan mitään fb ryhmää maaliskuisille odottajille? Itsellä nyt rv 5+4.
  17. T

Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

Sukula, joo voi toki jäädä pois, mutta mun alalla on sen verran vähän hommia tarjolla, että en haluaisi kesken määräaikasuuden jäädä pois koska sen jälkeen vielä varmasti hankalampi saada sijaisuuksia (pomoilla kun tapana puhua keskenään...) En varmaan aktiivisesti etsi sijaisuuksia syksylle...
  18. T

Pridekurssi loppusuoralla, kouluttajat sanoivat viime henk.koht tapaamisessa, että läpi meni :) Sijoittajan kanssa tapaaminen kesäkuussa. Toiveet tarkentuneet, alle 2v. tyttö tai poika, saa olla maahanmuuttajataustainen. Haluaisin olla ainakin vuoden kotona. Lapset kovasti jo odottavat...
  19. T

Pride koulutus puolessa välissä. Tunteet menee niin vuoristorataa, mikä ilmeisesti kuuluu asiaan. Kotitehtäviin kuluu aikaa, mikä sekin oli odotettavissa. Kotikäynti ensi viikolla, jännityksellä odotan miten lasten ja sossujen tapaaminen sujuu. Toisinaan mietin miten bio lapset suhtautuisi...
  20. T

Pride-koulutus aloitettu! Tästä se lähtee. Mukana myös toinen yksinhakija. Mielenkiinnosta kyselisin, onko tämän ketjun sijaisvanhemmilla suomalaista syntyperää oleva lapsi sijoituksessa vai muuta etnistä alkuperää? Kouluttajat ensitapaamisessa jo sanoivat, että pitää huomioida, että kaikki...

Yhteistyössä